Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 30-v naisella olla ns. hyvä pebatsu jos ei harrasta kyykkyjä salilla? Yleensä on jo lättänä siinä vaiheessa

Vierailija
04.04.2022 |

Tämä oma kokemukseni

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, alkaa paikat roikkua kolmekymppisenä viimeistään jos ei harrasta liikuntaa.

Vierailija
2/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo harrastukseksi "kävely" tai "lenkkeily" varmuudella on lättäpeba

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä vaikka harrastaa pituushyppyä.

T: Fatima Diame

Vierailija
4/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä kiinni. Kaverini ei kuntoile juuri koskaan, mutta omaa muhkean takapuolen, sellasien ghettoperseen, joka monet kehuu.

Sitten mulla on kavereita, ketkä käy salilla ja kyykkyjä tekee, toki huomaa, että takapuoli ei roiku, mutta on silti pieni ja lättänä.

Mulla on lättänä pylly, oikea laatikko.

Vierailija
5/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihto, potkukelkkailu, uinti, juoksu, voimistelu, balettiharrastus...

Vierailija
6/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä alkaa naisen keho rapistua, aktiivinen liikunta pitää nuorekkaana

Vierailija
7/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä kiinni. On ihmisiä, jotka ei eläessään ole liikuntaa harrastaneet ja on niinpyöreä beba ja sitten on salikyykkääjät, joilla on olemattomat pennin korput.

Vierailija
8/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit pyllyt teilläkin on!

Vierailija
9/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmekymppinen hyväperseinen. En harrasta mitään kyykkyjä enkä hikiliikuntaa. Samaa voin sanoa siskoistani, joten lienee geeneissä.

Vierailija
10/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, millaisia ennenaikaisesti vanhentuneita ihmisiä tunnette, mutta älkää silti yleistäkö. Olen +50-vuotias nainen, eikä ole vielä peppu lättääntynyt eivätkä rinnat valahtaneet. ENKÄ kyykkäile salilla!!!

Ihmeellisiä juttuja täällä riittää. Kyllä on jossain pahasti vikaa, jos kolmekymppisenä paikat alkaa roikkua. 

Vierailija
11/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kolmekymppinen hyväperseinen. En harrasta mitään kyykkyjä enkä hikiliikuntaa. Samaa voin sanoa siskoistani, joten lienee geeneissä.

Hyvyys on niin suhteellinen asia

Vierailija
12/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä muitakin lajeja mitkä vaikuttaa pakaralihakseen. Ei ole korona-aikaan juuri tullut käytyä salilla, mutta pyöräilen reilusti yli 4000 km vuodessa. Ja kyllä se jonlin verran jalkalihaksissa näkyy.

Vierailija
13/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä pylly ollut aina ja on edelleen, en treenaa sitä mitenkään erikseen. Olen 52v

Vierailija
14/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on aina ollut pyöreä pylly ja ihanteellinen 0,7 vyötärön ja lantion suhde. En kyykkää tai harrasta liikuntaa. Sanoisin, että kolmenkymmenen ikävuoden jälkeen pylly on ehkä hiukan alkanut roikkumaan, mutta pyöreä se on edelleen.

Vierailija
15/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävällä on hyvä peba, ei mikään lättä tai laardi vaikka ikääkin jo 56v.

Vierailija
16/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v ja hyvä perse. Kehuja saanut aina. Vaikuttaa varmaan paljon kuinka suuri notko selässä ja miten rasva asettuu. Pyöreät pakarat ja käyn pelkästään koiran kanssa kävelyillä tällä hetkellä. Jossain vaiheessa juoksin ja kotona treenasin. Siitä tosin ainakin vuosi pari.

Vierailija
17/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä geeneistä kiinni tosiaan. Mun äiti on melkein kyyskymppinen, ja vieläkin aika lihaksikkaassa kunnossa naiseksi, vaikka ei ole koskaan käynyt salilla tai harrastamalla harrastanut liikuntaa. Lenkkeilee kyllä koirien kanssa ym. Hänellä on koko ikänsä ollut esim. pohkeissa erottuvat lihakset ja muutenkin lihaksikkaat jalat. Eikä ole lihava ollut koskaan.

Vierailija
18/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä geeneistä kiinni tosiaan. Mun äiti on melkein kyyskymppinen, ja vieläkin aika lihaksikkaassa kunnossa naiseksi, vaikka ei ole koskaan käynyt salilla tai harrastamalla harrastanut liikuntaa. Lenkkeilee kyllä koirien kanssa ym. Hänellä on koko ikänsä ollut esim. pohkeissa erottuvat lihakset ja muutenkin lihaksikkaat jalat. Eikä ole lihava ollut koskaan.

Siis kuuskymppinen*, piti sanoa.

Vierailija
19/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykkään vain kotona en salilla, mutta ihan hyvin on pyöreyttä t:37v

Vierailija
20/29 |
04.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pahemmin liiku nykyään, mutta mulla on hyvä beba, ollut aina. Geeneissä.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme