Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiset naiset näyttää vielä yleensä hyvältä alasti

Vierailija
23.09.2015 |

Entä miehet? 30-v.? 40-v.? Minkä ikäisenä alkaa ihmetellä jos joku kaveri on vielä oikeasti hyvinsäilynyt?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä, 34v. Luulen että iällä ei niinkään ole tässä merkitystä, vaan lasten saannilla. Tissit näyttää siltä kuin raitasukkiin olisi tungettu tennispallot roikkumaan. Kiitos alipainon arpinen mahanahka roikkuu sektioarpien päällä. Olen nähnyt kauniimpia +70v vartaloitakin. Näytin viimeksi hyvältä 26-vuotiaana.

Vierailija
22/23 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viidenkympin päälle alkaa näkyä. Suurimmalla osalla terveistä, urheilullisista ja lapettomista 20-50-vuotiaista naisista on hyvännäköinen vartalo. Yleensä vartalon pilaa aikaisessa vaiheessa ylensyöminen ja urheilun välttäminen. Lapsen tekeminen sinetöi paketin riipputisseillä, löllömahalla ja selluliitillä.  

Olen 23-vuotias nainen, minulla on ylipainoa, riippuvat rinnat, kosolti raskausarpia ja selluliittiä. Silti kroppani ei ole kuin vanhan ihmisen vartalo, se ei vain ole biologisesti mahdollista. Parikymppisen ja esimerkiksi seitsemänkymppisen vartaloita ei voi edes verrata keskenään. Tässä iässä on vielä helppo muokata kroppaa, ja saada isojakin muutoksia aikaan pienelläkin vaivalla. Aitoja ikääntymisen merkkejä taas ei häivytetä millään konstilla. Kukaan ei voi taistella aikaa, ja sen tuomia muutoksia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on ylipainoa mikä hidastaa rypistymistä mutta ei ole muuten niin hyväksi ulkonäölle...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi