Sinä nainen joka olet noin 165-167cm kelpaisiko 175cm mies?
Kommentit (60)
Totta kai. Miksi miehet kuvittelee, että naisille miehen pituus on joku deal breaker? 175cm on ihan normaalimittainen. Olen itse 166cm ja saman pituinen mies olisi ihan ok, ei haittaisi vaikka olisi vähän lyhyempikin. Ehkä jossain 160 sentin kohdalla vaadittaisiin jo mieheltä tosi hyvää itseluottamusta, ettei hän kelailisi koko ajan, että kun oon tällanen pätkä.
Hyvä itseluottamus on kaiken A ja O. Kun se on kohdallaan, niin se jo melkein riittää.
Olen 165cm enkä koe ongelmalliseksi seurustella 170cm kanssa, joten tuo 175cm on jo pitkä! :D
[quote author="AV Mamma" time="23.09.2015 klo 23:15"]
Totta kai. Miksi miehet kuvittelee, että naisille miehen pituus on joku deal breaker?
[/quote]
Olisiko siksi, että siitä on tutkimusdataa. Ihan naisilta kerättyä. Aika karuja on tulokset.
http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:20"][quote author="AV Mamma" time="23.09.2015 klo 23:15"]
Totta kai. Miksi miehet kuvittelee, että naisille miehen pituus on joku deal breaker?
[/quote]
Olisiko siksi, että siitä on tutkimusdataa. Ihan naisilta kerättyä. Aika karuja on tulokset.
http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663
[/quote]
Ei kannata uskoa kaikkea, mitä lukee. En seurustele pituuden kanssa vaan luonteen.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:20"][quote author="AV Mamma" time="23.09.2015 klo 23:15"] Totta kai. Miksi miehet kuvittelee, että naisille miehen pituus on joku deal breaker? [/quote] Olisiko siksi, että siitä on tutkimusdataa. Ihan naisilta kerättyä. Aika karuja on tulokset. http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663 [/quote] Ei kannata uskoa kaikkea, mitä lukee. En seurustele pituuden kanssa vaan luonteen.
[/quote]
Tietenkään kaikki naiset eivät ole samanlaisia, mutta jos tuollaisia tuloksia saadaan tutkimuksissa, tarkoittaa se, että melko moni nainen on tuollainen. Ja se tekee 'lyhyen' miehen naisenhausta entistä vaikeampaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:27"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 23:20"][quote author="AV Mamma" time="23.09.2015 klo 23:15"] Totta kai. Miksi miehet kuvittelee, että naisille miehen pituus on joku deal breaker? [/quote] Olisiko siksi, että siitä on tutkimusdataa. Ihan naisilta kerättyä. Aika karuja on tulokset. http://yle.fi/uutiset/treffipalstoilla_pituus_on_valttia__lyhyt_mies_ei_naista_saa/8298663 [/quote] Ei kannata uskoa kaikkea, mitä lukee. En seurustele pituuden kanssa vaan luonteen.
[/quote]
Tietenkään kaikki naiset eivät ole samanlaisia, mutta jos tuollaisia tuloksia saadaan tutkimuksissa, tarkoittaa se, että melko moni nainen on tuollainen. Ja se tekee 'lyhyen' miehen naisenhausta entistä vaikeampaa.
[/quote]
Niin, siis melko moni nainen on tuollainen treffipalstoilla. Suuri osa naisista ei niillä sivuilla edes käy.
Noh, olen 168 ja mies 176. Haluan että mies on minua pidempi, ja hänhän on! Useimmat naiset haluavat itseään pidemmän miehen, ja miehet ovat keskimäärin naisia pidempiä. Useimmat miehetkin haluavat itseään lyhemmän naisen. Sitten on vielä ne, joilla tuo on päinvastoin, ja ne, joille pituudella ei ole väliä. Eikös kaikille pitäisi siis riittää pituuden puolesta valikoimaa?
Useimmilla naisilla miehen vähimmäispituus on 175 tai 180 cm. Pituus on se asia, jota nainen ensin miehessä katsoo.
Ei se pelkkä pituus vaan vartalo myös. Jos se 175 cm mies on roteva, lihaksikas ja miehekäs vartaloltaan niin kyllä kelpaa.
Kauhea miten ulkonäkökeskeistä elämänmeno nykyään on. Mielestäni 175 ei ole edes lyhyt.
Laita nyt se Hottikset-sarja kiinni ja palaa todellisuuteen. Normaali ihminen perustaa mielipiteensä vastakkaisesta sukupuolesta muuhun kuin ulkonäköön tai pituuteen
Olen 168 cm ja ex oli 173 cm. En ajatellut silloin, että siinä olisi mitään ihmeellistä. Mutta nykyinen miesystäväni on 189 cm ja tosiaan huomaan nauttivani siitä, että minulla on pitkä mies.
Minä nainen 170 en taida kelvata 175 pituiselle miehelle. 175 mies kyllä kelpasi minulle.
Tietysti. Mä olen 165 cm, aviomieheni 175 cm. Lyhin mies, josta olen ollut kiinnostunut, oli samanpituinen kuin minä tai jopa sentin-kaksi lyhyempi.
Mä oon 170-senttinen. Mun molemmat puolisot ovat olleet 172-senttisiä. Joten toki kelpaisit.
olen 170cm ja mies 178cm ja hyvä näin. Oli joskus 188cm poikaystävä ja se oli ärsyttävää.
Minulle miehessä tärkeintä on luonne, älykkyys, huumorintaju ja hyvä sydän. Kun mukava tyyppi tulee vastaan, ei ulkonäöllä ole mitään merkitystä. Perusasiat pitää tietenkin olla kunnossa eli hygienia, siistit ja puhtaat vaatteet ja hyvät käytöstavat. Olen tapaillut melkein kaksimetristä, rikasta miestä ja nyt olen naimisissa 178-senttisen miehen kanssa, joka sopii minulle kaikin tavoin paremmin kuin tuo pitkä mies.
Kelpaisi ihan hyvin, pituuden puolesta siis. Olen seurustellut lyhyemmänkin kanssa.