Victoria Beckjam raukalta tuli oissat housuun.
Ihan kännissä näytti olevan. Julkkiksilla on rankkaa kun kaikki nolot jutut leviävät koko maailmaan heti.
Kommentit (40)
Ois mullaki housut märkänä, jos Davidia sais kädestä kii..
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:04"]
ihan ohiksena, miksi se muotoilee kulmakarvansa nykyään noin http://i3.mirror.co.uk/incoming/article5323228.ece/ALTERNATES/s1227b/Victoria-Beckham-at-the-Alexander-McQueen-Savage-Beauty-Fashion-Benefit-Dinner.jpg
[/quote]
Voi perse...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]Tuon ikäisellä naisella kovin yleistä tuo virtsankarkailu....
[/quote]
Puumille ihan cunt basic. Näitä pissahousuja näkee aina välillä radalla.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:04"]
ihan ohiksena, miksi se muotoilee kulmakarvansa nykyään noin http://i3.mirror.co.uk/incoming/article5323228.ece/ALTERNATES/s1227b/Victoria-Beckham-at-the-Alexander-McQueen-Savage-Beauty-Fashion-Benefit-Dinner.jpg
[/quote]
Voi perse...
[/quote]
Ei, kyllä ne ovat Victorian kasvot. :(
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:27"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:04"]
[/quote]
Voi perse...
[/quote]
Ei, kyllä ne ovat Victorian kasvot. :(
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:56"]Tuon ikäisellä naisella kovin yleistä tuo virtsankarkailu.... [/quote] No höpöhöpö on. En minä ainakaan ole koskaan pissannut housuun ja saman ikäinen olen. Ei ole ollut edes lähellä koskaan.
[/quote]
Mutta toihan ei oo pitänyt huolta terveydestään ja liikunnasta, ainoastaan laihuudestaan, näki laihoista selluliittisääristä. +4 synnytystä. Saattaahan sitä virtsa karata paremmissakin piireissä...
[/quote]
Onhan Jennifer Lopezillakin selluliittia vaikka on urheilullinen. Joillakin naisilla vain on sitä näkyvää selluliittia vaikka eläisi kuinka terveellisesti.
Ja tätä naista jotkut pitävät seksikkäänä? Kovin on laiha ja aina hymyttömänä joka kuvassa. Itse olen saman ikäinen ja kolme kertaa synnyttänyt eikä silti ole pissa karkaillut, joten ei pidä paikkaansa että KAIKILLA on karkailuongelmia tässä iässä - vaikka joku vastaaja tässä ketjussa niin kuvittelikin.
Miksei Victoria ripustanut tuota Davidin kourassa olevaa paitaa tai neuletta vyötäisilleen?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:34"]Ja tätä naista jotkut pitävät seksikkäänä? Kovin on laiha ja aina hymyttömänä joka kuvassa. Itse olen saman ikäinen ja kolme kertaa synnyttänyt eikä silti ole pissa karkaillut, joten ei pidä paikkaansa että KAIKILLA on karkailuongelmia tässä iässä - vaikka joku vastaaja tässä ketjussa niin kuvittelikin.
Miksei Victoria ripustanut tuota Davidin kourassa olevaa paitaa tai neuletta vyötäisilleen?
[/quote]
Sama juttu. Aina yleistetään että jos jollain on ongelma että pissaa housuunsa niin sitten kaikilla on. Mulla ei ole alatiesynnytyksistä huolimatta virtsankarkailua ollut koskaan, ei edes äärimmäisessä hädässä. Mutta yleistäminen on niin kivaa ja naisten morkkaaminen myös.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 08:34"]Ja tätä naista jotkut pitävät seksikkäänä? Kovin on laiha ja aina hymyttömänä joka kuvassa. Itse olen saman ikäinen ja kolme kertaa synnyttänyt eikä silti ole pissa karkaillut, joten ei pidä paikkaansa että KAIKILLA on karkailuongelmia tässä iässä - vaikka joku vastaaja tässä ketjussa niin kuvittelikin.
[/quote]
Ajatteli varmaan, ettei vahinkoa mustista housuista huomaa, mutta salamavalo on armoton.
Niille tuli kiire kotiin kun Victoria kuiskasi Davidille että apua, mulle tuli pissat housuun, nyt äkkiä kotiin:)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:54"]Ja Beckhamilta:D En osaa kirjoittaa ollenkaan. Ap
[/quote]
Taisit kirjoittaa aloituksen yhdellä kädellä?
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:00"]Heh en usko että tuli pissat housuun. Taisi vain lasi kaatua haaroväliin pikku hiprakassa. [/quote] Miten se märkä on peppupuolellakin? Kyllä näyttää siltä että pissa tuli housuun. Sattuuhan sitä.
[/quote]
Mitenhän se pissa on sitten noussut myös housuja ylöspäin?!
Näyttää siltä, että on drinkki kaatunut pöydältä, kun on istunut tuolilla.
Victorialla on neljä lasta, mutta kaikki tulleet maailmaan sektiolla, joten tuskin mitään pidätysvaivoja on, kuten av:n alatiemammoilla.
Mulla eilen putosi vaalean paidan rintamukselle majoneesia iso läjä ravintolassa. Onneksi en ole julkkis. Olisi varmaan siinä tapauksessa ollut oksennusta.
[/quote]Samaa mietin, jörjen köyhyyttä.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:02"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:00"]Heh en usko että tuli pissat housuun. Taisi vain lasi kaatua haaroväliin pikku hiprakassa. [/quote] Miten se märkä on peppupuolellakin? Kyllä näyttää siltä että pissa tuli housuun. Sattuuhan sitä.
[/quote]
Victorialla on neljä lasta, mutta kaikki tulleet maailmaan sektiolla, joten tuskin mitään pidätysvaivoja on, kuten av:n alatiemammoilla.
Mulla eilen putosi vaalean paidan rintamukselle majoneesia iso läjä ravintolassa. Onneksi en ole julkkis. Olisi varmaan siinä tapauksessa ollut oksennusta.
[/quote]alatiesynnytys ei löystytä alapäätä vaan raskaus, et tiedä perusteitakaan..
[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 09:02"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:11"]
[/quote]
[/quote]
Nesteläikkä kankaalla tuppaa leviämään, kun se imeytyy kankaaseen. Kokeile vaikka. Drinkki tuskin olisi osunut noin tarkasti ja symmetrisesti haaroväliin :D
Mulla on tippunut 0,3 litraa vettä haaroihin kun istuin. Meni tuosta persvakoa pitkin persuksen puolelle, oli koko takapuoli märkä. Ja etupuoli tietty.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 21:20"]
Toi pissaläntti ei ole mitään noihin kulmiin verrattuna.
[/quote]
Eikä huuliin, sivusta kuvattuna näkyy totuus. Mutta on sillä komee äijä!