Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen henkisesti taantunut

Vierailija
04.04.2022 |

Mulla on joku skitsohäiriö varmasti, en tiedä onko tuo skitsoaffektiivinen kuitenkaan oikea diagnoosi, mutta siis tämä skitsohäiriö on taannuttanut minut aivan idiootiksi ja en osaa tehdä enää mitään normaalisti.
Kaikista arjen normaaleista asioista ja askareista on tullut mulle jotenkin vaikeita. Esim. En osaa käydä näppärästi suihkussa vaan siellä menee kauan vaikka yrittäisin olla nopea. (Suljen kyllä hanan aina saippuoinnin ajaksi) jopa vessassa käynti ja kuukautishygienia tuntuu haastavalta. Hoidan kyllä ne moitteettomasti, mutta ne vain ei tunnu enää sellaselta tavallisilta tuosta noin vaan hoidettavilta asioilta.
Olen myös jotenkin tosi lapsellinen, arvioisin että olen henkisesti n. 15v.

Henkinen sairaus taannuttanut minut aivan tömpöksi. Olin vielä teininä suht. normaali. Psykoosin jälkeen minusta tuli lapsi aikuisen vartalossa.

Minkäköhänlainen minusta tulee joskus vanhana jos sinne asti elän. :'(

Olkaa kiitollisia omasta mielenterveydestänne, te joilla se on kunnossa. Ja vaalikaa sitä niin kuin muutakin terveyttä.

Ps. Tämä mun kirjoituksen sekavuus johtuu tästä mun sairaudesta. En osaa kirjoittaa tai kertoa asioita normaalisti.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla