Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia rakennekynsistä varpaisiin?

Vierailija
24.09.2015 |

Oon käyny laittamassa sormien kynsiin jo vuosia nätit rakennekynnet ja nyt mietin laitetaanko jossain myös varpaisiin rakennekynsiä? Ollaan menossa miehen kanssa Meksikoon lomalle talvella ja musta olisi kiva laitattaa varpaankynnetkin näteiksi lomaa varten. Onko kellään siis kokemuksia pitkistä rakennekynsistä varpaisiin?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät varpaankynnet on oksettavia.

Vierailija
2/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:44"]No ei se nyt herranjestas sitä tarkoita, että jos on pitkät varpaankynnet, että niiden pitäisi olla metrin pituiset :D :D :D voi teitä... tässä esim. omat kynnet viime kesältä:

http://aijaa.com/pJqARo
[/quote]JOS JA KUN PIDÄT SANDAALEJA NIIN PUTSAATKO ROSKAT, MAANTIEPÖLYN, SIITEPÖLYT YM. PASKAN MITÄ KESÄLLÄ PÖLLYÄÄ NIIN JOKA ULKONAKÄYNNIN JÄLKEEN KYNSIEN ALTA ESIM. SUIHKULLA???? YÖK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 20:53"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:44"]No ei se nyt herranjestas sitä tarkoita, että jos on pitkät varpaankynnet, että niiden pitäisi olla metrin pituiset :D :D :D voi teitä... tässä esim. omat kynnet viime kesältä:

[/quote]JOS JA KUN PIDÄT SANDAALEJA NIIN PUTSAATKO ROSKAT, MAANTIEPÖLYN, SIITEPÖLYT YM. PASKAN MITÄ KESÄLLÄ PÖLLYÄÄ NIIN JOKA ULKONAKÄYNNIN JÄLKEEN KYNSIEN ALTA ESIM. SUIHKULLA???? YÖK.
[/quote]

Mulla on omien lyhyiden kynsien alla välillä kesäisin kyllä samanlailla tummaa likaa enkä niitäkään oo koskaan suihkutellu enkä kyllä imeskellytkään. Ap.

Vierailija
4/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaikuttanut arkeen yms?
Ap.

Vierailija
5/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Mä kävin laittamassa talvella 2013 kun mentiin etelään. Siellä tosi monella näkyi jo silloin rakennekynsiä varpaissa, nyt alkaa rantautua tännekin tuo samaninen ilmiö. Itse tykkään kyllä muuten, mutta varsinkin talvea kohti kenkiä ostaessa täytyy huomioida että tilaa on tarpeeksi myös kynsille :)

Vierailija
6/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v***u ei kai kukaan nyt varpaisiin laita?

Vierailija
7/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut geelauksista, joiden ideana on saada lähinnä kivat lakkaukset varpaisiin. Ei kai kukaan tarkoituksella mitään 2cm pitkiä varpaankynsiä halua? Nehän jää sukkiinkin kiinni :D

Vierailija
8/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käytän varmaan siellä matkalla lähinnä varvastossuja rannalle mennessä ni ei jää sukkiin kiinni. Lähinnä ideana olis että sormien kynnet sopis yhteen varpaiden kynsien kanssa.
Ap.

Vierailija
9/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:31"]

Oon kuullut geelauksista, joiden ideana on saada lähinnä kivat lakkaukset varpaisiin. Ei kai kukaan tarkoituksella mitään 2cm pitkiä varpaankynsiä halua? Nehän jää sukkiinkin kiinni :D

[/quote]

Ööö no onhan varpaat joka tapauksessa kiinni sukissa? Joten mitä eroa?

Vierailija
10/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa! Mulla on menny sika monet sukat pilalle kun ne on yksinkertasesti reikiintyny liian terävistä rakennekynsistä :( Harmittaa ettei kukaan varottanu mua

Vierailija
11/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin geelilakkauksen ranskalaisittain. Ei kai kukaan laita varpaisiin mitään jatkeita?

Vierailija
12/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:36"]

Ei kannata laittaa! Mulla on menny sika monet sukat pilalle kun ne on yksinkertasesti reikiintyny liian terävistä rakennekynsistä :( Harmittaa ettei kukaan varottanu mua

[/quote]

Olet käynyt vain huonolla laittajalla. Ammattitaitoinen kynsiartisti ei todellakaan tee varpaiden (eikä kynsienkään :D) rakennekynsistä liian teräviä.

Vierailija
13/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:36"]

Ottaisin geelilakkauksen ranskalaisittain. Ei kai kukaan laita varpaisiin mitään jatkeita?

[/quote]

No ei ehkä suomijuntit mut kyllä ulkomailla näkee aika paljon.. googlaa vaikka long toenails.

Vierailija
14/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:36"]

[/quote]

Olet käynyt vain huonolla laittajalla. Ammattitaitoinen kynsiartisti ei todellakaan tee varpaiden (eikä kynsienkään :D) rakennekynsistä liian teräviä.
[/quote]

Mulla ihan omatkin kynnet liian pitkinä raapii sukkiin helposti reikiä, saati sitte jotkut pidennykset, joita ap ilmeisesti tahtoo.

Ota mieluummin lyhyet näteiksi lakatut äläkä mitään pitkiä varpaankynsiä. Eikö ihmiset yleensä leikkaa niitä nimenomaan lyhyemmiksi?

Vierailija
15/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät varpaankynnet.... eeei hyvännäköistä.

Vierailija
16/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:36"]

[/quote]

No ei ehkä suomijuntit mut kyllä ulkomailla näkee aika paljon.. googlaa vaikka long toenails.
[/quote]

joo tosi nättejä. ei ihme ettei junteille kelpaa.

https://www.google.fi/search?q=long+toenails&client=safari&hl=fi&prmd=ivmn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAcQ_AUoAWoVChMIvM_B34CQyAIVhfxyCh1Xhwm0

Vierailija
17/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:40"]Pitkät varpaankynnet.... eeei hyvännäköistä.
[/quote]

Mun mielestä ne olis kivat :) paljon kivemmat lakkauksetkin saisi..

Vierailija
18/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha hyi helvetti :DD ihan järkyttäviä. Kunnon liskojalat :D

Vierailija
19/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se nyt herranjestas sitä tarkoita, että jos on pitkät varpaankynnet, että niiden pitäisi olla metrin pituiset :D :D :D voi teitä... tässä esim. omat kynnet viime kesältä:

Vierailija
20/54 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:44"]No ei se nyt herranjestas sitä tarkoita, että jos on pitkät varpaankynnet, että niiden pitäisi olla metrin pituiset :D :D :D voi teitä... tässä esim. omat kynnet viime kesältä:

[/quote]

No nimenomaan näyttää joltain liskojen jaloilta nuo..