Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 koiraa. Turn on vai turn off?
Kommentit (60)
Paras mahdollinen turn on, jos miehellä on koira/ koiria!
terkuin nainen
Riippuu koirasta. Itselläni on koira joten yleensä deittailen vain koirattomia ihmisiä. Jos deitin koira olisi jotain pienikokoista rotua ja olisi ainakin teoreettinen mahdollisuus että koirat voisivat tulla hyvin toimeen keskenään ei koira välttämättä haittaisi. Jos itselläni ei olisi koiraa niin koira olisi ehdottomasti turn on
Vierailija kirjoitti:
Jos kommentoit jotain, niin kerro myös oletko mies vai nainen ja olisiko deittikumppanisi mies vai nainen.
Noin 95 % ihmisistä on edelleen heteroita kaiken maailman julkiksista ja pridemarsseista huolimatta ja paikallisesta lainsäädännöstä riippumatta. Tuskin sitä tarvitsee erikseen mainita.
Allergisena valitettavasti turn off.
Ehdoton turn off. En pidä koirista, lähinnä pelkään niitä (lapsuuden trauma -> koira puri).
Minulle on turha tulla sössöttämään ettei tämä musti tee yhtään mitään. Ei tietenkään tee, omistajalleen.
Kiva tietysti, että ihmisillä on lemmikkejä. Itse en niitä kaipaa, en halua sitoutua mihinkään eläimeen joka vaatii jatkuvaa huolenpitoa.
Olen jo viisikymppinen nainen joten haluan elää itsekkäästi itselleni ja etsin vastaavanlaista miestä kypsään, aikuiseen parisuhteeseen.
Täydellinen turn off. Olen nainen ja tapailen miehiä.
Turn off. Sen sijaan miehellä olisi kaksi kissaa, niin tapailisin häntä ainakin hetken aikaa, jotta pääsisin leikkimään kissojen kanssa, vaikka en edes olisi miehestä kiinnostunut.
Turn on, miehen hyvin pidetty ja huolehdittu koira kertoo miehen empatiakyvystä, sitoutumiskyvystä ja vastuullisuudesta. Niitä ominaisuuksia etsin miehessä. Itsekin rakastan koiria ja jos elämäni ei olisi näin hektistä, minullakin olisi koira.
Turn on. Kissani voisivat olla toista mieltä... Olen nainen, deittini olisi mies.
Vierailija kirjoitti:
Turn on, miehen hyvin pidetty ja huolehdittu koira kertoo miehen empatiakyvystä, sitoutumiskyvystä ja vastuullisuudesta. Niitä ominaisuuksia etsin miehessä. Itsekin rakastan koiria ja jos elämäni ei olisi näin hektistä, minullakin olisi koira.
Höpsis. Isäni on pahemman luokan narsisti ja rakastaa koiria. Kun niistä voi kouluttaa tottelevia ja häntä kuuliaisesti seuraavia, kuten ihmistenkin kuuluisi olla. Kohtelee eläimiään aina hyvin ja on tunnettu eläinrakkaudestaan. Ihmisrakkautensa sen sijaan, no, sitä ei ole.
Astma, joten ei kiitos, mutta en kyllä muutenkaan jaksaisi eläimille lässyttäjiä yhtään
Epätervettä jos ihminen deittiamarkkinaarvon takia jättää:
Leikkaamatta lyhyet hiukset
Laihduttaa tai kärsii ulipainosta
Jättää lemmikin hankkimatta
Ei ota tatuointia, läväriä tms
Lista jatkuu nämä tyypilliset aiheet mitkä pyörii täällä..
Koska ei siellä näytä pärjäävän oikein kukaan.
Mulla on 2 koiraa ja kyllähän ne vaikuttaa elämään. Toinen vielä kuolaa ja toinen haukkuu joten risaahan niistä muille on joten ymmärrän jos on turn off, esim jos haluaa istua rauhassa sohvalla :D
Olen nainen ja mulla on astma, siksi en deittaile kotieläimiä omistavaa miehiä. Vastasin kuitenkin "neutraali", koska jos mies on kaikin puolin ok, ja koirat on hyvin hoidettu ja koulutettu, koirat ei ole este.
Tässä vaiheessa ei vielä kumpikaan. Vasta koirat tapaamalla tiedän. Vihaan huonokäytöksisiä koiria, ahdistun jos tarkkoja sääntöjä ei ole. Hyvin koulutetut ja tiukalla kurilla koirat ovat taas valtava turn on.
Olen nainen, joten deittailisin miehiä, mutta en missään nimessä koiria omistavaa miestä.
Seuraa välitön ghostaaminen, jos naisella on yksikin koira. Olen mies.
Olen aiemmin pitänyt eläimistä, mutta nyt en enää jaksa sitä sirkusta. Syötän mielelläni ulkona luonnon eläimiä. Kaloja, sorsia, pupuja, lintuja.
Jos naisella olisi yksi tai kaksi kissaa, se olisi plussaa, mutta koirista en suuremmin välitä. Kissat ovat siistejä, itsenäisiä, sulavaliikkeisiä ja niitä on mukava paijata. Minulla oli aikoinaan monta vuotta semmoinen iso oranssi kollikissa.