Parisuhteessa miehen on parempi olla älykkäämpi kuin nainen
Parisuhteessa miehen on ehdottomasti parempi olla se älykkäämpi osapuoli. Olen itse nainen enkä itseäni tyhmemmän miehen kanssa olisi vaikka en itseäni tyhmänä pidäkään. Minusta on ihanaa kun mies on vähän kuin isähahmo samalla. Se on kiihottavaa.
Kommentit (22)
Samaa mieltä. Minä ainakin vien kuin pässiä narussa jos mies on vähä-älyisempi ja kiinnostus lopahtaa hyvin pian. N37
Oletko jokin masokisti? Haluatko että sua kohdellaan vähättelevästi?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:36"]
Samaa mieltä. Minä ainakin vien kuin pässiä narussa jos mies on vähä-älyisempi ja kiinnostus lopahtaa hyvin pian. N37
[/quote]
Haluatko että mies vie sinua kuin pässiä narussa?
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:16"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 14:36"]
[/quote]
Haluatko että mies vie sinua kuin pässiä narussa?
[/quote]
En. Mutta jos mies on tyhmempi kuin minä minusta tulee helposti sellainen domina joka vain pompottaa. Viisaamman tai tasavertaisen kanssa ei ole tarvetta siihen.
Oman tasoinen mies taitaa olla se paras, ainakin minulle. Isähahmoudella taas ei ole tekemistä älyn kanssa, voihan mies olla vanhempi, ohjaava ja puhua kohtuu viisaasti vaikka olisi naista huomattavasti vähemmän älykkäämpi. Tosin Apta tyhmempi on varmaan vaikea olla.
Minusta samalla tasolla oleva mies on parhain vaihtoehto, sillä etsin itselleni kumppania - en isäkorviketta.
Sinuna selvittäisin historian tunnelukot ennen oikeita ja kypsiä aikuisten välisiä ihmissuhteita :)
Paskat sä mikään nainen ole :D Sä olet se sama vanha pervo, joka säännöllisesti postailee niitä "Vanhempi mies sopii parhaiten nuorelle viattomalle naiselle" -aloituksia. Tyylisi tunnetaan, jäit kiinni!
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:58"]Paskat sä mikään nainen ole :D Sä olet se sama vanha pervo, joka säännöllisesti postailee niitä "Vanhempi mies sopii parhaiten nuorelle viattomalle naiselle" -aloituksia. Tyylisi tunnetaan, jäit kiinni!
[/quote]
En kyllä ole samainen henkilö mutta kuvittele niin, jos se oloasi helpottaa.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:58"]Paskat sä mikään nainen ole :D Sä olet se sama vanha pervo, joka säännöllisesti postailee niitä "Vanhempi mies sopii parhaiten nuorelle viattomalle naiselle" -aloituksia. Tyylisi tunnetaan, jäit kiinni! [/quote] En kyllä ole samainen henkilö mutta kuvittele niin, jos se oloasi helpottaa.
[/quote]
Helpottaa toki, jopa enemmän kuin iso jytky viikon ummetuksen jälkeen :) Sinuakin voisi helpottaa, jos vain myöntäisit nyt jääneesi kiinni, pervo :D
Eihän ole mitenkään mahdollista, että mies olisi älykkäämpi. Yleinen totuushan on, että naiset on vaan kaikessa parempia, kauniimpia ja älykkäämpiä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 09:43"]Parisuhteessa miehen on ehdottomasti parempi olla se älykkäämpi osapuoli. Olen itse nainen enkä itseäni tyhmemmän miehen kanssa olisi vaikka en itseäni tyhmänä pidäkään. Minusta on ihanaa kun mies on vähän kuin isähahmo samalla. Se on kiihottavaa.
[/quote]Oletkin hieno ja ihana nainen ;)
Hmm, miksi haluat nähdä miehesi isähahmona itsellesi. Yököttävää..
Miksei nuorempi mies voisi olla älykkäämpi? Olen muuten väitteestä samaa mieltä, eli älykästä miestä on helpompi kunnioittaa kuin tyhmempää. Kummastakin on kokemusta. Omalla kohdalla älykkäin mies tosin oli itseäni 15 vuotta nuorempi.
Ei parisuhde ole mikään kilpailu- tai vertailuasema kumpi on enemmän jotain. Aika kauheaa olla lukituttuna jossain asetelmassa, jossa en voi tehdä mitään, koska toinen tekee sen paremmin. Melkoinen ansa molemmille osapuolille.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:03"]
Ei parisuhde ole mikään kilpailu- tai vertailuasema kumpi on enemmän jotain. Aika kauheaa olla lukituttuna jossain asetelmassa, jossa en voi tehdä mitään, koska toinen tekee sen paremmin. Melkoinen ansa molemmille osapuolille.
[/quote]
Älykkyys ominaisuutena ei oikein sovi tuohon. Se näkyy kaikessa toiminnassa, eikä välttämättä niin että älykkäämpi tekee kaiken paremmin, vaan hän voi myös jättää täysin tekemättä tai tehdä asian täysin eri tavalla kuin toinen. Hupi on siinä, että älykäs näkee arkisetkin asiat monesta eri vinkkelistä ja hoksaa helposti mitä kaikkea hauskaa voi vaikka leipoessa tai museossa tehdä ja ajatella. Ei se ole minusta isällinen ominaisuus vaan iästä riippumaton. Viisautta kertyy sitten iän myötä.
Mutta miten moni mies haluaa tuollaisen suhteen? Jossa joutuu päättämään kaikesta ja olemaan vastuussa. Minusta tuntuu ettei menestyvä mies ainakaan, vaan sellainen joka ei pääse tarpeeksi pätemään muualla.
Hahahah, onnellisemmat liitot jotka tiedän, ne joissa on vielä kipinää vaikka on oltu yhdessä 2000-luvun alusta saakka, ovat niitä joissa nainen on miestään fiksumpi. Ei tietenkään miehen pidä olla mikään typerys, mutta hieman epävarma mutta sivistynyt ja älykäs suorittajanainen ja rentumpi mies näyttää olevan ihannepari. "Renttu" toki siinä määrin mitä koulutettu, menestyvä mies voi renttu olla.