Koska olet viimeksi itkenyt miehesi edessä? Miksi?
Minkä ikäinen olet? Mitä miehesi teki? Lohduttiko, katosiko paikalta, suuttuiko vai mitä? Oletko tekoitkenyt saadaksesi tahtosi läpi?
Kommentit (16)
Miehen tekemisten takia en ole muistaakseni itkenyt koskaan. Viimeksi itkin pari kuukautta sitten, kun lapsellani todettiin masennus.
Hormoneja itkin joku aika sitten. Vastasyntynyt vaan itki ja itki, ei kelvannut rinta eikä mikään muukaan. Itkin, etten mä osaa tätä, eikä vauvakaan tykkää musta, ei tästä tule mitään. Mies halasi lujasti, otti vauvan ja komensi mut nukkumaan.
Pari viikkoa sitten. Jalasta oli juuri poistettu kipsi ja kävely toivotonta. Itkin sitä että mulla ei ole koskaan enää asiaa mihinkään, kun en pysty kävelemään.
Mies istui tyynenä vieressä ja itkun loputtua sanoi, että kyllä sä vielä kävelet kun annat ajan kulua.
Älkää nyt tuoreet äidit ikinä ajatelko, että ette kelpaa vauvoillenne. Olette niiden koko maailma ja ne kyllä rakastaa teitä! Elämä kohdun ulkopuolella on vaan niin haastavaa ja vaativaa! Ihana mies, just noin! Pitäkää kiinni toisistamme.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:34"]Minkä ikäinen olet? Mitä miehesi teki? Lohduttiko, katosiko paikalta, suuttuiko vai mitä? Oletko tekoitkenyt saadaksesi tahtosi läpi?
[/quote]
En ole tekoitkenyt, mies kaappasi kainaloon ja silitteli ja lohdutti, olen 24 ja itkin koska elokuva oli surullinen. Jos mieheni suuttuisi itkustani saisi lähteä.
Itkin, kun olin niin väsynyt. Vauva 4 kk oli todella levoton ja kotona olisi pitänyt siivota kunnolla ennen asuntonäyttöä. Mies oli menossa lääkäriin ja ei päässyt heti töiden jälkeen auttamaan kotitöissä. Silloin itketti. Mies meni lääkäriin, mutta toi kotiin tullessaan ruusukimpun ja auttoi siivoamaan.
Itkin kun kerroin hänelle että yhteinen ystävämme on tehnyt itsemurhan. Hän halasi minua pitkään ja sitten puhuimme asiasta. Ikää 34v. Tämä tapahtui puoli vuotta sitten.
Viimeeksi kun kuulin mummoni kuolemasta itkin surusta (40v olen) Mies halasi lujasti ja piti lähellä. Mutta mähän olen oikea itkupilli ja usein telkkaria kattoessa liikutun ja tulee tippa linssiin... Siitä mies vaan yleensä naljailee.
Usein jos riidellään, alan itkemään. En vaan voi sille mitään vaikka kuinka pidättelisin. En haluaisi kenekään ajattelevan että itken siksi, että saisin tahtoni läpi tai toisen luovuttamaan riitelyssä. Onneksi viime riidasta on varmaan kuukausi aikaa :)
Itkin viimeksi eilen aamulla, ja itkin silkkaa väsymystä. Olo oli ihan toivoton, kun olin nukkunut huonosti raskauden takia (nyt on rv35) ja edessä oli julmetun pitkä päivä. Mies halasi ja sanoi tulevansa töistä kotiin hieman aikaisemmin, ja hakevansa lapset päiväkodista jotta minun ei tarvitse ravata edes takaisin. Helpotti.
Tekoitkua en edes osaisi.
Olisiko muutama päivä sitten.. Syy stressi, töistä ja taloudesta, ei sinänsä mitään mieheen liittyvää. Olen 25v. Mies ihmetteli mikä hätänä ja halasi, kuten yleensä, kun pillitän. En osaisi enkä ikinä kehtaisi tekoitkeä! Välillä kyllä mietityttää, että saako musta sellaisen kuvan, koska itken niin helposti ja useasti. Niinkuin joku toinen sanoi, en halua että ihmiset käsittää sen väärin, enkä myöskään että mulle ollaan sen takia 'kiltempiä', jos kyyneleet valuu, en vaan voi sille mitään. :)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:26"]
En tekoitke kun itken ihan oikeasti kaikesta... Eilen itkin viimeksi mieheni edessä onnesta, kun lapsemme tokaisi että "äiti näyttää kauniilta kun se kikattaa, ja se johtuu isästä" :')
[/quote]
<3 Ihana.
Viikonloppuna, mieheni sekoili päissään ja suuttui minulle syyttä, itkin turhautumistani koko tilanteeseen.
En tekoitke koskaan koska itken ylipäänsä usein ja herkästi. Eniten itken mieheni kuolemaa ja kaikkea siihen liittyvää. Nykyinen mieheni osaa lohduttaa.
En tekoitke kun itken ihan oikeasti kaikesta...
Eilen itkin viimeksi mieheni edessä onnesta, kun lapsemme tokaisi että "äiti näyttää kauniilta kun se kikattaa, ja se johtuu isästä" :')
39v. Itskin viimeksi rakastelun jälkeen kun tunteet oikein purkautuivat. Mies otti tiukasti kainaloon!