Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 koiraa. Turn on vai turn off?

Vierailija
04.04.2022 |

Saa perustella kommentteihin.

Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 koiraa. Turn on vai turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella olisi yksi tai kaksi kissaa, se olisi plussaa, mutta koirista en suuremmin välitä. Kissat ovat siistejä, itsenäisiä, sulavaliikkeisiä ja niitä on mukava paijata. Minulla oli aikoinaan monta vuotta semmoinen iso oranssi kollikissa.

Vierailija
22/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mahdollinen turn on, jos miehellä on koira/ koiria!

terkuin nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu koirasta. Itselläni on koira joten yleensä deittailen vain koirattomia ihmisiä. Jos deitin koira olisi jotain pienikokoista rotua ja olisi ainakin teoreettinen mahdollisuus että koirat voisivat tulla hyvin toimeen keskenään ei koira välttämättä haittaisi. Jos itselläni ei olisi koiraa niin koira olisi ehdottomasti turn on

Vierailija
24/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kommentoit jotain, niin kerro myös oletko mies vai nainen ja olisiko deittikumppanisi mies vai nainen.

Noin 95 % ihmisistä on edelleen heteroita kaiken maailman julkiksista ja pridemarsseista huolimatta ja paikallisesta lainsäädännöstä riippumatta. Tuskin sitä tarvitsee erikseen mainita.

Vierailija
25/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergisena valitettavasti turn off.

Vierailija
26/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton turn off. En pidä koirista, lähinnä pelkään niitä (lapsuuden trauma -> koira puri). 

Minulle on turha tulla sössöttämään ettei tämä musti tee yhtään mitään. Ei tietenkään tee, omistajalleen.

Kiva tietysti, että ihmisillä on lemmikkejä. Itse en niitä kaipaa, en halua sitoutua mihinkään eläimeen joka vaatii jatkuvaa huolenpitoa.

Olen jo viisikymppinen nainen joten haluan elää itsekkäästi itselleni ja etsin vastaavanlaista miestä kypsään, aikuiseen parisuhteeseen.

Vierailija
27/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen turn off. Olen nainen ja tapailen miehiä.

Vierailija
28/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off. Sen sijaan miehellä olisi kaksi kissaa, niin tapailisin häntä ainakin hetken aikaa, jotta pääsisin leikkimään kissojen kanssa, vaikka en edes olisi miehestä kiinnostunut.

Vierailija
29/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, miehen hyvin pidetty ja huolehdittu koira kertoo miehen empatiakyvystä, sitoutumiskyvystä ja vastuullisuudesta. Niitä ominaisuuksia etsin miehessä. Itsekin rakastan koiria ja jos elämäni ei olisi näin hektistä, minullakin olisi koira.

Vierailija
30/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on. Kissani voisivat olla toista mieltä... Olen nainen, deittini olisi mies.

Vierailija
31/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turn on, miehen hyvin pidetty ja huolehdittu koira kertoo miehen empatiakyvystä, sitoutumiskyvystä ja vastuullisuudesta. Niitä ominaisuuksia etsin miehessä. Itsekin rakastan koiria ja jos elämäni ei olisi näin hektistä, minullakin olisi koira.

Höpsis. Isäni on pahemman luokan narsisti ja rakastaa koiria. Kun niistä voi kouluttaa tottelevia ja häntä kuuliaisesti seuraavia, kuten ihmistenkin kuuluisi olla. Kohtelee eläimiään aina hyvin ja on tunnettu eläinrakkaudestaan. Ihmisrakkautensa sen sijaan, no, sitä ei ole.

Vierailija
32/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma, joten ei kiitos, mutta en kyllä muutenkaan jaksaisi eläimille lässyttäjiä yhtään

Vierailija
33/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätervettä jos ihminen deittiamarkkinaarvon takia jättää:

Leikkaamatta lyhyet hiukset

Laihduttaa tai kärsii ulipainosta

Jättää lemmikin hankkimatta

Ei ota tatuointia, läväriä tms

Lista jatkuu nämä tyypilliset aiheet mitkä pyörii täällä..

Koska ei siellä näytä pärjäävän oikein kukaan.

Mulla on 2 koiraa ja kyllähän ne vaikuttaa elämään. Toinen vielä kuolaa ja toinen haukkuu joten risaahan niistä muille on joten ymmärrän jos on turn off, esim jos haluaa istua rauhassa sohvalla :D

Vierailija
34/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja mulla on astma, siksi en deittaile kotieläimiä omistavaa miehiä. Vastasin kuitenkin "neutraali", koska jos mies on kaikin puolin ok, ja koirat on hyvin hoidettu ja koulutettu, koirat ei ole este.

Vierailija
35/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vaiheessa ei vielä kumpikaan. Vasta koirat tapaamalla tiedän. Vihaan huonokäytöksisiä koiria, ahdistun jos tarkkoja sääntöjä ei ole. Hyvin koulutetut ja tiukalla kurilla koirat ovat taas valtava turn on.

Vierailija
36/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
37/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan koirat mukaan lintujahtiin.

Vierailija
38/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joten deittailisin miehiä, mutta en missään nimessä koiria omistavaa miestä.

Vierailija
39/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraa välitön ghostaaminen, jos naisella on yksikin koira. Olen mies. 

Vierailija
40/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin pitänyt eläimistä, mutta nyt en enää jaksa sitä sirkusta. Syötän mielelläni ulkona luonnon eläimiä. Kaloja, sorsia, pupuja, lintuja.