Olen epätoivoinen yhden naisen suhteen
Olen yrittänyt vaikka mitä. Pyytää treffeille ja viedä lahjoja ja kukkia. Mutta hän ei ilmeisesti vain halua edes yrittää kanssani. Mikähän minussa on vikana. Hän on niin mukava ja kaunis ja kaikkea. Monta kertaa olen ajatellut että ehkä nyt mutta ei. Mitä voisin vielä tehdä.
Kommentit (8)
No olen kyllä jo melko masentunut tämän asian takia... Kohta melkein kaksi vuotta en ole saanut häntä mielestäni. Mutta aina tulee vain eitä.
Tuota kutsutaan jo pakkomielteeksi.
Voi kun mustakin olis joku edes vähän noin kiinnostunut.
nimim. kiireisen miehen yksinäinen nainen
Jos sitä ei vaan kiinnosta. Kaksi vuotta sanonut eitä niin kannattaisi jo uskoa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 18:11"]Tyrmäystipoilla saat haluamasi naisen ;)
[/quote]
Rikokseen yllyttävä viesti. Vain luuserit tekevät tuollaista, sairasta.
Moikka taas! Et olekaan pitkään aikaan kirjoittanut näitä juttujasi tänne. Unohda nyt se nainen, unohda pakkomielteesi ja älä enää jahtaa sitä raukkaa!
Joihinkin ihmisiin tehoaa sellainen kuuma/kylmä leikki, eli olisit vähän vähemmän "tarjolla" ja viileämpi.
Tai sitten se ei vaan ole susta oikeasti kiinnostunut ja silloin ei oikein mikään auta?
Muista kans, että maailma on täynnä naisia, eli älä masennu, jos ei onnistukaan.