Mies ei pese käsiä pissalla käynnin jälkeen
Sanoo että vastustuskyky paranee. Koitan selittää että ne bakteerit ei tule pelkästään siitä pissasta, ja että jos kädet ei koske pissaan niin ei tarvis muka pestä. Vaaaaan että likaisimpia osia ovat mm. wc-pöntön kannen reuna sekä nuppi, josta wc vedetään. pissaan niin ei tarvis muka pestä. Miksei tämä mene jakeluun?
Mies (taitaa) pestä kädet kakalla käynnin jälkeen MUTTA välillä kun on pessyt kädet, niin sen jälkeen avaa kannen, pesee harjalla pöntön, vetää wc ja lähtee pois eli ihan turhaan alunperinkään pesi käsiä. Aaaaargh, en vaan pääse tästä yli. Ja meille syntyy kohta vauva! Liika hygienia ei ole hyvästä tietenkään mutta kyllä kädet pitää pestä! Ei tee mieli syödä edes aamiaista kotona kun tietää että mies suoraan vessakäsillä hiplaa kinkkuja ja kurkkuja.
Tänään meni suoraan wc vetämisen jälkeen pesemään hampaat..nam.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:31"]
Miehiä ei kannata tervehtiä kättelemällä, koska mies on voinut olla juuri runkkaamassa ja ei varmastikaan ole käsiään pessyt sen jälkeen.
[/quote]Ettäkö penis on bakteeripesä?
Meillä kaikki pesee kädet vessassa käynnin jälkeen. En halua syödä omaa enkä kenenkään muunkaan ulostetta. Noin kärjistetysti. Meillä myös pumpataan kansi kiinni, koska mitä järkeä on pestä kädet, jos pumppaat kansi auki ja kaikki bakteerit lehahtaa sieltä ilmaan käsipyyhkeeseen ja ovenkahvaan? Myös flunssa leviää pumppaamalla kansi auki. Meillä ei ole sairastettu enää sen jälkeen, kun ruvettiin laittamaan kansi aina alas. Voi olla sattumaa, tai sitten ei.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:51"]
Meillä kaikki pesee kädet vessassa käynnin jälkeen. En halua syödä omaa enkä kenenkään muunkaan ulostetta. Noin kärjistetysti. Meillä myös pumpataan kansi kiinni, koska mitä järkeä on pestä kädet, jos pumppaat kansi auki ja kaikki bakteerit lehahtaa sieltä ilmaan käsipyyhkeeseen ja ovenkahvaan? Myös flunssa leviää pumppaamalla kansi auki. Meillä ei ole sairastettu enää sen jälkeen, kun ruvettiin laittamaan kansi aina alas. Voi olla sattumaa, tai sitten ei.
[/quote]
Voisiko joku ihan yksityiskohtaisesti valottaa, miten kädet joutuvat ulosteen kanssa tekemisiin vessakäynnin yhteydessä. Minä otan paperia sen verran paksulti, ettei mitenkään ole mahdollista, että käteni joutuvat kosketuksiin ulosteen kanssa.
Pesen kyllä käteni silti, koska se kuuluu hyviin tapoihin ja olen sen omaksunut jo lapsena.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 10:51"]
[/quote]
Voisiko joku ihan yksityiskohtaisesti valottaa, miten kädet joutuvat ulosteen kanssa tekemisiin vessakäynnin yhteydessä. Minä otan paperia sen verran paksulti, ettei mitenkään ole mahdollista, että käteni joutuvat kosketuksiin ulosteen kanssa.
Pesen kyllä käteni silti, koska se kuuluu hyviin tapoihin ja olen sen omaksunut jo lapsena.
[/quote]
Pienellä lapsella ei välttämättä aina se sihti ole kovin tarkka. Itse taas otan monta palaa paperia ja taitan kahtiin, silti välillä tuntuu, että kastuiko se läpi. Lisäksi kun takakautta pyyhii, niin ranne voi osua pakaraan ja varsinkin jos on isommalla asialla ollut, niin joskus saattaa pytystä roiskahtaa vettä takaisin päin.
Tuttua, tuttua.
En edes ole mikään ylihygieeninen, mutta tämä asia saa mut välillä raivon partaalle. Mies on niin välinpitämätön käsien pesun kanssa että mua välillä oksettaa. Kusella käytyään ei vaivaudu tosiaan hanaa edes avaamaan, ripulipaskan jälkeen saattaa huljutella käsiä pari sekuntia veden alla. Käsisaippuaa ei suostu ikinä ostamaan, koska myöntää itsekin ettei ikinä käytä sitä. Harrastaa myös tuota, että perseen/munan kaivelun jälkeen mennään suoraan jääkaapille. Olen myös kaksi kertaa vuoden suhteen aikana saanut mieheltä noroviruksen (tarttuu juurikin huonon hygienian johdosta), aiemmin en ole sitä ikinä sairastanut.
Ja siis muuten siisti ihminen kyseessä, kaveritkaan eivät taida tietää millainen sika on kotona.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 07:31"]
Miehiä ei kannata tervehtiä kättelemällä, koska mies on voinut olla juuri runkkaamassa ja ei varmastikaan ole käsiään pessyt sen jälkeen.
[/quote]
Sovinismin vastakohta on feminismi.
Ja sitten se mies välillä vielä työntää sen bakteeripesäpippelinsä mun piNppiin...
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:33"]
Tuttua, tuttua.
