Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täh?! Miten te pesette hiukset?

Vierailija
24.09.2015 |

Pesin hiukset tänään normaalisti kokonaan shampoolla ja laitoin hoitoainetta latvoihin. No menin tossa välissä kumminkin shampoo päässä avaamaan ystävälle oven ja hän kauhistu kun pesin hiuksien juuretkin sillä shampoolla! Kun tulin suihkusta pois, hän tivasi mulle siitä kuinka shampoota EI SAA laittaa päänahkaan!? OIKEESTI!? Pitääkö muka hiusten latvat vain pestä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdys kyseessä. Se oli niin ettei saa laittaa silmiin. Päänahkaan kyllä saa laittaa.

Vierailija
22/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tukkeutuu niiku jokuki sano silikoonista! E mä huuda vaa sanoin. Nii et älä sä huuda ite!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no just joo mites sen päänahalle menon estää?

jotkut shampoot jopa tarkoitettu päänahan hoitoon :D

Vierailija
24/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hius rasvoitu vaan se rasva menee hiuspohjasta hiukseen. Joten todellakin kannattaa se hiuspohja pestä kunnolla ja shampoon vaahto puhdistaa taas hiuksen pituudet. T. Kampaaja

Vierailija
25/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo kuuluu lähinnä tyveen ja hoitoaine lähinnä latvoihin

Vierailija
26/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:27"]

Ei saa laittaa päänahkaa!!

[/quote] Juuri näin! Ei saa hieroa päänähkaan missään nimessä ja hoitoaine vain latvoihin, ei muualle.

Vierailija
27/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:31"]tä? Miten te pesette hiukset kun kesken suihkunkin avaatte oven? [/quote] Enkai mä anna ystävän odottaa ulkona sen 10-15min ajan että pääsee sisään? Kävin päästämässä sisälle että voi laittaa kahvit keittymään ja muutenkin ettei tarvii ulkona värjötellä. Ap

[/quote]

Lähdet alastomana ja tukka vaahtoisena kesken suihkun avaamaan ovea? No jo on. Mun kaveri saa kyllä odottaa sen aikaa että olen tullut suihkusta pois. Enkä ikinä edes menisi suihkuun silloin, jos tiedän että joku on tulossa samaan aikaan kylään. Mikset mennyt aikaisemmin? Tosi epäkohteliasta vierasta kohtaan.

Vierailija
28/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:32"]

Ei hänellä ole kyllä ikinä rasvaset hiukset, eikä hiukset haisekkaan nenään jos vaikka halataan. Minä yritin todistella ystävälle vaikka miten että kyllä sitä shampoota voi päänahkaan laittaa, mutta ei uskonut vaan vänkäsi vastaa! Ap

[/quote] Ystäväsi oli oikeassa.

Vierailija
29/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siinä että päänahkaa ei pestä sampoolla perustuu siihen että tällöin se päänahka tuottaa vähemmän sitä rasvaa ja tätä kautta pysyy puhtaampana. Vaatii toki runsasta vesipesua ja päänahan hieromista sen pelkän veden kanssa. Itse pesen päänahan ja hiukset kerrasta kahteen viikossa sampoolla kutinasta johtuen. Vedellä pesen päivittäin. Auttanut tähän mennessä parhaiten. Lievää hajuhaittaa toki saattaa välillä alkaa puskemaan, jos pesuväli venyy yli viikkoon. Voishan tota päänahan pesemättä jättämistä ja pelkkien hiusten pesua joskus kokeilla, kun tietää että ei oo tarvetta poistua ihmisten ilmoille.

Vierailija
30/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset. Minä kastelen ensin hiukset , seuraavaksi levitän hoitoaineen noin puolesta välistä latvaan. Annan vaikuttaa, sen jälkeen shampoo päänahkaan, vaahdotus ja huuhtelu. Nimenomaan päänahka rasvoittuu/likaantuu ei latvat.

Vierailija
31/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:02"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:36"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:31"]tä? Miten te pesette hiukset kun kesken suihkunkin avaatte oven? [/quote] Enkai mä anna ystävän odottaa ulkona sen 10-15min ajan että pääsee sisään? Kävin päästämässä sisälle että voi laittaa kahvit keittymään ja muutenkin ettei tarvii ulkona värjötellä. Ap

[/quote]

Lähdet alastomana ja tukka vaahtoisena kesken suihkun avaamaan ovea? No jo on. Mun kaveri saa kyllä odottaa sen aikaa että olen tullut suihkusta pois. Enkä ikinä edes menisi suihkuun silloin, jos tiedän että joku on tulossa samaan aikaan kylään. Mikset mennyt aikaisemmin? Tosi epäkohteliasta vierasta kohtaan.
[/quote] Luuletko tosiaan että lähdin alasti oven aukaisemaan? Oletko kuullut kylpytakista? Ei minun ystäväni moisesta kyllä pahastu jos yksin "joutuu" kahvit keittämään ja hetken istumaan ilman minua olohuoneessa. Ap

Vierailija
32/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaveri ajatteli jotain noita silikoni shamppoita. Mutta siis kyllä hän minusta on väärässä. Juuret kuuluu pestä. Johan partukin sen tässä totesi

Vierailija
33/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 15:41"]

Ehkä kaveri ajatteli jotain noita silikoni shamppoita. Mutta siis kyllä hän minusta on väärässä. Juuret kuuluu pestä. Johan partukin sen tässä totesi

[/quote] Juuh, niitä on kaikenlaisia asiantuntijoita. Uskon kuitenkin mielummin noita proffia, jotka ovat tämän kertoneet (että pestään hiukset juuresta hieromatta shampoota kuitenkaan päänahkaan ja hoitoaine vain latvoihin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi