Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

koulun iltapäiväkerho loppuu jo klo 15

Vierailija
23.09.2015 |

Säästöt säästöt... Ja kunnan järjestämä ilttis kolmelta kiinni. Lapset kävelevät sit kotiin ilmeisesti? Vain eskareilla viiteen asti. Onko muualla tällaista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella oli ekalla iltis neljään. Käveli sen jälkeen kotiin, kuten aamuisin kotoa kouluun. Tokalla ei enää iltispaikkaa irronnut.

ja koulumatka on lyhyt, mutta matkalla pari kadunylitystä, iso risteys ilman liikennevaloja jne.

Vierailija
2/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaluokkalaisen on jo hyvä opetella kulkemaan koulumatka kävellen jos matka niin lyhyt ettei koulukyytioikeutta. Ipkerho on sitä varten ettei lapsen tarvitse olla monta tuntia yksin kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä matkaa 10 km, ei kuljetusta.Onneksi kerho toimii. Kahdelle bussilla pitäisi mennä ja mksaa itse molemmat j kävellä matkasta 2km.

Vierailija
4/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:54"]Meillä matkaa 10 km, ei kuljetusta.Onneksi kerho toimii. Kahdelle bussilla pitäisi mennä ja mksaa itse molemmat j kävellä matkasta 2km.
[/quote] Olette siis itse halunneet muualle kuin lähikouluun.

Vierailija
5/5 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ap ja ipkerho. Oli auki 7.30-17.00. Toki tämä maksoi enemmän, eli silloin vuosia itten 140 e/ kk. Nyt kenties kalliimpi. Ipkerhoa ylläpitää vanhempainyhdistys, joka on palkannut työntekijät. Kerho saa käyttää koulun tiloja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi