Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hottis-Tommi

Vierailija
23.09.2015 |

Eikö tällä Hottis-Tommilla ole minkäänlaisia käytöstapoja, kun suustaan päästelee kaikenlaista paskaa. Onko Hottis-Tommi jälkeenjäänyt, kun joka toinen sana on ulkonäkö? Ei osaa muuta sanoa, kuin ulkonäkö, tissit, tissit, perse, perse, tissit, ulkonäkö. Kuka täysjärkinen edes haluaa tapailla kyseistä miestä?  

http://www.nelonen.fi/ohjelmat/hottikset/tagi/15050

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis hän on herra "Ulkonäkö", siis roskakuski, korjaan :)

Vierailija
22/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis hän on herra "Ulkonäkö", siis roskakuski, korjaan :)

No siinä ammatissa ei ole mitään vikaa. Perusduunareiden ammatit on ihan liian aliarvostettuja. Kunnioitettavaa, että tekee jotain työtä, kuin että olis vaan. Siitä on ketään turha morkata, että tekee työtä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ja itseään täynnä. Tunteista nostaa lähinnä säälin pintaan.

Vierailija
24/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen mä muista tota Tommia bb:sta? Menikö se heti alussa taloon vai kesken kauden?

Vierailija
25/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksen mä muista tota Tommia bb:sta? Menikö se heti alussa taloon vai kesken kauden?

Heti, vuonna 2012.

Vierailija
26/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää 38-vuotiaalta ja kuvitelmat itsestä liian suureelliset. Ei viehätä mitenkään, surkea, hukassa oleva ja varmaan yksinäinen.

Vierailija
27/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sanooko tuo Tommi ihan oikeasti huomisessa jaksossa, että häntä pidemmät naiset näyttävät tosi tyhmiltä katukuvassa? Vaiko vaan se näyttää tyhmältä, jos hän kävelee siinä vieressä? 

Vierailija
28/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi on jotenkin niin synkkä ja epävarma. :( Millainen nainen viihtyisi noin ankean miehen seurassa?

Vierailija
29/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä panisin. Vaikka useammankin kerran. Kyllä se elämäm koulu Tommiakin opettaa ja 10 vuoden päästä kelpaa joku perusnätti yh.

Vierailija
30/33 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi on jotenkin niin synkkä ja epävarma. :( Millainen nainen viihtyisi noin ankean miehen seurassa?

Mä voisin kuvitella sen olevan erilainen kahden kesken ilman kameroita, kavereita ja muita ihmisiä. Tai sitten tämä on vain ihan toiveajatus, koska musta se vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Yleensä olen deittaillut vain älykkötyyppejä ja todella tästä tyypistä päinvastaisia miehiä. Mutta kyllä mä tuon kanssa voisin hetken aikaa viettää :D 

Vierailija
31/33 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän paljon tuosta on leikattu tuollainen jälkituotannossa. Ja musta vähä tuntuu että tän tommin kohdalla se sanoo noita ihan huvikseen?

Vierailija
32/33 |
10.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä vois olla miehen kans jolla on noin paha ärrä vika, eikä se edes viitti tehdä mitään asian korjaamiseksi. mutta naisen pitää olla täydellinen

Vierailija
33/33 |
13.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovastipa av-mammat kuolasivat kyseisen herran perään silloin vajaa pari kuukautta sitten kun esittelyklipit julkaistiin. Nimenomaan tästä samasta syystä nettideititkin ovat tavallisen näköisille 20-30v miehille turhia..

Niin kun ei ollut vielä avannut suutaan. Voisi olla ihan komea mutta kun on sisältä tyhmä ja omahyväinen kuin saapas niin se jotenkin näkyy ulospäinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme