Voiko 30-v naisella olla ns. hyvä pebatsu jos ei harrasta kyykkyjä salilla? Yleensä on jo lättänä siinä vaiheessa
Kommentit (29)
Hyvät pakaralihakset, housuja täytyy kaventaa vyötäröltä, harvoin löytyy sopivat. Kävelen paljon, kuljen portaita, arkiliikuntaa, en kyykkää. Geeneissä on äidin puolelta. 60 v.
Kai siihen treeniä tarvitaan. Mutta sitä vanhemmillakin voi olla hyvä jos treenaa:
https://www.google.fi/search?q=jennifer+nicole+lee+butt&tbm=isch&ved=2a…
Jaahas. Oon kesällä 35 ja en harrasta hirveemmin liikuntaa, - silti on pyöreä peba. Oon ainaki tarkka syömisistäni. Lenkkeilen/pyöräilen pari-kolme kertaa viikossa lyhyitä matkoja.
Hmm vaikuttaako se asiaan jos ei oo koskaan synnyttäny? Että paikat ei niin äkkiä ala roikkumaan? No pieni kaksari löytyy, sille en maha mitään.
Edeltä lukemani perusteella naiset voi jakaa kahteen luokkaan: Hyvät muhkeat geeniperseet ja huonot lattanat räystäsperseet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, millaisia ennenaikaisesti vanhentuneita ihmisiä tunnette, mutta älkää silti yleistäkö. Olen +50-vuotias nainen, eikä ole vielä peppu lättääntynyt eivätkä rinnat valahtaneet. ENKÄ kyykkäile salilla!!!
Ihmeellisiä juttuja täällä riittää. Kyllä on jossain pahasti vikaa, jos kolmekymppisenä paikat alkaa roikkua.
Sama mulla. Enkä edes voi kyykätä, koska polvet.
Ei kyykky edes ole kovin hyvä liike pakaralihasten kasvattamiseen. Kyllä se on ensisijaisesti geeneistä kiinni ja katsojen silmistä, mikä kenellekin on hyvä peba.
Tuoko on isoin huolenaiheesi nyt? Ei helvetti
Vierailija kirjoitti:
On kyllä geeneistä kiinni tosiaan. Mun äiti on melkein kyyskymppinen, ja vieläkin aika lihaksikkaassa kunnossa naiseksi, vaikka ei ole koskaan käynyt salilla tai harrastamalla harrastanut liikuntaa. Lenkkeilee kyllä koirien kanssa ym. Hänellä on koko ikänsä ollut esim. pohkeissa erottuvat lihakset ja muutenkin lihaksikkaat jalat. Eikä ole lihava ollut koskaan.
Näiden tuntomerkkien perusteella väittäisin myös, että hän on omannut koko aikuiselämänsä ajan vahvan libidon. Kysypä vaikka huviksesi, että olinko oikeassa..
M_47
Aikuisella ihmisellä ei ole sellaista kuin "pebatsu"