En edes ole mikään ylihygieeninen, mutta tämä asia saa mut välillä raivon partaalle. Mies on niin välinpitämätön käsien pesun kanssa että mua välillä oksettaa. Kusella käytyään ei vaivaudu tosiaan hanaa edes avaamaan, ripulipaskan jälkeen saattaa huljutella käsiä pari sekuntia veden alla. Käsisaippuaa ei suostu ikinä ostamaan, koska myöntää itsekin ettei ikinä käytä sitä. Harrastaa myös tuota, että perseen/munan kaivelun jälkeen mennään suoraan jääkaapille. Olen myös kaksi kertaa vuoden suhteen aikana saanut mieheltä noroviruksen (tarttuu juurikin huonon hygienian johdosta), aiemmin en ole sitä ikinä sairastanut.
Ja siis muuten siisti ihminen kyseessä, kaveritkaan eivät taida tietää millainen sika on kotona.
[/quote]
Norovirus on eräs helpoimmin tarttuvista viruksista. Muutama kappale virusta riittää aiheuttamaan tartunnan. Jos samassa taloudessa jollakin on norovirus, on lähes mahdotonta yrittää estää tartuntaa muille perheenjäsenille.
Kunnon tymies pesee kätensä ennen pissalle menoa. Ei sitä likaisin käsin kosketa puhtaaseen kaluun
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:45"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 11:33"]
Tuttua, tuttua.
[/quote]
Norovirus on eräs helpoimmin tarttuvista viruksista. Muutama kappale virusta riittää aiheuttamaan tartunnan. Jos samassa taloudessa jollakin on norovirus, on lähes mahdotonta yrittää estää tartuntaa muille perheenjäsenille.
[/quote]
Pointti oli lähinnä siinä, että miehelle se tarttuu todella helposti kun ei ikinä pese käsiään ja kun tuo sen kotiin, en voi olla saamatta sitä itsekin. Ei voi olla pelkkää sattumaa, että seurusteluaikamme on ainut kerta kun saan tartunnan.
Se on valitettava tosiasia, etteivät monet miehet pese käsiään.
Miehet levittävät bakteereja ympäriinsä, joten ei kannata kätellä miehiä jatkossa.
Tätä palstaa kun lukee niin arvostus omaa miestä kohtaan vaan nousee. Hän mm. Siivoaa ihan oma-aloitteisesti, mutta osaa myös pestä kädet saippualla vessassa käynnin yhteydessä ja ennen ruoanlaiton aloittamista.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua, tuttua.
Kuulostaa tutulta. Eksä ei lähes koskaan pessyt käsiään, raakaa kanaa käsiteltyään vihdoin käskettynä käyttää kädet veden alla ja kuivaa kotihousuihin joita ei pessyt viikkoihin-kuukausiin. Eron jälkeen nähtiin joitakin kertoja, kävin kylässä alkusyksystä ja hänellä oli sama jouluomena käsisaippuapullo kuin edellisenä jouluna, ei edes vielä puolivälissä.
Ja kerran sain hiivatulehduksen kun hän oli sormettanut mua. Onneks en sillä kerralla antanut sille, enkä muuten antanut koskaan sen jälkeenkään. Alkoi yököttämään sen verran paljon.
Jotkut ihmiset on yököttäviä. Eräs mies ei nähnyt tarvetta pestä käsiään vessakäynnin jälkeen, koska ei kuulemma tee tarpeitaan käsilleen, vaan pönttöön. Siis mikä ihme logiikka tuo on!
En ymmärrä miksi omasta hygieniastaan huolehtiminen on niin haastavaa. Varsinkin miehillä se repsahtaa, kun parisuhteessa ollaan oltu jonkin aikaa. Eräskin exä haisi alapäästään niin kuvottavalle, kun suhteen alun jälkeen ei enää pesulla käyminen ollut tärkeimpien asioiden listalla. Koko olohuoneen sohvakin haisi ihan hikiselle p*rseelle. Ja tyyppi vielä ihmetteli isoon ääneen, kun ei minua s*use*si kiinnostanut. Muuten tyypillä oli aina kalliit merkkivaatteet ja Audi alla, mutta juntti mikä juntti.
Harvoin ne miehet käsilleen kusevat tai runkkaavat. Naiset onkin eri asia kusemisiensa ja sormettamisiensa kanssa.
Kädet kannattaa pestä vedellä ja saippualla, ei pissalla.
Miesten on syytä pestä kädet ennen peniksen kaivamista esille, jotta ei saa siihen pöpöjä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:35"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2015 klo 08:26"]
Kai tiesitte, että ns. kirurgisella käsienpesulla (3 minuuttia saippuan hieromista huolellisesti, ml. sormenvälit ja kynnenaluset) bakteerien määrä käsissä putoaa vain noin puoleen. Käsidesillä hieromalla 3 minuuttia sen sijaan saadaan bakteerien määrä putoamaan sadasosaan.
Eli sellainen pikainen käsienhuuhtelu, mitä itseään hygieenisinä pitävät ihmiset vessakäynnin jälkeen harrastavat, on aivan yhtä tyhjän kanssa. Pelkkä rituaali.
[/quote]
Eli mielestäsi ihan sama, jos kädet haisee paskalle ja kuselle, ja niillä sitten näplätään juustoa, ja se haju ja maku siirtyy sitte siihen?
[/quote]
Miten onnistut sotkemaan itsesi vessassa noin pahasti? Kaiveletko ulosteitasi kolikon löytämisen toivossa?