Turkulaiset hoi! (kirpparit, liikkeet, ruokapaikat, hotellit, nähtävyydet yms.)
Miehellä reissu sinnepäin ja ollaan menossa taaperon mukana Turkuun. Kertokaa lastenkirppiksistä ja kirppiksistä muutenkin, minne kannattaa mennä? Jossain pitäisi syödäkin, missä? Joku sellainen ihan kiva ruokapaikka, ei mitään mättöpaikkoja. Lapsi on aika rauhallinen ja osaa käyttäytyä, tietenkin riski on, että päivä ei ala hyvin ja kiukuttaa. Joten ei mikään hieno paikka.
Minne kannattaa mennä käymään noin muutenkin? Kertokaa kokemuksianne! :) Turku on mulle ihan vieras paikka ja olisi kiva saada paikkakuntalaisten suosituksia ja no tietty muidenkin :)
Kommentit (5)
Manhattan on iso kirppis, josta hyvällä tuurilla löydän itse taidelasia ja posliinia :) Siinä kyljessä on PikkuSiili lastenkirppis. Laiskan kirppikseltä löytää useimmin itselle vaatteita.
Täältä peukku myös tintålle. Uskomattoman rento ja samalla laadukas paikka. Hyvää ruokaa, siistejä ihmisiä sekä historiallinen miljöö joen varrella. -helsinkiläinen-
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:55"]
Manhattan on iso kirppis, josta hyvällä tuurilla löydän itse taidelasia ja posliinia :) Siinä kyljessä on PikkuSiili lastenkirppis. Laiskan kirppikseltä löytää useimmin itselle vaatteita.
[/quote]Manhattan on kauppakeskus, se kirppis siellä takana on Kirppis-Center.
Lapsen kanssa ehkä Kupittaan seikkailupuistoon iästä toki riippuen. Syömään Kaskikseen eli kaskis.fi (jos ei ole täynnä) tai sitten vaikka tosi kivaan Tintåån jokirannassa (http://www.tinta.fi/), kaskiksesta 56 euron menu ja tintåsta joku hyvä pizza tai pasta tai sitten ihan perinteisesti Dennikseen. Kirppiksiä en niinkään tunne, niitä on kyllä vaikka kuinka.