onko sinulla LÄVISTYKSIÄ? ikäsi?
Itsellä on huulikoru, olen 35-vuotias ja minulta on kysytty " eikö olisi aika jo ottaa tuo pois?" :O
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:59"]Minulla on navassa kaksi korua, molemissa nänneissä, kielessä ja nenässä keskellä (septum). Lisäksi minulla on korvissa venytykset ja toisessa korvassa lisäksi myös tavallinen korvareikä. Sekä rustokoru korvassa. Sinulle joka kysyit, mikä motiivi on ottaa kielikoru (tai muu näkymättömissä oleva koru) niin lähes kaikki omat lävistykseni ovat näkymättömillä paikoilla. Ne ovat omaksi iloksi.
[/quote]
Ainiin, olen 20
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]
tuo Medusa.. onko totta, että se on kivuliain lävistys tehdä ja myös turpoaa rajusti?
Ei ole. Korviksen reiätkin olen antanut kasvaa umpeen. Naamalävistykset ovat kamalia! T. Kukkahattu 38 v.
Oikeassa korvassa 3 normaalia reikää, vasemmassa kaksi ja rusto
Ja napakoru
17
Korvissa yhdet(harvoin pidän niissä koruja)ja kielessä.Oli nenän sivussa ja alahuulessa,mutta menneet umpeen jo vuosia sitten.Ei oo nuo näkyvät lävistykset oikein enää mun juttu,enkä kieltäkään esittele kenellekään.Enempää ei tule.N30.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]
tuo Medusa.. onko totta, että se on kivuliain lävistys tehdä ja myös turpoaa rajusti?
[/quote]
Ei medusa ollut paha ja industrial sattu tosi paljon kun meni korvan etuosasta läpii. Kuvittelisin, että septum olis aika paha, kun menee rustosta läpi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]
[/quote]
Ei medusa ollut paha ja industrial sattu tosi paljon kun meni korvan etuosasta läpii. Kuvittelisin, että septum olis aika paha, kun menee rustosta läpi.
[/quote]
T. 6
Korvissa molemmin puolin kolme reikää, kulma,huuli,kieli ja napalävistykset löytyy. Ensi kuussa tulee kaksi lävistystä lisää :) N24
Korvikset ja napakoru, jonka juuri otin :)
N24
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:06"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:47"]Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Medusa in huulessa kohdassa, jossa on jonkin verran rustoa. Itsellä se sattui vähän enemmän kuin industrial, neula ei menee ihan yhtä sulavasti läpi kun ihon pehmeämmistä kohdista ja ainakin omalla kohdalla kuului ihan selvä ns. Rusahdus. Mutta ei mikään mahdottoman kipeä, oma parani hyvin ja nopeasti. Kaikkihan on yksilöitä.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Septum ei mene rustosta läpi.
Itselläni on yhteensä viisi "normikorvareikää", tragus ja napa. Ikää on 18 vuotta
Mulla on molemmissa korvissa 14mm ja normireijät, lisäks löytyy septum :)
Anoppi kysy kauhuissaan et kai mä ton "nenähärpäkkeen" pois otan ennen ku lapsi syntyy, no en ottanu :D ikä 21v
Korvakorut. Harmittaa, että niitä reikiä piti aikoinaan tehdä vasempaan korvaan 4 ja oikeaan 2, mutta onneksi ovat jo aika huomaamattomia. Käytän vain 2+2.
Nenäkoru oli, mutta jätin sen käyttämisen 35-vuotiaana. Arpea ei juuri erota. Onneksi.
N45
Mulla on 8mm ja 10mm venytykset korvissa. Muut lävistykset olen ottanut jo pois. N 26
Korvissa on kumpaisessakin kuusi korua. Näiden lisäksi napakoru edelleen. Olen yrittänyt ottaa sen pois, mutta mielestäni napani näyttää niin friikiltä ilman sitä, etten ole pystynyt päivää pidempään olemaan ilman.
Kulmakoru on ollut kummassakin kulmassa ja vielä 21-vuotiaana olisin halunnut ottaa sellaisen uudestaan. Nyt koen itse olevani jo liian vanha, mutta muille halukkaille sen soisin kyllä. En ymmärrä nenäRENGASTA ikäisilläni tai vanhemmilla. Jotenkin se näyttää karulta. Joku pieni tappi voisi mennä vielä. Huulikorua ei kenelläkään tutullani ole, niin en siihen osaa kommentoida.
Ikää 27 vuotta.
Bridge, Medusa, labret, kieli ja industrial. Ikää 23, ei hirveesti kiinnosta ihmisten "koska otat ne pois" kommentit.
Kielilävistys, medusa ja industrial löytyy. Ikää 24 ja vanhemmat länkyttää koko ajan naamaansa niistä.
"Normaalit" korvakorut ja lisäksi rustokoru. Ikä 55.
Korvissa on toisessa kolme ja toisessa kaksi.
Lävistyksiä on aiemmin ollut naamassa kaksi, ne olen ottanut pois jo noin 10 vuotta sitten, napakorua käytän kuitenkin vielä (koska ei näy vaatteiden alta).
Ikää 27.
Minulla on navassa kaksi korua, molemissa nänneissä, kielessä ja nenässä keskellä (septum). Lisäksi minulla on korvissa venytykset ja toisessa korvassa lisäksi myös tavallinen korvareikä. Sekä rustokoru korvassa. Sinulle joka kysyit, mikä motiivi on ottaa kielikoru (tai muu näkymättömissä oleva koru) niin lähes kaikki omat lävistykseni ovat näkymättömillä paikoilla. Ne ovat omaksi iloksi.