Tuliko jollekin yllätyksenä, että Ben Zyskowicz ei halunnut pienituloisimmille mitään apua hintojen noustessa?
Sanoi uutisissa, että kyllä he indeksikorotuksensa saavat sitten jossain vaiheessa, eli ensi vuoden alussa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asumistukien leikkaamisella kokoomus työllistää 200000 työtöntä. En malta odottaa seuraavaa hallituskautta.
Mä en edes saa asumistukea.
T. Pitkäaikaistyötön
Yksi työtön sanoi ettei hän voi mennä töihin, kun menettää asumistuet. Minä olen menettänyt kaikki asumistuet aina, aina...
Herra Z on kuuluisa siitä, ettei ole ikinä tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Hyppäsi suoraan politiikkaan.
Ei mikään ihme, ettei ymmärrä elämästä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Herra Z on kuuluisa siitä, ettei ole ikinä tehnyt päivääkään oikeaa työtä. Hyppäsi suoraan politiikkaan.
Onneksi Ben on oppsitiossa eikä päätä mitään. Kassatyttö Sanna laitta teidän asiat kuntoon nyt kun on niistä päättämässä. Soita sille. Kysy samalla niistä luvatuista vappusatasista. Vai menikö ne Sannan uuteen miljoona kämpään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi asumistukien leikkaamisella kokoomus työllistää 200000 työtöntä. En malta odottaa seuraavaa hallituskautta.
Mä en edes saa asumistukea.
T. Pitkäaikaistyötön
Yksi työtön sanoi ettei hän voi mennä töihin, kun menettää asumistuet. Minä olen menettänyt kaikki asumistuet aina, aina...
Te elätte nyt sitä sosialistista unelmaa. Suomessa on sosialistinen hallitus.
Ajatella jos olisi kokoomus vallassa. Olisitte töissä ja kiroilisitte korkeita veroja ja tuhlailevaa valtiovaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Ben on oppsitiossa eikä päätä mitään. Kassatyttö Sanna laitta teidän asiat kuntoon nyt kun on niistä päättämässä. Soita sille. Kysy samalla niistä luvatuista vappusatasista. Vai menikö ne Sannan uuteen miljoona kämpään?
Jos Sanna haluaa velkaantua, niin mikä ongelma se on palstalaisille? Ota sinäkin lainaa. Ota miljoona. Ota kaksi!
Hyvä Ben ja hyvin perusteltu. Tämä maa ei tuilla tule pelastumaan. Asumistuki tulisi lakkauttaa kokonaan. Mitä järkeä yhteiskunnan on tulonsiirroilla vaurastuttaa eliittiä ja asuntosijoittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna haluaa velkaantua, niin mikä ongelma se on palstalaisille? Ota sinäkin lainaa. Ota miljoona. Ota kaksi!
Minulla ei ole hillotolppaa kuten Sannalla. En voi nussia yhteisistä verovaroista vaan joudun tekemään oikeita töitä.
valtio maksaa verosi, äänestä mietä t. vasemmisto