Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset kuvailkaa miksi yhdyntä tuntuu hyvältä vaikka ette laukea?

Vierailija
25.09.2015 |

Eli kertokaa miltä se tuntuu ja miksi se tuntuu hyvältä te jotka ette kumminkaan saa orgasmia panemalla. Miksi ette saa jos kerran tuntuu hyvältä? Eikö orgasmi ala lähentyä milloinkaan vai kestäisikö siinä liian kauan ja mies tulee tai väsyy?

Miehenä on vähän vaikeaa hahmottaa miksi yhdyntä tuntuu naisesta hyvältä jos ei laukea. Kun mulla ainakin menee niin, että välillä jos kalu on puutunut tai fiilis vähän turhan neutraali niin ei paneminen tunnu mitenkään tajunnan räjäyttävältä mutta pääsääntöisesti kyllä tuntuu ja sitten se onkin kokoajan kamppailua sitä vastaan ettei laukeaisi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen, että no joka tapauksessa olen 400 €:a rikkaampi.

Vierailija
2/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimeriksi lähetyssaarnaajassa tunnen selvästi kalun hinkautuvan mun seinämiä vasten. Itseasiassa itse olen sellainen, että mitä tiukemmin tunnen miehen sisälläni, sitä enemmän mua kiihottaa nimenomaan sekin ajatus kuinka hyvältä tunnun hänestä. Ratsastaessani mua kiihottaa kans se kuinka hyvälle saan hänestä tuntumaan, vaikka tunnenhan sen itsekin sisälläni.

Takaapäin pantaessa taas joka kerta peniksen koosta huolimatta se tuntuu osuvan pohjaan. Ja ellei se nyt kovin isolla vehkeellä rajusti syvälle hakkaa, niin se juuri tuntuu taivaalliselta. Siksi melkein huudankin ääneen lähes jokaisella työnnöllä mitä takaapäin saan. Jotenkin se fiilis fyysisesti kun jokin työntyy suhun niin syvälle, ah. Silti en saa missään asennossa orgasmia vain panemisella, vaan hieron klitoristani. Mainittakoon vielä että ainakin mun mielestäni orgasmi, jossa sekä hieron klitorista että saan kalua sisään on 1000 kertaa parempi kuin orgasmi pelkällä klitorisstimulaatiolla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:51"]

Esimeriksi lähetyssaarnaajassa tunnen selvästi kalun hinkautuvan mun seinämiä vasten. Itseasiassa itse olen sellainen, että mitä tiukemmin tunnen miehen sisälläni, sitä enemmän mua kiihottaa nimenomaan sekin ajatus kuinka hyvältä tunnun hänestä. Ratsastaessani mua kiihottaa kans se kuinka hyvälle saan hänestä tuntumaan, vaikka tunnenhan sen itsekin sisälläni. Takaapäin pantaessa taas joka kerta peniksen koosta huolimatta se tuntuu osuvan pohjaan. Ja ellei se nyt kovin isolla vehkeellä rajusti syvälle hakkaa, niin se juuri tuntuu taivaalliselta. Siksi melkein huudankin ääneen lähes jokaisella työnnöllä mitä takaapäin saan. Jotenkin se fiilis fyysisesti kun jokin työntyy suhun niin syvälle, ah. Silti en saa missään asennossa orgasmia vain panemisella, vaan hieron klitoristani. Mainittakoon vielä että ainakin mun mielestäni orgasmi, jossa sekä hieron klitorista että saan kalua sisään on 1000 kertaa parempi kuin orgasmi pelkällä klitorisstimulaatiolla!

[/quote]

Tälläset tekstit.. Kun näitä lukee niin alkaa väkisin ottaa eteen. Tekisi taas niin paljon mieli työntyä syvälle jonkun kuumaan vaginaan ja antaa kunnolla.

