Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei pese käsiä pissalla käynnin jälkeen

Vierailija
25.09.2015 |

Sanoo että vastustuskyky paranee. Koitan selittää että ne bakteerit ei tule pelkästään siitä pissasta, ja että jos kädet ei koske pissaan niin ei tarvis muka pestä. Vaaaaan että likaisimpia osia ovat mm. wc-pöntön kannen reuna sekä nuppi, josta wc vedetään. pissaan niin ei tarvis muka pestä. Miksei tämä mene jakeluun?

Mies (taitaa) pestä kädet kakalla käynnin jälkeen MUTTA välillä kun on pessyt kädet, niin sen jälkeen avaa kannen, pesee harjalla pöntön, vetää wc ja lähtee pois eli ihan turhaan alunperinkään pesi käsiä. Aaaaargh, en vaan pääse tästä yli. Ja meille syntyy kohta vauva! Liika hygienia ei ole hyvästä tietenkään mutta kyllä kädet pitää pestä! Ei tee mieli syödä edes aamiaista kotona kun tietää että mies suoraan vessakäsillä hiplaa kinkkuja ja kurkkuja.

Tänään meni suoraan wc vetämisen jälkeen pesemään hampaat..nam.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pesen käteni ennenkuin kosken kulliini ettei kallein aarteeni likaannu. Näin pidän kullini puhtaana että rouva voi ottaa sen suuhun ja pimppiin.

Vierailija
42/42 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pesen käteni ennenkuin kosken kulliini ettei kallein aarteeni likaannu. Näin pidän kullini puhtaana että rouva voi ottaa sen suuhun ja pimppiin.

Miehen penis puhdistuu hyvin, kun nainen vetää siitä esinahan taakse ja lutrailee penistä suussaan. Ei tarvitse miehen itse sitä pestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla