uskaltaako piilolaseja tilata netistä?
Kommentit (11)
Lensway hyväksi havaittu. Kaksi kertaa olen tilannut sekä linssejä että nesteitä, nopea toimitus ja ensimmäisellä kerralla postinkantaja toi jopa kotiovelle.
Lenswaylta ja Lensonilta olen tilannut. Kaikki mennyt moitteettomasti ja tuotteet "aitoja ja oikeita".
Meidän lapset tilaavat Lensonilta ja hyvin on aina toiminut.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 21:16"]
Olen tilannut mutten tiedä toimittavatko Suomeen. Mikä hiton veronkiertäjä olet? Taitaa lapsilisät tulla Suomesta mutta asut jossain helvetin ullatusseksi-maassa.
[/quote
ullatusseksi-maa??
Uskaltaa. Olen itse tilannut Lenstorelta, en tiedä toimittavatko Suomeen.
No ainakin Instrumentariumin nettikaupasta uskaltaa, kun käy tarkistuttamassa ensin optikolla, että millaiset linssit sopivat.
Minä oon tilannut aina netistä linssini. Ensimmäisiä lukuun ottamatta. Lenson on ainakin tähän asti palvellut hyvin.
Uskaltaako merkkiä vaihtaa. Nyt Dailies.
Uskaltaa. Joskus muinoin, kun vielä käytin piilareita, tilasin ne aina LensWayltä. Koskaan ei ollut ongelmia toimitusten tai linssien laadun kanssa. Kannattaa silti käydä tarkistuttamassa silmänsä säännöllisesti, koska piilareiden käyttäminen säännöllisesti voi aiheuttaa ongelmia.
https://www.lensway.fi/searchlw?s=Dailies%20AquaComfort%20Plus
Olen tilannut mutten tiedä toimittavatko Suomeen. Mikä hiton veronkiertäjä olet?
Taitaa lapsilisät tulla Suomesta mutta asut jossain helvetin ullatusseksi-maassa.