Vierailija
4/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:51"]

Esimeriksi lähetyssaarnaajassa tunnen selvästi kalun hinkautuvan mun seinämiä vasten. Itseasiassa itse olen sellainen, että mitä tiukemmin tunnen miehen sisälläni, sitä enemmän mua kiihottaa nimenomaan sekin ajatus kuinka hyvältä tunnun hänestä. Ratsastaessani mua kiihottaa kans se kuinka hyvälle saan hänestä tuntumaan, vaikka tunnenhan sen itsekin sisälläni. Takaapäin pantaessa taas joka kerta peniksen koosta huolimatta se tuntuu osuvan pohjaan. Ja ellei se nyt kovin isolla vehkeellä rajusti syvälle hakkaa, niin se juuri tuntuu taivaalliselta. Siksi melkein huudankin ääneen lähes jokaisella työnnöllä mitä takaapäin saan. Jotenkin se fiilis fyysisesti kun jokin työntyy suhun niin syvälle, ah. Silti en saa missään asennossa orgasmia vain panemisella, vaan hieron klitoristani. Mainittakoon vielä että ainakin mun mielestäni orgasmi, jossa sekä hieron klitorista että saan kalua sisään on 1000 kertaa parempi kuin orgasmi pelkällä klitorisstimulaatiolla!

[/quote]

Tälläset tekstit.. Kun näitä lukee niin alkaa väkisin ottaa eteen. Tekisi taas niin paljon mieli työntyä syvälle jonkun kuumaan vaginaan ja antaa kunnolla.
[/quote]

Haha, kiva kuulla! Jos olet sinkku niin eiköhän niitä halukkaita kyllä löydy tuohon. Täältäkin yksi ;)
-nro 3

Vierailija
5/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertaisin sitä nännien hyväilyyn... Se on ihanaa, mutta olisi vähän hankalaa laueta pelkällä nännistimulaatiolla, vaikka pitkä tovin jälkeen kävisikin ihmeen kaupalla lähellä.

Suurin osa naisista ei laukea lainkaan pelkällä yhdynnällä, vaan pitäisi hyväillä klitorista.

Vierailija
6/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ymmärränkö tämän niin, että paneminen ei tunnu miehestä hyvältä paitsi silloin kun laukeaa???

Vierailija
7/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen saamisen eli synnytyksen jälkeen useimmat naiset oppivat saamaan emätinorgasmin. En tiedä mistä johtuu, jotenkin ne emättimen hermot toimivat eri tavalla eli paremmin silloin. Toki joukkoon mahtuu varmasti heitä joilla alakerta kärsinyt kovasti ja varsinkin omakuva sekä itsetunto raskausarpien yms. myötä jolloin ei varmaankaan ole helppo rentoutua. 

Pääsääntöisesti jos nainen tekee jumppansa synnytysten jälkeen niin nautinto on mahtavaa. 

Terv. 6 äiti joka synnyttänyt isoja vauvoja, mutta seksielämä erittäin hyvää.

Vierailija
8/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta sanallisesti on todella vaikea lähteä kuvailemaan täydellisesti mitään fyysisiä tuntemuksia. Emättimessä ja klitoriksessa on hermopäätteitä joiden koskeminentuntuu HYVÄLLE. Samanlaisia hermopisteitä on vaikkapa nänneissä ja huulissa, kielessä, jopa minun niskassani, joten vaikka en saa itse orgasmia kun joku suutelee niskaani tai näykkii nännejäni niin kyllä se tuntuu ihan taivaalliselta. Naiminen tuntuu taivaalliselta vaikka jäisi huippu saamatta, koska se osuu näihin hyvänolon hermopäätteisiin.

Vierailija
9/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on se rakkaus, on ihanaa antaa miehelleni aina kun hän haluaa, eli noin 1-3 kertaa päivässä. Hyvältä tuntuu kehossani joka puolella, rakastan kuulla hänen voihkeensa kun tulee ja silloin todella tunnen olevani hänen naisensa. Minulle nämä kerrat ovat esileikkiä, sitten sopivasti vihjaisen että tänään minä haluan itselleni ja sitten toki saan, ihania orgasmeja. Mieheni saa helposti ja haluaa usein, minä en niin usein orkkua kaipaa, kerran pari viikossa riittää. Eli annan hänelle aina kun haluaa ja tiedän että hän on valmis minut tyydyttämään aina kun minä haluan. Tämä on meidän tyyli ja ollaan molemmat tyytyväisiä :)

Vierailija
10/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:51"]

[/quote]

[/quote]

Haha, kiva kuulla! Jos olet sinkku niin eiköhän niitä halukkaita kyllä löydy tuohon. Täältäkin yksi ;)
-nro 3
[/quote]

Ihanaa flirttiä teillä, ilo seurata. ^.^

Ohis N38

Vierailija
11/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas hyvä esimerkki siitä miksi muka nainen on miehen kylkiluusta..

rakastan naisia

Vierailija
12/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:29"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:51"] Esimeriksi lähetyssaarnaajassa tunnen selvästi kalun hinkautuvan mun seinämiä vasten. Itseasiassa itse olen sellainen, että mitä tiukemmin tunnen miehen sisälläni, sitä enemmän mua kiihottaa nimenomaan sekin ajatus kuinka hyvältä tunnun hänestä. Ratsastaessani mua kiihottaa kans se kuinka hyvälle saan hänestä tuntumaan, vaikka tunnenhan sen itsekin sisälläni. Takaapäin pantaessa taas joka kerta peniksen koosta huolimatta se tuntuu osuvan pohjaan. Ja ellei se nyt kovin isolla vehkeellä rajusti syvälle hakkaa, niin se juuri tuntuu taivaalliselta. Siksi melkein huudankin ääneen lähes jokaisella työnnöllä mitä takaapäin saan. Jotenkin se fiilis fyysisesti kun jokin työntyy suhun niin syvälle, ah. Silti en saa missään asennossa orgasmia vain panemisella, vaan hieron klitoristani. Mainittakoon vielä että ainakin mun mielestäni orgasmi, jossa sekä hieron klitorista että saan kalua sisään on 1000 kertaa parempi kuin orgasmi pelkällä klitorisstimulaatiolla! [/quote] Tälläset tekstit.. Kun näitä lukee niin alkaa väkisin ottaa eteen. Tekisi taas niin paljon mieli työntyä syvälle jonkun kuumaan vaginaan ja antaa kunnolla. [/quote] Haha, kiva kuulla! Jos olet sinkku niin eiköhän niitä halukkaita kyllä löydy tuohon. Täältäkin yksi ;) -nro 3

[/quote]

Tykkäsin!

Vierailija
13/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskalle

Vierailija
14/16 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 16:16"]

Lapsen saamisen eli synnytyksen jälkeen useimmat naiset oppivat saamaan emätinorgasmin. En tiedä mistä johtuu, jotenkin ne emättimen hermot toimivat eri tavalla eli paremmin silloin.

[/quote]

Olisiko tuolle väitteelle jotakin ihan tutkimustulosta tai muuta vastaavaa viitteeksi? En ole koskaan aiemmin kuullut tuollaisesta mistään virallisesta lähteestä ja olen kuitenkin yrittänyt pysyä ajan tasalla seksitutkimusten osalta. 

Googlen mielestä suurin osa tuollaisista suomenkielisistä väitteistä on esitetty täällä Vauva - palstan puolella. En ole lyttäämässä kenenkään omaa henkilökohtaista kokemusta asiasta mutta jos tuo olisi kovinkin yleistä niin kyllä siitä olisi kirjoiteltu laajemminkin. Pelkän oman kokemuksen perusteella ei pitäisi mennä tekemään noin laajoja yleistyksiä.

Vierailija
15/16 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]

Siis ymmärränkö tämän niin, että paneminen ei tunnu miehestä hyvältä paitsi silloin kun laukeaa???

[/quote]

korjaan sinulle: YHDESTÄ miehestä ei tunnu miehestä hyvältä paitsi silloin kun laukeaa.

Ainakin minusta yhdyntä itsessään on tosi kivaa. Eikä satunnaisesti haittaa vaikka jäisi laukeamatta.

mies

Vierailija
16/16 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2015 klo 00:20"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 15:59"]

[/quote]

korjaan sinulle: YHDESTÄ miehestä ei tunnu miehestä hyvältä paitsi silloin kun laukeaa.

Ainakin minusta yhdyntä itsessään on tosi kivaa. Eikä satunnaisesti haittaa vaikka jäisi laukeamatta.

mies

[/quote]

Ei se haittaa vaikka ei laukeaisi mutta olo on sen jälkeen väkisinkin sellainen kuin olisi loppuneet liput kesken huvipuistossa joka menee yllättäen kiinni

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan