Joku spuge raivostui eilen (ilmeisesti) siitä että olin laittautunut
Olimme kavereiden kanssa baarissa ja odottelin siinä n.klo 12 yöllä bussia. Minulla oli mekko (päällä neuletakki jossa kimalletta) korkkarit, hiukset kiharrettuna ja vahva meikki. Spuge käveli ohitseni, katsoi päästä varpaisiin ja alkoi hullun katse silmissä huutaa "pirun hienohelma, pirun nättinokka, vi*** sipsuttaja"
Siinä kohtaa kyllä myönnän että pelotti. En sanonut hänelle mitään. Voiko joku tosiaan raivostua noin siitä että nainen on laittautunut nätiksi? Nyt jo vähän huvittaa :D
Onneksi siinä oli kioski vielä auki, pakenin sinne odottamaan bussiani ja se myyjä laittoi ovet lukkoon siksi aikaa. Kuulemma se mies on häiriköinyt siellä usein ennenkin.
Kommentit (42)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:34"]
Mä näin äsken elielinaukiolla istumassa pipopäisen spugen, jonka naamasta oli kolmasosa mädäntynyt. Kuolio tai joku nekroosi. Kauhistuin aivan vitusti. Mikä tuon voi aiheuttaa???
[/quote]
Huomasitko kädet? Saattaa olla sama tyyppi jolta reilu vuosi sitten puuttui puolet toisesta kämmenestä. Eli osa sormista. Oli samaan aikaan kanssani ratikassa ja lemu oli kamala. Ehdotin hänelle että vaihdamme toiseen ratikkaan ja menemme päivystykseen. Se käsi oli osaksi taskussa mutta siitä näki että oli osaksi kuoliossa ja osaksi mädän peitossa. Hänellä oli myös naama pahan näköisenä.
Oli kyllä ihan asiallisena ja sanoi että ei tässä mitään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
Onneksi on, vähän turvallisemmin mielin saa kulkea kun vielä löytyy herrasmiehiä :) T.4
[/quote]Feminismi painottaa joka naisen omaa pärjäämistä...
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]
Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Tälle miehelle päivän ruusut ja pusut. Olet ihana.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:34"]
Mä näin äsken elielinaukiolla istumassa pipopäisen spugen, jonka naamasta oli kolmasosa mädäntynyt. Kuolio tai joku nekroosi. Kauhistuin aivan vitusti. Mikä tuon voi aiheuttaa???
[/quote]
Huomasitko kädet? Saattaa olla sama tyyppi jolta reilu vuosi sitten puuttui puolet toisesta kämmenestä. Eli osa sormista. Oli samaan aikaan kanssani ratikassa ja lemu oli kamala. Ehdotin hänelle että vaihdamme toiseen ratikkaan ja menemme päivystykseen. Se käsi oli osaksi taskussa mutta siitä näki että oli osaksi kuoliossa ja osaksi mädän peitossa. Hänellä oli myös naama pahan näköisenä.
[/quote]
Ainakin tuo Venäjällä suositumpi krokodil-huume aiheuttaa tuollaisia. Suomessa ei ole kovin yleinen, sitä käyttää vaan ne joilla ei ole varaa heroiiniin. Aiheuttaa kuolioita.
voi kumpa joku haukkuisi minuakin nättinokaksi.t.ammattivalittaja
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:51"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:34"]
[/quote]
[/quote]
Ainakin tuo Venäjällä suositumpi krokodil-huume aiheuttaa tuollaisia. Suomessa ei ole kovin yleinen, sitä käyttää vaan ne joilla ei ole varaa heroiiniin. Aiheuttaa kuolioita.
[/quote]
Ei muuten kannata googlata kuvia jos on herkkä. Ei ole mitään kaunista katsottavaa.
-edellinen
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
Onneksi on, vähän turvallisemmin mielin saa kulkea kun vielä löytyy herrasmiehiä :) T.4
[/quote]Nykynainen huolehtii itse itsestään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:00"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:42"]Tuollaisten takia jään joskus "tupakalle" maleksimaan lähelle jos nainen (tai vanhus) odottaa yöbussia :)
T.Mies 205cm
[/quote]
Säälittävä spede olet. Saat pataan jos tulet vastaan.
[/quote]
Mikäs vittu sun ongelma ion? Ja Koitapa vaan pataan antoa, mä muuten lyön takas.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
[/quote]Miksi alapeukuttaa? Itsenäinen nainen ei tarvi esiliinaa eikä suojelua.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
[/quote]
Hei, mä nimitän itseäni feministiksi, mutta olisin kyllä ollut kiitollinen jos joku olisi tullut väliin kun minun kimppuuni käytiin kadulla. Ihan sama olisiko ollut mies. Hädässä otetaan apua vastaan. Jos vaikka joudun autokolariin ja joku mies tulee soittamaan ambulanssin ja katsomaan olenko kunnossa, en mä ala selittää että "hei mä olen vahva ja itsenäinen nainen, mee pois".
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
[/quote]
Hei, mä nimitän itseäni feministiksi, mutta olisin kyllä ollut kiitollinen jos joku olisi tullut väliin kun minun kimppuuni käytiin kadulla. Ihan sama olisiko ollut mies. Hädässä otetaan apua vastaan. Jos vaikka joudun autokolariin ja joku mies tulee soittamaan ambulanssin ja katsomaan olenko kunnossa, en mä ala selittää että "hei mä olen vahva ja itsenäinen nainen, mee pois".
[/quote]Toki, mutta herrasmieskulttuuri on minusta vanhanaikaista ja naista alentavaa.
Hyvät tavat, kohteliaisuus ja muiden auttaminen ei mene koskaan pois muodista.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:10"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
[/quote]
[/quote]Toki, mutta herrasmieskulttuuri on minusta vanhanaikaista ja naista alentavaa.
[/quote]Suomalainen nainen päättää lähtökohtaisesti itse kehostaan ja toiminnastaan, miestä ei erityisesti tarvita sekaantumaan. Turha puhua herrasmiehistä ja pitää yllä sellaista käsitettä kun saman asian olisi ajanut myös nainen, lapsi tai eläin. Olen feministi.
Vain hieman yksinkertaistaen: herrasmieskäytös on patriarkaatin juoni sortaa ja alistaa nainen. 38
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:30"]
Vain hieman yksinkertaistaen: herrasmieskäytös on patriarkaatin juoni sortaa ja alistaa nainen. 38
[/quote]
Päivän risut ja avari sulle. Olet tyhmä kuin saapas.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 11:47"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:51"]4, ei vaan Tampereella. Mutta hyvä että kaltaisiani on muitakin ja pääsit turvallisesti kotiin.
T.3
[/quote]
[/quote]Feminismi painottaa joka naisen omaa pärjäämistä...
[/quote]
Siinäpähän painottaa, mä olen fyysisesti niin paljon pienempi kuin valtaosa miehistä että jos joku mies minua suojelee niin en koe suurta vääryyttä tapahtuneen. T.4
No siis lähtökohtaisesti minussa ei herää samanlaista suojeluviettiä miehiä kohtaan mutta toki autan jos tilanne siltä näyttää. Kiitosta vaan kehuista... :)
Ja varsinkin jos naisen silmistä tai katseesta huomaa että hän on peloissaan, en todellakaan kehtaisi vain poistua paikalta. Niin kiire ei ole koskaan.
T.3 eli Mies 205cm
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 12:40"]
No siis lähtökohtaisesti minussa ei herää samanlaista suojeluviettiä miehiä kohtaan mutta toki autan jos tilanne siltä näyttää. Kiitosta vaan kehuista... :)
Ja varsinkin jos naisen silmistä tai katseesta huomaa että hän on peloissaan, en todellakaan kehtaisi vain poistua paikalta. Niin kiire ei ole koskaan.
T.3 eli Mies 205cm
[/quote]
Kerro terveiset vanhemmillesikin, loistavaa työtä ovat tehneet. Tällaisia Miehiä kun olisi enemmänkin!
T. Nro 28
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:58"]
Itse olet viikolla ryyppäämässä ja haukut muiden alkoholinkäyttöä.
[/quote]
Spuge oli määrittely ja haukkuminen koski käyttäytymistä. Tai lähinnä ihmettely koski miehen käyttäytymistä. Näin ainakin minä ymmärsin aloituksen.