Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ylöstempaus? Onko teille tapahtunut outoja eilen/tänään?

Vierailija
24.09.2015 |

Siis mitä ihan oikeasti. Olen koko alku elämäni joutunut vähän vaikka mihin pyörityksiin, mutta mitä helkkaria :D eilen ja tänään tapahtunut niin ihme juttuja tähän normiarkeen verraten, jotta vissiin rupeen kohta uskomaan johonkin erityiseen näissä päivissä. Mitä tää on, ei mulle tapahu koskaan mitään. :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei töissä toiminut hissi alaspäin, ylös pääsin

Vierailija
22/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppo valui housuun. Ehkä mua tempaistiin hieman eikä se pystnyt matkassa?

Pääsee pyykkäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uskovainen tuttuni on ainakin postannut tänään instaan kuvia, eli ei ole mihinkään temmattu.

Vierailija
24/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se naurattaa nyt mutta hymy hyytyy kun uskovat otetaan pois ja alkaa valtavat nälänhädät ja ydinsota. Jumalattomat hävitetään tulella. 1/3 osa ihmiskunnasta tuhoutuu yhdessä tunnissa. Babylonia (amerikka) tuhoutuu täysin ja osa venäjästä. Euroopan unioni hajoaa ja tulee kymmenvaltioliitto ja antikristuksen aika. Se kuka ottaa pedonmerkin menee hänen kanssaan helvettiin ja kuka ei ota tapetaan mutta hän pelastuu. Nyt on vielä mahdollisuus kääntyä ja pyytää syntinsä anteeksi. Kuka uskoo ja kastetaan se pelastuu. Kaste ilman uskoa ja syntien tunnustamista ei pelasta. 

Eikä sitä kannata viivyttää kun ei ihminen tiedä mikä on elämän mitta kullekkin on piirretty. Että sitten vanhana ja kerkiäähän sitä vielä kuolinvuoteella. Kun äkkilähtö tulee se on siinä. Ei kysytä niinkuin haluatko miljonääriksi että vastausta voi vielä vaihtaa. 

Vierailija
25/25 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko tempausoppiin ja Raamatun mukaan Jeesuksen paluuta ei voi olla huomaamatta joten olisimme huomanneet jos näin olisi käynyt. Nyt on ehkä lopunajat ja jollain tavalla sen voi huomatakin, mutta millaisia kokemuksia sulla on? Voivat johtua monestakin eri syystä, hengellisestä tai henkisestä.