Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ottaa päähän parisuhteessasi tällä hetkellä?

Vierailija
24.09.2015 |

Vituttaa kun miehellä on tarve käydä bilereissuilla ulkomailla kavereiden kanssa. Hän myös käyttää kokaiinia, ekstaasia.. - name it. Ei tähän mennessä ole muodostunut ongelmaksi.. Hyvin hoitaa työnsä, urheilee jne.. mutta joskus vielä. Ei tommosesta oo isäksi, onneksi meillä ei ole lapsia. Joo, hyvä suhde meillä. :) Antoi ymmärtää itsestään vähän muuta kun tapailtiin, mukavia pikku juttuja paljastunut tämän vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Lähden suhteesta kun olen saanut masennukseni hoitoon.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kätevää hei! Kiitos.

Vierailija
62/78 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 22:36"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:01"]Mies ei hoida mitään raha-asioita, ei laskuja ei mitään. Jättää maitopurkit, lautaset, haarukat, lasit, kaikki sohvan viereen. Ei laita ruokaa, siivoa tai huolehdi mistään. Ei osallistu lasten asioihin ( terapiat, vanhempainillat). Ei anna läheisyyttä, seksiä, huomiota. Huutaa aina. Istuu koneella tai katsoo tv:tä. Ei osaa tuoda kaupasta mitään, mitä tilataan. Jättää kaikki likaiset vaatteet lattialle ja on täysin kyvytön löytämään puhtaita kaapista. Ei jaksa pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaan jättää kaikki joulut, äitienpäivät, hautajaiset, synttärit yms. mun vastuulle. Ei peseydy. Ei käy suihkussa tai pese hampaitaan. Unohtaa lääkäriin menot ja myös niistä aiheutuneet laskut. Keskustelen siis enemmän ulosottoviranomaisen kans kuin mieheni. Hmm, mitähän vielä...
[/quote]

Hyvin olet miehesi valinnut.
[/quote]
Niinpä niin. Tosin en ole varsinaisesti edes valinnut.
[/quote]

Onko Suomessakin pakkoavioliittoja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä inhottava "roadrage". Aina kun ollaan liikenteessä niin mies napisee ja räyhää "törttöilijöille". Ihan aina. Jos joku auto ei mene tarpeeksi nopeaa niin täytyy valittaa tai huutaa: "KÄÄNNY JO!!!" vaikka ei ole edes kiire mihinkään.... Jos jostain tulee auto niin mies toteaa "Katotaan niin tuo kääntyy ilman vilkkua!" "Ihan varmasti toi ajaa päälle vaikka sen kuuluu väistää!" "Lyön niin vetoa että tuo tekee sitä ja tätä!" "Ei muuten varmana ota pitkiä pois päältä tuokaan törppö!" JOKA VITUN ajoneuvosta pitää jotakin napista ja se saa mut raivon partaalle... ja todellisuudessa harvoin miehen toteamukset vastaantulevista autoista pitää paikkansa...
Autokoulun autoille myös räyhätään ja ymmärrystä aloittelijalle ei tipu.

On todella kyllästynyt. On raskasta kuulla sitä valittamista ja räyhäämistä joka...päivä...

Vierailija
64/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei anna anaaliseksiä :(

Muuten meillä olisi OK parisuhde mutta haluaisin myös vaimoni pyllyreikää edes joskus.

Vierailija
65/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hirveä parisuhde oli. Nainen vaativa ja mikään ei riittänyt. Onneksi saatiin lapset kasvatettua suhteellisen "valmiiksi" ja pääsemään siitä helvetistä. Vikatikki mutta lapset ovat ok.

Nyt ex haluaisi olla kaveria jne., vaikka tein selväksi että ei kuulu minun ajattelumalliin. Vaimo on vaimo ja exvaimo on menneisyyttä, jonka rooli nykyelämässä on vähäinen. 

Vierailija
66/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vienyt roskia töihin lähtiessään. Joo, meillä menee hyvin.

Vierailija
67/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jättää vaatteet tasan siihen mihin sattuu ne riisumaan ja ihmettelee kun ei ole puhtaita vaatteita. 1. voi ihan itsekin pestä sitä pyykkiä 2. mä en pese mitään vaatteita mitä ei ole pyykkikorissa

Vierailija
68/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin kirjoittaa että ottaa päähän kun ei ole parisuhdetta mutta en päässyt kuin sivun 2 ensimmäisiin viesteihin ja totesin että onneksi olen sinkku... Onneksi on AV palauttamassa todellisuuteen <3

Vierailija
69/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmösiä ketjuja on hyvä tulla lukemaan kun tympii oma mies niin osaa taas arvostaa omaa parisuhdetta pienistä vioista huolimatta

Vierailija
70/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää miehen aikaa vievä harrastus. Älkää käsittäkö väärin, en missään tapauksessa haluaisi miehen lopettavan harrastustaan, mutta 2-4 viikon jaksot, jolloin aikaa jää yhteiseen aikaan n. 10min päivä ovat aika rasittavia kun niitä kumminkin on useamman kerran vuodessa.

Vierailija
71/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei suostu seksiin kuukautisieni aikaan

Vierailija
72/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivelee varpaita, täyttää tiskikoneen väärin, imuroi nurkat huonosti.. ;-) Oikeasti harmittaa vähäinen kahdenkeskinen aika.

Vierailija
73/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:48"]

Se, ettei meillä ole aitoa läheisyyttä. En edes tiedä, miten sitä saisi. En vain taida osata sitä. En ole ollut koskaan läheinen, mutta vasta nyt olen alkanut kaipaamaan oikeaa läheisyyden tunnetta. Mietin, voiko olla niin, että mieheni on siihen vain väärä kumppani, vai ajattelenko läheisyydestä jotenkn perustavalla tavalla "väärin". 

Se kai joko syntyy tai ei synny, eikä meillä ole syntynyt sen enempää kuin on enkä koe sitä riittävänä. Haluaisin sellaisen mielettömän "tunnen sinut läpikotaisin" -tunteen ja että sä tunnet minut ja hyväksyt. Mutta ei oo. 

[/quote]

Musta tuntuu, että paljon merkitystä läheisyyden syntymisessä on ihan sillä, että sanoo ääneen "hyväksyn sinut tuollaisena" "rakastan sinua täysin" yms. ja toistaa niitä vaikka joka päivä. Minulle on aina ja on yhä vaikeaa tuntea suurta läheisyyttä, mutta nykyisen kanssa sitä on. Ja hän on tuollainen, joka hirveesti sanoo ääneen kauniita asioita. Tietysti se pitää tulla ja lähteä itsestä. Ei mustakaan ollut alussa helppo sanoa, mutta pikkuhiljaa se tulee luonnolliseksi eikä sitä enää voisi olla sanomatta.

Ja sit on hyvä jos molemmat pystyy keskustelemaan parisuhteesta ja omista tunteistaan siihen ja kaikkeen muuhunkin liittyen. Se jos mikä lähentää, kun asioita käsitellään yhdessä, jos pyritään samaan päämäärään - vaikkapa parisuhteen jatkumiseen.

Vierailija
74/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:27"]Miesflunssa. Lämpöä peräti 36,9
[/quote]

Meillä sama :-D Huokailee ja voivottelee kun on niin kipeä.

Vierailija
75/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekä We Did It aplikaation, jossa molemmat parisuhteen osapuolet haastavat toisensa toiveillaan ja tarpeillaan rakentamaan paremman ja onnellisemman parisuhteen. Kokemuksesta voin sanoa, että arki muuttui heti. Meillä haasteet oli lähinnä epäoikeudenmukainen kotitöiden jakautuminen sekä vapaa-ajan käyttöön liittyneet asiat.

Vierailija
76/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="flowerhat" time="25.09.2015 klo 03:14"]Miehellä inhottava "roadrage". Aina kun ollaan liikenteessä niin mies napisee ja räyhää "törttöilijöille". Ihan aina. Jos joku auto ei mene tarpeeksi nopeaa niin täytyy valittaa tai huutaa: "KÄÄNNY JO!!!" vaikka ei ole edes kiire mihinkään.... Jos jostain tulee auto niin mies toteaa "Katotaan niin tuo kääntyy ilman vilkkua!" "Ihan varmasti toi ajaa päälle vaikka sen kuuluu väistää!" "Lyön niin vetoa että tuo tekee sitä ja tätä!" "Ei muuten varmana ota pitkiä pois päältä tuokaan törppö!" JOKA VITUN ajoneuvosta pitää jotakin napista ja se saa mut raivon partaalle... ja todellisuudessa harvoin miehen toteamukset vastaantulevista autoista pitää paikkansa...
Autokoulun autoille myös räyhätään ja ymmärrystä aloittelijalle ei tipu.

On todella kyllästynyt. On raskasta kuulla sitä valittamista ja räyhäämistä joka...päivä...
[/quote]
Mulla oli exä tollanen. Sit se ihmetteli miksi mä en halua ajaa. Mulla oli aina hirveet suorituspaineet etten vaan ajais yhtä huonosti ku ne joita se haukkui koko ajan tunareiksi ja suositteli kaikkia käyttämään taksia jos vauhtia pitää kaatosateen tai auraamattoman tien takia hidastaa.

Vierailija
77/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa päähän kun mies ei pese hampaitaan. En jaksaisi koko ajan olla kerjäämässä tuollaista asiaa. Oksettaa kun päivästä toiseen on mun harja sähköhammasharjassa kiinni. Pesee ainoastaan jos ollaan yhdessä suihkussa ja ojennan harjan hänelle. Ei suostu menemään hammaslääkäriinkään. Asiasta on puhuttu mutta ei vaan tapahdu mitään. En käsitä. Jos mulle sanottaisiin että hengitys/kainalot/alapää haisee niin kiinnittäisin kyllä huomiota asiaan ja häpeäisin :|

Vierailija
78/78 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että olen turhasta mustis ilman että mies olisi itse antanut aihetta. Päivä olisi ollut paljon parempi ilman tätä kohtausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi