Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täh?! Miten te pesette hiukset?

Vierailija
24.09.2015 |

Pesin hiukset tänään normaalisti kokonaan shampoolla ja laitoin hoitoainetta latvoihin. No menin tossa välissä kumminkin shampoo päässä avaamaan ystävälle oven ja hän kauhistu kun pesin hiuksien juuretkin sillä shampoolla! Kun tulin suihkusta pois, hän tivasi mulle siitä kuinka shampoota EI SAA laittaa päänahkaan!? OIKEESTI!? Pitääkö muka hiusten latvat vain pestä?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainakin laitan shampoon just sinne juureen ja päänahkaan kiinni, en latvoihin. Hoitoaineen laitan latvoihin.

Vierailija
2/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa ja pitää laittaa, eihän se rasva muuten lähe minnekään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa laittaa päänahkaa!!

Vierailija
4/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sitä päänahkaan myös laita. Kampaajallakin kun pesee niin kyllähän se myös hieroo päänahkaa eli meneehän sitä shampoota silloinkin päänahkaan.

Vierailija
5/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan ihan tyvestä latvaan. Eihän se rasva muuten lähde, hyi.

Vierailija
6/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap:n ystävä ole koskaan käynyt kampaajalla?

Vierailija
7/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoolla pestään nimenomaan hiusjuuret ja päänahka. Pituuksia ja latvoja ei erikseen hankaamalla pestä, vaan peseytyvät siinä samalla. Hoitoainetta taas ei päänahkaan.

Kampaajan ohje

Vierailija
8/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai päänahka pitää pestä, juurestahan ne hiukset enimmäkseen ovat likaiset/rasvaiset, latvoihin sitä shampoota ei tarvitse mielestäni välttämättä erikseen hieroa, ne huuhtoutuvat siinä sivussa tarpeeksi muutenkin. Hoitoainetta taas ei yleensä kannata laittaa päänahkaan.

Vierailija
9/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä? Miten te pesette hiukset kun kesken suihkunkin avaatte oven?

Vierailija
10/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänellä ole kyllä ikinä rasvaset hiukset, eikä hiukset haisekkaan nenään jos vaikka halataan. Minä yritin todistella ystävälle vaikka miten että kyllä sitä shampoota voi päänahkaan laittaa, mutta ei uskonut vaan vänkäsi vastaa! Ap

Vierailija
11/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:31"]tä? Miten te pesette hiukset kun kesken suihkunkin avaatte oven?
[/quote] Enkai mä anna ystävän odottaa ulkona sen 10-15min ajan että pääsee sisään? Kävin päästämässä sisälle että voi laittaa kahvit keittymään ja muutenkin ettei tarvii ulkona värjötellä. Ap

Vierailija
12/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväs tarkoittikin ettei hoitoainetta laiteta kun latvoihin? Muuten hän on ymmärtänyt jotain pahasti väärin!

Vierailija
13/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PÄÄ NAHKA TUKKEUTUU SIITÄ SHAMPPOOSTA IDIOOTTI

Vierailija
14/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kyllä on kampaaja neuvonut hieromaan talvella hoitoainetta päänahkaan, ehkäisee kuivumista ja hilseilyä.

Vierailija
15/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:40"]

[/quote]

No kyllä on päänahka sitten tosi "tukossa" kun 40 vuotta olen pessyt sitä shampoolla :D  Meneekö ihokin tukkoon jos käyttää saippuaa? Pitäisikö pestä vain ihokarvat?

Vierailija
16/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänahastahan se päässä muhiva hikikin on lähtöisin, eli kyllä itse pesen mielelläni myös päänahan.

Vierailija
17/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:40"]

[/quote]

Ei tukkeudu, jos et käytä silikonia, se ei ole edes hiuksille hyväksi. Äläkä huuda, se on rumaa.

Vierailija
18/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyshamppoot nautitaan sisäisesti! Ne kulkeutuvat vatsalaukusta solunesteen mukana päänahkaan, jossa ne muodostavat hiusjuureen rasvaa hylkivän suojakerroksen. Nyt valot päälle tyttökullat!

Vierailija
19/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoainettakaan ei kuuluisi laittaa hiusten latvoihin, mutta ette te sitä kuitenkaan usko. Ja shampoolla pestään hiukset päänahasta alkaen, jos se on vieläkin epäselvää. Kumpaakaan ei tarvita puolta pulloa yhteen pesukertaan, vielä vaikeammin käsitettävä asia.

Vierailija
20/33 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin pestään myös päänahka...muutenhan hiki ja rasva jää sinne. Hoitoainetta taas ei laiteta päänahkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi