Mikä ottaa päähän parisuhteessasi tällä hetkellä?
Vituttaa kun miehellä on tarve käydä bilereissuilla ulkomailla kavereiden kanssa. Hän myös käyttää kokaiinia, ekstaasia.. - name it. Ei tähän mennessä ole muodostunut ongelmaksi.. Hyvin hoitaa työnsä, urheilee jne.. mutta joskus vielä. Ei tommosesta oo isäksi, onneksi meillä ei ole lapsia. Joo, hyvä suhde meillä. :) Antoi ymmärtää itsestään vähän muuta kun tapailtiin, mukavia pikku juttuja paljastunut tämän vuoden aikana mitä ollaan yhdessä oltu. Lähden suhteesta kun olen saanut masennukseni hoitoon.
Kommentit (78)
Mun mies on huoleton rahankäytössään ja salailee raha-asioitaan.
Viettää mieluummin aikaa ystäviensä kanssa kuin minun.
Pihtaa seksiä.
Kun on kotona, niin selaa vain nettiä.
Mies totesi viikonloppuna, ettei halua muuttaa kanssani yhteen, vaikka asiasta on pitkään keskusteltu (tällä hetkellä asumme eri kaupungeissa miehen työn takia). Mies on muuttamassa takaisin, mutta etsii omaa asuntoa. "Yhteiseloa" takana yhdeksän vuotta, joista etäsuhdetta (viikonloppuisin näemme) puolitoista vuotta. Veettää.
Mies pihtaa. Aina on muka liian kova kiire tai jos ei ole muuta tekemistä niin sitten ei vaan huvita. Kaikki muu menee seksin edelle. Olen nätti ja nuori, jonka lisäksi teen taloudessamme kaikki kotityöt, kokkaan ja maksan ruoatkin. Mies on niin täydellinen muuten ja aikaisemmin kun tätä ongelmaa ei ollut en voinut edes uskoa että olen löytänyt näin ihanan kumppanin. Mies haluaa elää kanssani tulevaisuudessa, mutta en tiedä kuinka pitkään pystyn lähes seksittömään suhteeseen.
n22
Mies saunoi ja joi viime yön, nukkui tänään(-kin) iltaan asti, heräsi puoli kuudelta. "Aamupalan" syötyään pyysin olemaan lapsemme (4kk) kanssa tunnin, jotta saan itse vähän levätä. Mies laittoi muksun rattaisiin ja meni itse koneelle, mesosi hirveästi missä meillä on taskulamppu ja sen löytäminen oli tärkeämpää kuin vaunuissa huomiota kerjäävä vauva. Taskulamppu piti löytää, jotta pelihiirestä sai otettua hyvän kuvan kun kännykän salamalla ei onnistunut.
Siinä meni mun "päikkärit", pakkohan se vauva oli käydä hakemassa leikkimään. Ottaa päähän, lievästi sanottuna.
Mies ei hoida mitään raha-asioita, ei laskuja ei mitään. Jättää maitopurkit, lautaset, haarukat, lasit, kaikki sohvan viereen. Ei laita ruokaa, siivoa tai huolehdi mistään. Ei osallistu lasten asioihin ( terapiat, vanhempainillat). Ei anna läheisyyttä, seksiä, huomiota. Huutaa aina. Istuu koneella tai katsoo tv:tä. Ei osaa tuoda kaupasta mitään, mitä tilataan. Jättää kaikki likaiset vaatteet lattialle ja on täysin kyvytön löytämään puhtaita kaapista. Ei jaksa pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaan jättää kaikki joulut, äitienpäivät, hautajaiset, synttärit yms. mun vastuulle. Ei peseydy. Ei käy suihkussa tai pese hampaitaan. Unohtaa lääkäriin menot ja myös niistä aiheutuneet laskut. Keskustelen siis enemmän ulosottoviranomaisen kans kuin mieheni. Hmm, mitähän vielä...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:01"]Mies ei hoida mitään raha-asioita, ei laskuja ei mitään. Jättää maitopurkit, lautaset, haarukat, lasit, kaikki sohvan viereen. Ei laita ruokaa, siivoa tai huolehdi mistään. Ei osallistu lasten asioihin ( terapiat, vanhempainillat). Ei anna läheisyyttä, seksiä, huomiota. Huutaa aina. Istuu koneella tai katsoo tv:tä. Ei osaa tuoda kaupasta mitään, mitä tilataan. Jättää kaikki likaiset vaatteet lattialle ja on täysin kyvytön löytämään puhtaita kaapista. Ei jaksa pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaan jättää kaikki joulut, äitienpäivät, hautajaiset, synttärit yms. mun vastuulle. Ei peseydy. Ei käy suihkussa tai pese hampaitaan. Unohtaa lääkäriin menot ja myös niistä aiheutuneet laskut. Keskustelen siis enemmän ulosottoviranomaisen kans kuin mieheni. Hmm, mitähän vielä...
[/quote]
Haluaisin saada papin, joka meidät vihki, edesvastuuseen ihmisoikeusrikkomuksista
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:01"]Mies ei hoida mitään raha-asioita, ei laskuja ei mitään. Jättää maitopurkit, lautaset, haarukat, lasit, kaikki sohvan viereen. Ei laita ruokaa, siivoa tai huolehdi mistään. Ei osallistu lasten asioihin ( terapiat, vanhempainillat). Ei anna läheisyyttä, seksiä, huomiota. Huutaa aina. Istuu koneella tai katsoo tv:tä. Ei osaa tuoda kaupasta mitään, mitä tilataan. Jättää kaikki likaiset vaatteet lattialle ja on täysin kyvytön löytämään puhtaita kaapista. Ei jaksa pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaan jättää kaikki joulut, äitienpäivät, hautajaiset, synttärit yms. mun vastuulle. Ei peseydy. Ei käy suihkussa tai pese hampaitaan. Unohtaa lääkäriin menot ja myös niistä aiheutuneet laskut. Keskustelen siis enemmän ulosottoviranomaisen kans kuin mieheni. Hmm, mitähän vielä...
[/quote]
Miehesi kuulostaa masentuneelta.
Mies on reissussa ja piinaa minua olemalla mustasukkainen tekemisistäni.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:21"]
Ärsyttää kun mies on lihonnut yhdessäolon aikana melkein 30 kiloa. Taas se mussuttaa pullaa.
[/quote]
Mie kun mainitsin joskus omasta eukosta vastaavaa niin tuli miljoona miinuspeukkua ja voi v...u oot pinnallinen p...a! Huomaa taas, että naiset pyörittää tätä palstaa ja niistä ei saa pahaa sanoa...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:27"]Miesflunssa. Lämpöä peräti 36,9
[/quote]
Täällä ihan sama lukema! Itse kun olen raskaana loppumetreillä ja hoidan samalla 1-vuotiasta niin en voi kuin nauraa mielessäni miehen suurille kivuille ja hurjalle väsymykselle :)
[/quote]
Hyvin olet miehesi valinnut.
Ainakin se, että nykyään mua ärsyttää miehessä KAIKKI. Kummallakin on hermot tosi kireällä ja elämä on yhtä tiuskimista... Mies valittaa mulle kaikesta, nostaa hirveän äläkän jostain mun pienestä unohduksesta yms. Syyttää mua itsekkääksi, silti odottaa, että minä ruokin ja huolehdin herran pyykit ja kaikki mahdolliset asiat, kun töiden takia kotona ei millään jaksa tehdä MITÄÄN, IKINÄ, ei vaikka olisi kuukauden lomalla, koska silloin pitää levätä eli maata sohvalla kaikki aika. Lapsen kanssa voi hengailla hetken (toki puhelin toisessa kädessä, että voi kytätä facebookkia samalla) sillä aikaa kun minä siivoan, mutta heti jos lapsen pitää mennä vaikka potalle tai pyytää juomaa, ukko käskee mennä pyytämään äidiltä, kun itse ei voi edes sen vertaa nostaa persettä sieltä sohvalta ylös.
Ainiin, kaikille muille se jaksaa esittää tosi reipasta ja osallistuvaa perheenisää, tietysti.
Sekin ärsyttää, että mulle se kyllä jaksaa valittaa kuinka kaikki on niin tyhmiä idiootteja, sitten niille esittää niin ystävällistä ja on ihan mielin kielin.
Oon alkanut harkitsemaan eroa, elämä kaikesta valittavan kanssa on tosi raskasta :(
Teemme molemmat paljon töitä, ja ehdimme nähdä toisiamme vain iltaisin.
Itse suhteessa ei ole mitään vikaa. Varmaan siksi, ettemme ole hankkineet lapsia. :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:01"]Mies ei hoida mitään raha-asioita, ei laskuja ei mitään. Jättää maitopurkit, lautaset, haarukat, lasit, kaikki sohvan viereen. Ei laita ruokaa, siivoa tai huolehdi mistään. Ei osallistu lasten asioihin ( terapiat, vanhempainillat). Ei anna läheisyyttä, seksiä, huomiota. Huutaa aina. Istuu koneella tai katsoo tv:tä. Ei osaa tuoda kaupasta mitään, mitä tilataan. Jättää kaikki likaiset vaatteet lattialle ja on täysin kyvytön löytämään puhtaita kaapista. Ei jaksa pitää yhteyttä sukulaisiinsa, vaan jättää kaikki joulut, äitienpäivät, hautajaiset, synttärit yms. mun vastuulle. Ei peseydy. Ei käy suihkussa tai pese hampaitaan. Unohtaa lääkäriin menot ja myös niistä aiheutuneet laskut. Keskustelen siis enemmän ulosottoviranomaisen kans kuin mieheni. Hmm, mitähän vielä...
[/quote]
Miehesi kuulostaa masentuneelta.
[/quote]
Ei, kyllä se on ihan puhtaasti vittumainen ja laiska!
Esikoinen ja mies samanlaisia, heille tulee riitaa vähän väliä ja mua ärsyttää kun mun pitää puuttua melkein aina siihen että mies osais olla aikuinen, esikoinen temperamenttinen 12v.
Ja vastaavasti mies on lepsu meidän 2v uhmikselle.
Myös negatiivinen asenne ärsyttää suunnattomasti.
On aika montakin asiaa. Mä oon loppuloppuloppuloppuloppuloppuloppuloppu. Melkein jo lähdin käveleen, mutta miks kaiken pitää olla niin vaikeeta? Loppu
Se ettei yrittäjänä työllä ja vapaa-ajalla ole eroa.