vihervasurit estivät tom of Finland patsaan rakentamisen Helsinkiin
Perussuomalaiset ehdottivat patsasta Tom of Finlandille. Nyt kun oli persut ehdottajana niin tietenki nvihervasurit tuomitisivat hankkeen johonkin syyhyn vedoten.
Kommentit (51)
Valitettavasti tämä "aloite" haisee vähän samalta kuin muukin persujen politiikka. Persujen ehdokas tekee aloitteen, joka tiedetään mahdottomaksi koska kaupunki ei rahoita patsashankkeita vaan rahoitus pitää tulla säätiöiltä, yrityksiltä tai yksityisiltä ihmisiltä (tietys valtio myös kävisi). Aloite on "mukasuvaitsevainen" koska tarkoitus on muka osoittaa että persut ovat homomyönteisiä, mutta samalla tiedetään että se tullaan hylkäämään ja sen jälkeen voidaan huutaa miten vihervassarit vihaavat homoja. Tällaista tämä persujen politiikka näyttää koko ajan olevan.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:09"]
Miten voiki olla että niin suvaitsevaiset vihervasemmistot onkin ihan ok asian kanssa että mamut ym.pakolaiset eivär hyväksy homoja mut kantasuomalaiset on kauheita juntteja :'D mitäs sit nää vihervasuri homot tekee, menee varmaa takas kaappiin ja se siitä "minä olen mikä olen!!" ajattelusta suvaitsevaisuuden nimissä?
[/quote]Tää on hilpeätä! Mitä ihmettä sä persuna siitä välität miten jonkun suvakin käy? Tai jonkun vtun homon? Eikös sun pitäisi aatteesi mukaisesti olla helvetin onnellinen, kun vähemmistöt tuupataan takaisin klosetteihinsa, akat pitävät turvat tukossa ja pukeutuvat säkkeihin ja mies on kukkona tunkiolla, siis hetero, tai siis ainakin itseänsä heteroksi kutsuva mies. Tää on äärimmäisen huvittavaa, että persut on niin kovasti huolissaan suvaitsevaisesta länsimaailmasta, vaikka kaikissa puheissaan eivät muuta niin paljon vihaakaan kuin vain suvakkeja. Ja kovasti ovat huolissaan naisista, vaikka ovat puheissaan erittäin naisvihamielisiä suvakkihuorineen sun muineen.
Persut ja fundamentalistimusut ovat ihan samaa sakkia. Suvaitsemattomia, typerähköjä, rasistis-fasistisia ja äärioikeistolaisia aika pitkälti. Koomista on, tai ehkä loogista, et he pitävät toisiaan vihollisina. Kummankin ryhmän perivihollisia ovat kuitenkin ne kauhia vihervassarit, suvakit, naiset ja homot, ylipäänsä kaikki mikä ei ole heteroseksuaalinen miäs. Tulee väkisinkin mieleen ajatus, et täällä länsimaissa on kuiteskin niin kivaa olla, kun täällä ollaan niin suvaitsevaisia ja elintaso on korkea, täällä on niin mukava leikkiä kovanaamaa, haukkua ja herjata niitä, jotka sen suvaitsevaisen maailman on rakentaneet, niin että elkää perkale tulko tänne sitä meiltä varastamaan ja huomion ja hyysäämisen viemään pois meiltä.
Ja se pelottaa niin paljon, et homofobisin puolue ottaa käsikassarakseen Tompan, jotta pääsisi näitä musuja ärsyttämään. Voi hellanduudelis sentään. Onkohan persut kaikkien aikojen lapsellisin puolue?
[/quote]
Niin, menehän kiltti suvakki takasin sinne kaappiin koska islam, eipä persut ikinä niitä sinne takasin olis saanu. Nöyristele vaan ulkomaalasia ja hauku parempana ihmisenä "persut" lyttyyn. Tais osua ja upota pahasti mun kommentti :D heti ku ulkomailta käsky käy ni johan ollaa nöyrää mut kyllä rasistihomofobikko persuille pidetään pride kulkueet ym.
Hieno persujen politiikkaa. Olisivat halunneet käyttää kaupunginrahoja homopatsaaseentässä taloustilanteessa ja samaan aikaan joudutaan säästämään lapsilta ja koyhimmiltä. :(
Kertoo aika paljon puolueesta. Onneksi kaupungin muut edustajat sentään ovat hereillä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:18"]
Miksi siis mies, jolla seisoo?
[/quote]
Tällaista ei kannata tehdä ihan käytännön syistä. Mitä järkeä tehdä patsas, jolla on kyrpä pystyssä, kun kaikki tietävät jo etukäteen, että se kyrpä hajotetaan vähintään joka viikonloppu.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 14:15"]
Ei sitä kukaan torpannut. Hekilöpatsaat on Suomessa pystyttänyt joku yksityinen taho. Yleensä säätiö. Aika tiukkaa tekisi, kun kaupunginhallitus valitsisi keille patsas pystytetään ja kenelle ei. Kaikki patsaat eivät ole näköispatsaita ja Tompan patsaankin tekisi joku muu kuin Tomppa itse. Se voisi olla vaikka tyyliin Alli ja Juho Paasikivi.
[/quote]
Näinhän se on. Persuilla oli ehdotus, mutta ei mitään hajua mistä ottaa rahat toteutukseen. Eli tahtoakaan ei siis oikeasti ollut vaan kyse oli vähän muusta :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:48"]
Hieno persujen politiikkaa. Olisivat halunneet käyttää kaupunginrahoja homopatsaaseentässä taloustilanteessa ja samaan aikaan joudutaan säästämään lapsilta ja koyhimmiltä. :(
Kertoo aika paljon puolueesta. Onneksi kaupungin muut edustajat sentään ovat hereillä.
[/quote]
Miksi perussuomalaiset haluavat koko ajan kurjistaa kaikista köyhimpien tilannetta? Koko ajan vaan hoetaan mamuista ja homoista ja syytetään kaikki muita, mutta itse ei tehdä mitään rakentavaa.
Hetero olen ja ei mua olisi se patsas haitannut, mutta hyvät nanut sain. Voi kun persut olisisivat ehdottaneet VOKkien perustamista niin RKP ja vihervassarit olisivat torpanneet. Mutta onko tätä edes käsitelty eduskunnassa? Taitaa olla osa suurempaa suunnilelmaa josta ei eduskunta päätä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:09"] Miten voiki olla että niin suvaitsevaiset vihervasemmistot onkin ihan ok asian kanssa että mamut ym.pakolaiset eivär hyväksy homoja mut kantasuomalaiset on kauheita juntteja :'D mitäs sit nää vihervasuri homot tekee, menee varmaa takas kaappiin ja se siitä "minä olen mikä olen!!" ajattelusta suvaitsevaisuuden nimissä? [/quote]Tää on hilpeätä! Mitä ihmettä sä persuna siitä välität miten jonkun suvakin käy? Tai jonkun vtun homon? Eikös sun pitäisi aatteesi mukaisesti olla helvetin onnellinen, kun vähemmistöt tuupataan takaisin klosetteihinsa, akat pitävät turvat tukossa ja pukeutuvat säkkeihin ja mies on kukkona tunkiolla, siis hetero, tai siis ainakin itseänsä heteroksi kutsuva mies. Tää on äärimmäisen huvittavaa, että persut on niin kovasti huolissaan suvaitsevaisesta länsimaailmasta, vaikka kaikissa puheissaan eivät muuta niin paljon vihaakaan kuin vain suvakkeja. Ja kovasti ovat huolissaan naisista, vaikka ovat puheissaan erittäin naisvihamielisiä suvakkihuorineen sun muineen. Persut ja fundamentalistimusut ovat ihan samaa sakkia. Suvaitsemattomia, typerähköjä, rasistis-fasistisia ja äärioikeistolaisia aika pitkälti. Koomista on, tai ehkä loogista, et he pitävät toisiaan vihollisina. Kummankin ryhmän perivihollisia ovat kuitenkin ne kauhia vihervassarit, suvakit, naiset ja homot, ylipäänsä kaikki mikä ei ole heteroseksuaalinen miäs. Tulee väkisinkin mieleen ajatus, et täällä länsimaissa on kuiteskin niin kivaa olla, kun täällä ollaan niin suvaitsevaisia ja elintaso on korkea, täällä on niin mukava leikkiä kovanaamaa, haukkua ja herjata niitä, jotka sen suvaitsevaisen maailman on rakentaneet, niin että elkää perkale tulko tänne sitä meiltä varastamaan ja huomion ja hyysäämisen viemään pois meiltä. Ja se pelottaa niin paljon, et homofobisin puolue ottaa käsikassarakseen Tompan, jotta pääsisi näitä musuja ärsyttämään. Voi hellanduudelis sentään. Onkohan persut kaikkien aikojen lapsellisin puolue? [/quote] Niin, menehän kiltti suvakki takasin sinne kaappiin koska islam, eipä persut ikinä niitä sinne takasin olis saanu. Nöyristele vaan ulkomaalasia ja hauku parempana ihmisenä "persut" lyttyyn. Tais osua ja upota pahasti mun kommentti :D heti ku ulkomailta käsky käy ni johan ollaa nöyrää mut kyllä rasistihomofobikko persuille pidetään pride kulkueet ym.
[/quote]DDD Kuten sanoin, lapsellisin puolue koskaan ever. Mut onneksi persut on olemassa, komiikkaa ei puutu.
Onko totta ettei Helsingin kaupunki osta (100% rahoitus) julkisia taideteoksia?
Helsingin kaupunki omistaa Helsingin taidemuseon, jolla on useita teoksia... enkä löytänyt mitään selitystä ettei esimerkiski:
Pekka Kauhanen: Kapteeninmuistikko, 2012 ...olisi rahoitettu 100% Helsingin kaupungin rahoilla, siis kaupungin "prosenttirahoituksesta".
http://www.hel.fi/hki/Taimu/fi/Kokoelmatoiminta/Ajankohtaista
Onko siis väite, ettei Tom Of Finland patsasta olisi voitu rahoitaa pelkästään Helsingin kaupungin toimesta totta?
41v m
Jos Perussuomalaiset olisivat kannattaneet "tasa-arvoista avioliittolaikia" ja perustelleet kantansa, että se vähentää muslimien halua muuttaa Suomeen, niin viher/vas olisi torpannut hankkeen.
p.s Olen itse tyytyväinen että laki meni läpi ja vain osittain siitä syystä että se on anti-islam laki.
Mitenköhän kävisi Pride juhlalle, jos Perussuomalaiset ilmoittaisivat kannattavansa Pride kulkuetta, koska se edistää arvoja, jota muslimit vastustavat?
41v m kulkueen mukana kävellyt, Perussuomalaisten äänestäjä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:28"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:09"] Miten voiki olla että niin suvaitsevaiset vihervasemmistot onkin ihan ok asian kanssa että mamut ym.pakolaiset eivär hyväksy homoja mut kantasuomalaiset on kauheita juntteja :'D mitäs sit nää vihervasuri homot tekee, menee varmaa takas kaappiin ja se siitä "minä olen mikä olen!!" ajattelusta suvaitsevaisuuden nimissä? [/quote]Tää on hilpeätä! Mitä ihmettä sä persuna siitä välität miten jonkun suvakin käy? Tai jonkun vtun homon? Eikös sun pitäisi aatteesi mukaisesti olla helvetin onnellinen, kun vähemmistöt tuupataan takaisin klosetteihinsa, akat pitävät turvat tukossa ja pukeutuvat säkkeihin ja mies on kukkona tunkiolla, siis hetero, tai siis ainakin itseänsä heteroksi kutsuva mies. Tää on äärimmäisen huvittavaa, että persut on niin kovasti huolissaan suvaitsevaisesta länsimaailmasta, vaikka kaikissa puheissaan eivät muuta niin paljon vihaakaan kuin vain suvakkeja. Ja kovasti ovat huolissaan naisista, vaikka ovat puheissaan erittäin naisvihamielisiä suvakkihuorineen sun muineen. Persut ja fundamentalistimusut ovat ihan samaa sakkia. Suvaitsemattomia, typerähköjä, rasistis-fasistisia ja äärioikeistolaisia aika pitkälti. Koomista on, tai ehkä loogista, et he pitävät toisiaan vihollisina. Kummankin ryhmän perivihollisia ovat kuitenkin ne kauhia vihervassarit, suvakit, naiset ja homot, ylipäänsä kaikki mikä ei ole heteroseksuaalinen miäs. Tulee väkisinkin mieleen ajatus, et täällä länsimaissa on kuiteskin niin kivaa olla, kun täällä ollaan niin suvaitsevaisia ja elintaso on korkea, täällä on niin mukava leikkiä kovanaamaa, haukkua ja herjata niitä, jotka sen suvaitsevaisen maailman on rakentaneet, niin että elkää perkale tulko tänne sitä meiltä varastamaan ja huomion ja hyysäämisen viemään pois meiltä. Ja se pelottaa niin paljon, et homofobisin puolue ottaa käsikassarakseen Tompan, jotta pääsisi näitä musuja ärsyttämään. Voi hellanduudelis sentään. Onkohan persut kaikkien aikojen lapsellisin puolue? [/quote] Niin, menehän kiltti suvakki takasin sinne kaappiin koska islam, eipä persut ikinä niitä sinne takasin olis saanu. Nöyristele vaan ulkomaalasia ja hauku parempana ihmisenä "persut" lyttyyn. Tais osua ja upota pahasti mun kommentti :D heti ku ulkomailta käsky käy ni johan ollaa nöyrää mut kyllä rasistihomofobikko persuille pidetään pride kulkueet ym.
[/quote]DDD Kuten sanoin, lapsellisin puolue koskaan ever. Mut onneksi persut on olemassa, komiikkaa ei puutu.
[/quote]
Kiitos, ihan samat sanat vihreistä, toi ristiriitasuus antaa hyvät naurut :'D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:26"]
Jos Perussuomalaiset olisivat kannattaneet "tasa-arvoista avioliittolaikia" ja perustelleet kantansa, että se vähentää muslimien halua muuttaa Suomeen, niin viher/vas olisi torpannut hankkeen.
p.s Olen itse tyytyväinen että laki meni läpi ja vain osittain siitä syystä että se on anti-islam laki.
Mitenköhän kävisi Pride juhlalle, jos Perussuomalaiset ilmoittaisivat kannattavansa Pride kulkuetta, koska se edistää arvoja, jota muslimit vastustavat?
41v m kulkueen mukana kävellyt, Perussuomalaisten äänestäjä.
[/quote]
Kylläpä taas saivartelet. Yleensä asioilla on useampi puoli ja eihän Sipilänkään leikkaus pienituloisilta naisilta ole välttämättä leikkaus pienituloisilta naisilta vaan Suomen vientiteollisuuden pelastus tai tulonsiirto rikkaille osakkeenomistajille.
Minäkin olen tyytyväinen että laki meni läpi koska kyse on ihmisoikeuksista ja en muuttaisi mielipidettani mistään uskonnollisesta syystä. En kuitenkaan tekisi lakeja sen vuoksi että tarkoitus on loukata tai vastustaa vaan parantaa.
40v m
Persuilta voi odottaa mitä tahansa. Toinen käsi ei tiedä mitä toinen tekee. Välillä ollaan homojen puolella ja välillä hehkutetaan heterorakkauden puolesta, välillä natoon ja välillä ei,välillä ei yhttään maahanmuuttajia ja sitten taas ihan liiankin kanssa. Saa mitä tilaa eli arvaamattoman puolueen jolla ei ole yhteistä linjaa.
oon vihervasuri ja ei mua kyllä ois mikää patsas haitannu :D en ehkä aktiivisesti ois alkanu viemää asiaa eteenpäin ku ei niin paljo kiinnosta, mutta oon sitä mieltä että jos joku ei kestä katsoa niin sitte pitää pysyä poissa patsaan lähettyviltä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:26"]
Jos Perussuomalaiset olisivat kannattaneet "tasa-arvoista avioliittolaikia"
[/quote]
Niin, JOS. Miksi eivät kannattaneet, jos ovat niinkin homomyönteisiä, että pitäis patsas hankkia?
Ja jos kaikki muut vastustavat perussuomalaisia ja haluavat aina toimia päinvastoin kuin he toimivat, miksi perussuomalaiset eivät nyt entistä vahvemmin esiinny maahanmuuttajamyönteisinä? Eikö sen pitäisi samalla tavalla taata, että rajat menevät kiinni?
Äääh tämä ehdotus oli tosiaan sitä samaa rölötystä mitä maahanmuuttokriittiset omiensa kesken harrastaa. Idea oli tietenkin että laitetaan homopatsas muslmimipelätiksi - jokainen järkevä ihminen tajuaa miten paljon ennakkoluuloa ja rasisimia tuolaliseen ajatteluun sisältyy. Sitten jos ja kun muut tajuaa nämä vaikuttimet taustalla ja estää hankkeen - siitähän tässä on kyse, ei pelkästä patsaasta niin päästään röhöttämään kavereille että homosymppaajat estivät homopatsaan rakentamisen MISSÄ SUVAITSEVAISUUS.
Tätä samaa rölöpuhetta ruokkii Timo Soini, tuo diplomatian riemuvoitto noin ulkoministerinä.
Suvaitsevaisuutta ei vaan ulkomaalasilta vaadita ja olla ennemmin että tää on Suomi ja täällä hyväksytään niin maahanmuuttajat ja pakolaiset KUIN myös homous. Luulis vihreiden näin ajattelevan mut ei kun asiat tehdään vaan muiden mieliks.
Kuten pitääkin. Isänmaallisuus on typerää, ahdasmielistä, potentiaalisesti jopa vaarallista ja siitä pitääkin pyrkiä pääsemään kaikin mahdollisin tavoin eroon; niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:56"]
Kuten pitääkin. Isänmaallisuus on typerää, ahdasmielistä, potentiaalisesti jopa vaarallista ja siitä pitääkin pyrkiä pääsemään kaikin mahdollisin tavoin eroon; niin Suomessa kuin maailmanlaajuisesti.
[/quote]
Isänmaallisuutta pitää osata käyttää oikein ja oikein käytettynä siinä ei ole mitään pahaa. Jos vetää överit niin sitten luvassa on ongelmia myös naapureille ja jokatapauksessa pitkä krapula. Lopulta sitten hävettääkin.
Vihreä
15, katso Googlesta käsite "kognitiivinen dissonanssi", ja pohdi vakavasti asioita.
Kirjoitat sekavasti ja tunteen vallassa. Lisäksi olet epälooginen ja alatyylinen. Kannattaa hakea keskusteluapua, lääkityskin voisi olla paikallaan. Tsemppiä paranemiseen!