Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylöstempaus? Onko teille tapahtunut outoja eilen/tänään?

Vierailija
24.09.2015 |

Siis mitä ihan oikeasti. Olen koko alku elämäni joutunut vähän vaikka mihin pyörityksiin, mutta mitä helkkaria :D eilen ja tänään tapahtunut niin ihme juttuja tähän normiarkeen verraten, jotta vissiin rupeen kohta uskomaan johonkin erityiseen näissä päivissä. Mitä tää on, ei mulle tapahu koskaan mitään. :(

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen päivän tietää yksin Isä taivaassa.

Vierailija
2/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaan, että mitä. Mut temmattiin ylös, huomattiin, että nyt tarttui koukkuun väärä tyyppi ja pudottivat puolesta välistä alas. Arvaa että sattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 19:31"]

Mun uskovainen tuttuni on ainakin postannut tänään instaan kuvia, eli ei ole mihinkään temmattu.

[/quote]

Ystäväsi on kaapissa. Ei sieltä ketään temmata vaikka kuinka uskottelee olevansa kristitty.

Vierailija
4/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:22"]

Mun uskovainen tuttuni on ainakin postannut tänään instaan kuvia, eli ei ole mihinkään temmattu.

[/quote]

Ystäväsi on kaapissa. Ei sieltä ketään temmata vaikka kuinka uskottelee olevansa kristitty.

[/quote]

Kaapissa? No ei ole, naimississakin on.

Vierailija
5/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mut temmattiin eilen klo. 18.24. Terveisiä täältä ylhäältä! Jeesukselta terkkuja!

Vierailija
6/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli päikkärit yllättäen äsken.
Oonks mä av:lla vieläkin?

Vierailija
7/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko paikalla? Lähetä sms-kuvaa tänne.

Vierailija
8/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tapahtu outoja. Istuin vessanpytyllä niin suihkun lattiakaivosta tuli suihkulähde. Pesukoneen likavedet ylöstemmattiin ja meinasin saada paskahalvauksen. Ehkä siellä viemärissä oli tukos:)

Vierailija
9/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:22"]

[/quote]

[/quote]

Kaapissa? No ei ole, naimississakin on.

[/quote]

Avioliitto on vain kusetusta, yritti hämätä Jumalaa ja Jesseä varmistaakseen ylöstempauksen. Mutta ei mennyt läpi ja tänne jäi. Eiks tää todista asian aika selvästi. Muuten ei instaa viestejä täällä lähettelisi.

Vierailija
10/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitäs tuumaatte siitä, että Mekan pyhiinvaelluksessa tempaistiin tästä elämästä satoja muslimeita. Oiskohan nyt jossain menny puurot ja vellit sekaisin?

Vierailija
11/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sulle tapahtui???

Vierailija
12/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ylöstempaus jos kristityt kerran ovat vielä täällä. 

Vierailija
13/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moisen tempauksen voidaan katsoa tapahtuneen vasta kun yhtäkkiä maailmassa ei ole yhtään kunnon kristittyä ja pikkulapset katoaa mystisesti koko maailmasta

Vierailija
14/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa ole tapahtunut hetkiin. MIlloin pitäis tempaista?

Vierailija
15/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää ylöstempaus joku sellanen kiva hihhuliuskovaisten "hirtetään ittemme porukalla!" bileet vai kuulostaaks se vaan siltä?

Vierailija
16/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Keravalla alkoi jo viime viikon puolella sataa verta taivaalta ja meidän isännän jalkateristä lähti ensimmäisen sadepäivän aamuna liha ja nahka, pelkät luiset tassuset jäi jäljelle. Niitä on melko lailla kolotellut, niin ollaan joka ilta lievitelty särkyjä löylyissä. Viikonloppuna sitten, kun oltiin saunassa, putosi minulta nenä. Se mureni tuhkaksi kolahtaessaan saunan lattiaan. Sen jälkeen on ollut aika rauhallista. Rännit on alkaneet mennä tukkoon, kai siitä verestä jotain proteiineja jää joka paikkaan. Huomenna varmaan menee niitä siivotessa koko päivä.

Vierailija
17/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:45"]No ei ole ylöstempaus jos kristityt kerran ovat vielä täällä. 
[/quote]
Molemmat aifot kristityt on kyllä kadonneet tänne on jääneet vaan pappien puheihta uskovat homoliittojen kannattajat sekä homojen vihaajat.

Vierailija
18/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tulossa kotiin hissillä 8. kerrokseen, mutta hissi ei suostunut kuin 6. kerrokseen. Ilmeisesti taivaassa pelättiin, että tuo pakana meinaa tempaista itse itsensä ylös.

Vierailija
19/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hissin ovi ei suostunut menemään kiinni -ylöstempaus?

Vierailija
20/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempaisin itseni aamulla sängystä ylös. Huhhuh, oli mullistava kokemus