Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon tosi lihava

Vierailija
24.09.2015 |

ja hirveän tyytyväinen itseeni. Olen kaunis, hyvännäköinen ja reilusti keskivertoa älykkäämpi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:54"]Minäkin olen nätti, minulla on klassisen kauniit kasvonpiirteet, pitkät raajat ja paksut hiukset. Olen ihan suhteellisen älykäs ja opiskelen kivaan ammattiin. Mutta, toisin, kuin ap, olen normaalipainoinen.
Neljä vuotta sitten olin yli 50 kiloa nykyistä painavampi ja olin ruma. Niin saatanan ruma! Kauniista kasvoista ei ole mitään hyötyä, jos ne ovat piilossa pullaposkien ja triplaleuan alla. Pitkät sääret eivät ole paljoa persjalkoja kauniimmat, jos ne ovat paksut ihratangot ja luonnollisesti myös kurvit katoavat paksujen rasvakerrosten alle ja tiimalasista tulee tynnyri.
Sitten, kun kokonaisuuteen lisää vielä huomattavasti ylipainoisen ominaisuuksiin kuuluvat huonon itsetunnon, kamalat vaatteet, hikoilun, puuskutuksen ja vaappuvan kävelytavan, tulos ei voi olla hyvännäköinen. Ja, kuten sanoin, olen itsekin ollut vielä hetki sitten tosi lihava, joten tiedän kyllä mistä puhun.
[/quote]

No, minulla ei ole huono itsetunto, ei kamalia vaatteita, en puuskuta enkä hikoile. Miksi ihmeessä olet ollut tuollainen?

Vierailija
22/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lievästi ylipainoisen on monesti vaikea näyttää hyvältä, todella lihavalle se on sitten jotäysin mahdotonta

t. Lievästi ylipainoinen nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:59"]Jo lievästi ylipainoisen on monesti vaikea näyttää hyvältä, todella lihavalle se on sitten jotäysin mahdotonta

[/quote]

Kauneus ei ole painosta kiinni.

Vierailija
24/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:59"]Jo lievästi ylipainoisen on monesti vaikea näyttää hyvältä, todella lihavalle se on sitten jotäysin mahdotonta

[/quote]

Lievästi ylipainoinen on useimmiten paremman näköinen kuin normaalipainoinen tai hoikka.

Vierailija
25/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi alapeukkuja tässä ketjussa. Nyppiikö teitä oikeasti näin paljon lihavat ihmiset, jotka ovat itseensä tyytyväisiä, kauniimpia kuin te, terveitä, eivätkä voisi vähempää välittää teidän haukuistanne? Olette kerrassaan naurettavia! :D

Vierailija
26/26 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen nuori, nätti ja flirtti. Yliopistosta korkein mahdollinen tutkinto, ihana perhe, hyvä tulotaso ja kaunis koti. Niin, ja olen lihava :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan