Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa polttavaan ja kirvelevään ylävatsakipuun?

Vierailija
24.09.2015 |

Olen raskaana ja viikkoja kohta 26 kasassa. 

Näitä samoja tuskankipukohtauksia on ollut jo kerran kesäkuussa, kerran heinäkuussa ja kerran elokuussa.  Silloin vielä lisäksi oksetti oikein kunnolla ja vatsa oli ihan sekaisin.  Kesäkuussa kävin päivystyksessäkin, mutta kuittasivat vain, että sinulla on mahatauti.

Nyt on lähinnä vasta maha sekaisin ja kyllä myös oksettavaa olotilaakin on, mutta ei vielä ole tarvinnut oksentaa.

Kyllä harmittaa jo nyt, kun nähtävästi näitä tuskanhetkiä on tiedossa niin kauan kunnes vauva on maailmassa.  Siis tyyliin kerran lokakuussa, marraskuussa ja joulukuussa.

Se tietysti tässä on helpotus, että tämä ei onneksi kestä, kuin yhden päivän kerrallaan, vaan tämä yksikin päivä on tuskaa tämän ylämahakivun kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa närästystä? Ota närästyslääkettä. Käy apteekissa ja kysy mikä valmiste sopii raskaana oleville.

Vierailija
2/3 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Mulla on piimä (aivan sama minkälainen) ainut, joka tehoaa. Närästyslääkkeillä on saanut heittää vesilintua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tämä nyt ihan siltä tunnu.  Balancid Novumia olen itse syönyt.  Samoiten viime kuun kipukohtauksen alussa otin nokareen tuota närästyslääkettä, mutta se tuli hetkessä oksennuksen myötä pihalle.

Piimää join jo edeltävänä kuukautena, mutta oksensin sen oitis pihalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän