Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 koiraa. Turn on vai turn off?

Vierailija
04.04.2022 |

Saa perustella kommentteihin.

Tapaat deittipalvelussa kiinnostavan naisen/miehen. Selviää, että hänellä on 2 koiraa. Turn on vai turn off?

Vaihtoehdot

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentoit jotain, niin kerro myös oletko mies vai nainen ja olisiko deittikumppanisi mies vai nainen.

Vierailija
2/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella koirat on aina turn off ja kertoo siitä että on miehen korvikkeeksi hommannut. Todennäköisesti on jo rakastunut koiriinsa niin paljon, että ne korvaavat kaikki muut ihmiset, eikä kukaan muu ihminen ole yhtä tärkeä. Pitää mahdollisesti näitä koiria perheenjäseninään ja lapsinaan, kultamussikoinaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin koirista. Jos ovat jotain ylijalostettua rotua, niin turn-off, terveen rodun edustajat ovat neutraali ja eläinsuojelun kautta otetut koirat puolestaan turn-on.

Olen nainen ja deittini olisi mies.

Vierailija
4/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koiraa miehellä olisi ehkä vähän turn off, sillä en ole ollenkaan koiraihminen enkä erityisemmin pidä niistä. Mutta jos mies olisi muuten 5/5, ei se välttämättä olisi ylitsepääsemätön asia. Olen itse nainen.

Vierailija
5/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella koirat on aina turn off ja kertoo siitä että on miehen korvikkeeksi hommannut. Todennäköisesti on jo rakastunut koiriinsa niin paljon, että ne korvaavat kaikki muut ihmiset, eikä kukaan muu ihminen ole yhtä tärkeä. Pitää mahdollisesti näitä koiria perheenjäseninään ja lapsinaan, kultamussikoinaan.

Aika loukkaavaa ja alentavaa koiria kohtaan, jos pitää niitä miehen korvikkeena.

Vierailija
6/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus lisääntyy, mutta allergisena lopetan tapailun.

Vierailija
7/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään koiria enkä tunne oloani hyväksi koirien lähettyvillä. Koirat eivät sinänsä vähennä kiinnostusta kiinnoistavaan deittikumppaniin, mutta koska tiedän, että koirien takia minun ei olisi hyvä ja rento olla hänen luonaan, enkä halua mitään koiranomistajaelämää, ei suhde varmasti oikein toimisi. Ja koska tiedän, että suhde olisi käytännössä mahdoton, en lähtisi syventämään tapailua. Treffeillä käymisen ideahan on juuri selvittää, sovitaanko yhteen ja ollaantoi toisille sellaiset, mitä kumpikin hakee - ja koirien myötä kävisi ilmi, että emme kumpikaan ole. Tuskin koiranomistajakaan koirapelkoista kumppania haluaisi.

Vierailija
8/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn on, positiivinen ylläri. Eläinrakkaus miehessä on valtava plussa minulle. En oikeastaan voisi edes nähdä tulevaisuutta muun kuin eläimistä pitävän miehen kanssa, koska lemmikit ovat minulle tärkeä asia elämässä nyt ja jatkossa.

Ainoa hankaluus tuossa yhtälössä tällä hetkellä olisi se, että minullakin on kaksi koiraa ja toinen niistä ei tule vieraiden koirien kanssa toimeen 🤔 Joten ainakaan yhteenmuuttoa ei voisi lähiaikoina kuvitella, ehkä myös yökyläilyjä koirien hoitojärjestelyt rajoittaisivat. Mikä nyt sinänsä ei olisi minulle ongelma. Kyllä tuollaiset asiat sumplittua saa.

- Nainen, kiinnostunut miehistä

Vierailija
9/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään koiria enkä tunne oloani hyväksi koirien lähettyvillä. Koirat eivät sinänsä vähennä kiinnostusta kiinnoistavaan deittikumppaniin, mutta koska tiedän, että koirien takia minun ei olisi hyvä ja rento olla hänen luonaan, enkä halua mitään koiranomistajaelämää, ei suhde varmasti oikein toimisi. Ja koska tiedän, että suhde olisi käytännössä mahdoton, en lähtisi syventämään tapailua. Treffeillä käymisen ideahan on juuri selvittää, sovitaanko yhteen ja ollaantoi toisille sellaiset, mitä kumpikin hakee - ja koirien myötä kävisi ilmi, että emme kumpikaan ole. Tuskin koiranomistajakaan koirapelkoista kumppania haluaisi.

Ai niin ja unohdin kertoa, että olen nainen, ja deittikumppanini voisi olla joko mies tai nainen.

Vierailija
10/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta mitkään elukat kummallakaan sukupuolella. Pidän kyllä kissoista ja koirista,eläimistä ylipäätään. En inhoa lapsiakaan, mutta elämä on helpompaa ilman niitä. Koen jopa omat huonekasvini rasitteena, joten...

Vierailija
11/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää monelta osin paikkansa. Koirani on kultamussukkani ja on vuosien aikana aina pysynyt uskollisena ilontuojana elämässäni, kun miehet ovat pettäneet, olleet epäluotettavia, kohdelleet tylysti. Nyt mussukkani jo 12-vuotias harmaa mummo, niin kiitollinen olen yhteisistä vuosista❤ On rakkaampi kuin yksikään mies, ja syystä!

Vierailija
12/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koirat on osattu kouluttaa hyvin eivätkä ole jotain täysin sairaaksi jalostettua rotua niin saattaisi menetellä. Hyvää koiranpitoa vaan näkee valitettavan harvoin. Tässä tapauksessa miehen pitäisi myös tajuta että on päävastuussa koiristaan ja hoitaa edelleen ne aamulenkitykset ja eläinlääkärit.

Vierailija
13/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koiraihminen enkä tykkää oleilla koirien lähellä.

Vierailija
14/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vaihtoehto dealbreaker?

Koiranaisten kanssa en ala säätää, piste.

Vierailija
15/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää koiria. Eli turn off.

Vierailija
16/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koiraa miehellä olisi ehkä vähän turn off, sillä en ole ollenkaan koiraihminen enkä erityisemmin pidä niistä. Mutta jos mies olisi muuten 5/5, ei se välttämättä olisi ylitsepääsemätön asia. Olen itse nainen.

Sama täällä. Varsinkin kaikki isot kuolaavat koirat - yök! Jossain määrin myös pelkään koiria. Joku pieni chihuahua tai muu vastaava toki on suloinen ja niistä ihan pidänkin, mutta mikään koiraihminen en tod. ole.

Vierailija
17/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on täydellinen turn-off. Kerran erehdyin koiranaiseen ja pitkään oltiin yhdessä mutta lopulta suhde kaatui nimenomaan fanaattiseen koiraharrastukseen.

Vierailija
18/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut vielä yhtään kiinnostavaa naista kenellä ei ole koiraa tai koiria.

Vierailija
19/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraali. Olen nainen ja nykyisellä deittimiehellä on vanha koira. Kertoo vastuullisuudesta, koira on hyvin hoidettu ja käyttäytyy pääsääntöisesti hyvin. Toki sitoo menemisiä ja tulemisia, mutta mies näyttää osaavan järjestää koiralle hoitokuviot työmatkoillekin (ei hoitoon minun luokseni!). Ehkä plussan puolelle kuitenkin tällä järjestelyllä mennään. Ihan sama onko yksi vai kaksi koiraa, lähes sama vaiva niistä kuitenkin on. Isoin muutos on välillä 0-1 koiraa.

Vierailija
20/60 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, rakastan koiria.  Mies jolla on koira/koiria saa taatusti kiinnostukseni nousemaan.

Lapset turn off, koirat otan avosylin vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi