Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihervasurit estivät tom of Finland patsaan rakentamisen Helsinkiin

Vierailija
24.09.2015 |

Perussuomalaiset ehdottivat patsasta Tom of Finlandille. Nyt kun oli persut ehdottajana niin tietenki nvihervasurit tuomitisivat hankkeen johonkin syyhyn vedoten.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs persut ehdottivat sen olevan Touko Laaksosen muistopatsas. Tom of Finland ei ole enää tekemässä taidetta, että hänen työnsä voitaisiin tilata julkiseksi taiteeksi kirjaston eteen. He nimenomaan halusivat Tompan töitä mukailevan muistotyön siihen nököttämään.

Vierailija
42/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:32"]

ap. voisi laittaa sen "muka" syyn tännekin. Muistaakseni aloitetta ei sinällään vastustettu, mutta todettiin että rahoitus pitää saada jostakin muualta kuin kaupungilta. Nyt vaan persujen puoletoimistolla kansalaikeräyspystyyn tai rahoituksen voi toki ottaa vaikka persujen puoluetuesta niin kaikki pisteet persuille. Kyllä Tom of Finland patsaansa ansaitsisi.

Vihreä

[/quote]

Rahastahan tässä oli kysymys ja tietysti siitä että Persut halusivat esittää "suvaitsevaisia" vaikka tiesivät ettei esitys mene ikinä läpi. Heikko sumutusyritys kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persunuoret voivat jatkaa projektia ihan yksityisvaroin. Todennäköisesti eivät saa sellaista muistopatsasta kuin toivovat. Mutta en usko, että se mitään muslimeita karkottaisi. Ja mitä auttaa muslimien karkottaminen aarin alueelta. 

Vierailija
44/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitenkään yllättävää, että persut pitävät nahkahousuisia isomunaisia miehiä kuumina.

Vierailija
45/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:56"]Kuten pitääkin. Isänmaallisuus on typerää, ahdasmielistä, potentiaalisesti jopa vaarallista ja siitä pitääkin pyrkiä pääsemään kaikin mahdollisin tavoin eroon; niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti.
[/quote]
Kyse on erilaisten kulttuurien kohtaamisesta. Nykyään pidetään rasismina sitä, jos pitää omaa kulttuuriaan muita parempana. Mutta edes ihmisoikeuksia ei ole maailmassa pystytty yhteisesti määrittelemään. On paljon maita, jotka eivät ole allekirjoittaneet YK:n ihmisoikeuksien sopimustakaan.

Ei ole olemassa yhteistä pohjaa, jonka avulla määritellä, mikä on oikein ja väärin. Minä olen ilmeisesti rasisti, kun ajattelen, että meillä Suomessa oleva yhteinen arvopohja on parempi, kuin esim. Irakissa. Ja ajattelen, että kristinusko on parempi uskonto kuin islam. Toki jokaisella ihmisellä on oma moraali, mutta onneksi suomalaisten ajatukset ovat keskimäärin lähellä toisiaan.

Minä haluan elää kulttuurissa, jossa pääpiirteittäin ihmiset jakavat samat arvot kanssani. Tätä voi kutsua isänmaallisuudeksi, eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
46/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tom of finlandista saisi hienoja patsaita, ne olisivat modernin oloisia ja tekisivät Helsingistä oikein tehtynä vähän panostetumman näköisen.  Taiteen kannalta asia olisi noin, en edes sanomaa miettinyt.

Vierailija
47/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:09"]Miten voiki olla että niin suvaitsevaiset vihervasemmistot onkin ihan ok asian kanssa että mamut ym.pakolaiset eivär hyväksy homoja mut kantasuomalaiset on kauheita juntteja :'D mitäs sit nää vihervasuri homot tekee, menee varmaa takas kaappiin ja se siitä "minä olen mikä olen!!" ajattelusta suvaitsevaisuuden nimissä? [/quote] Niinpä. SAMAT ihmiset, jotka kannattavat homoliittoja, marssivat Pride-marssissa homojen puolesta ja huutavat "En suvaitse suvaitsemattomuutta!" eri mieltä oleville. Nämä samat ihmiset julistavat rasistiksi (wtf?) sen, joka rohkenee arvostella islamia, joka tosiaan kehottaa tappamaan homot ja ateistit, ei anna naisille juuri oikeuksia... Ja jos rohkenee esittää, että länsimainen kulttuuri olisi _parempi_ kuin näillä, saa niskaansa halveksuntaryöpyn. Tässä on oikeasti niin valtava ristiriita, että en pysty ymmärtämään sitä. Kukaan älykäs ei voi seistä noissa joukoissa. Ehkä kyse on joukkopsykoosista?

[/quote]Aivan samaa olen ihmetellyt ja jaksan ihmetellä. Kiihkeimmät muslimiturvapaikanhakijoiden puolustajat ovat stereotyyppisesti feministi-gay pride-eläintenoikeustaistelija-vegaani- ympäristöaktivisteja. Heiltä on tainnut unohtua että islamilaisissa maissa vähät välitetään naisista, homoista, eläimistä tai ympäristöstä.

Vierailija
48/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:49"]

Äääh tämä ehdotus oli tosiaan sitä samaa rölötystä mitä maahanmuuttokriittiset omiensa kesken harrastaa. Idea oli tietenkin että laitetaan homopatsas muslmimipelätiksi - jokainen järkevä ihminen tajuaa miten paljon ennakkoluuloa ja rasisimia tuolaliseen ajatteluun sisältyy. Sitten jos ja kun muut tajuaa nämä vaikuttimet taustalla ja estää hankkeen - siitähän tässä on kyse, ei pelkästä patsaasta niin päästään röhöttämään kavereille että homosymppaajat estivät homopatsaan rakentamisen MISSÄ SUVAITSEVAISUUS.

Tätä samaa rölöpuhetta ruokkii Timo Soini, tuo diplomatian riemuvoitto noin ulkoministerinä. 

[/quote]

Eikö ne ennakkoluulot olisi sitten saanut todistettua vääriksi patsaan rakentamalla...? Ja samalla oltaisiin osoitettu tukea homoille.

Vierailija
49/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasurit syyllistyy siis homofobiaan ja islamin apologismiin.

Vierailija
50/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 13:34"]Mun mielestä tom of finlandista saisi hienoja patsaita, ne olisivat modernin oloisia ja tekisivät Helsingistä oikein tehtynä vähän panostetumman näköisen.  Taiteen kannalta asia olisi noin, en edes sanomaa miettinyt.
[/quote]
Mua häiritsee tuo käyttämäsi sana "panostetumman"

Vierailija
51/51 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:19"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:09"]Miten voiki olla että niin suvaitsevaiset vihervasemmistot onkin ihan ok asian kanssa että mamut ym.pakolaiset eivär hyväksy homoja mut kantasuomalaiset on kauheita juntteja :'D mitäs sit nää vihervasuri homot tekee, menee varmaa takas kaappiin ja se siitä "minä olen mikä olen!!" ajattelusta suvaitsevaisuuden nimissä? [/quote] Niinpä. SAMAT ihmiset, jotka kannattavat homoliittoja, marssivat Pride-marssissa homojen puolesta ja huutavat "En suvaitse suvaitsemattomuutta!" eri mieltä oleville. Nämä samat ihmiset julistavat rasistiksi (wtf?) sen, joka rohkenee arvostella islamia, joka tosiaan kehottaa tappamaan homot ja ateistit, ei anna naisille juuri oikeuksia... Ja jos rohkenee esittää, että länsimainen kulttuuri olisi _parempi_ kuin näillä, saa niskaansa halveksuntaryöpyn. Tässä on oikeasti niin valtava ristiriita, että en pysty ymmärtämään sitä. Kukaan älykäs ei voi seistä noissa joukoissa. Ehkä kyse on joukkopsykoosista?

[/quote]Aivan samaa olen ihmetellyt ja jaksan ihmetellä. Kiihkeimmät muslimiturvapaikanhakijoiden puolustajat ovat stereotyyppisesti feministi-gay pride-eläintenoikeustaistelija-vegaani- ympäristöaktivisteja. Heiltä on tainnut unohtua että islamilaisissa maissa vähät välitetään naisista, homoista, eläimistä tai ympäristöstä.

[/quote]Ja sinä välität siitä koska että...Eikö teille persuille nuo musufundamentalistien maat ole ihannevaltioita? Ei hypi akat, homot ja suvakit silmille. Ja elukat syödään, se on niiden oikeus. Ja paskat jätetään aasialaisten siivottaviksi. Ihanko tosissaan te kuvittelette ihmisten uskovan, että yhtäkkiä te olette niin kauhean huolestuneita homojen asemasta ja naisten ja muiden elukoiden oikeuksista. Juu, ihan varmasti me uskomme.

Elkää persut nyt alkako ihan nolostuttavan takinkääntäjiksi. Katsokaa tuota musu-maailmaankin ihan avoimin silmin, niin huomaatte, ettei se nais- ja homofobisine ja rasistisine piirteineen paljoakaan ero omasta aatemaailmastanne. Saatte 50000 samanmielistä konservatiivia, luulisi tuon nostattavan suupieliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä