Vloggaajan outo käytös videolla
Olenko ainut kenen mielestä tämän vloggaajan käytös uusimmalla videolla on outoa?
Kommentit (9)
Kerro vähän millälailla outoa, ei muuten viitti alkaa katsoa. Tai missä kohtaa, eikö nuo höpinät ole tuhottoman pitkiä?
Minun evästeasetukset estävät sisällön näyttämisen, enkä halua muuttaa niitä sallivammiksi. Kenestä on kyse?
Kannattaa säätää YouTubesta puolelle nopeudelle. Kuullostaa paremmalta ja kestää pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän millälailla outoa, ei muuten viitti alkaa katsoa. Tai missä kohtaa, eikö nuo höpinät ole tuhottoman pitkiä?
koko videolla sitä näkyy. mun mielestä kyseisen vloggaajan käytös on maanista. juuri oli masentunut eikä saanut mitään aikaiseksi ja nyt on niin iloinen että lentää pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Minun evästeasetukset estävät sisällön näyttämisen, enkä halua muuttaa niitä sallivammiksi. Kenestä on kyse?
pipsa
Mun mielestä ihan perus rönsyilevää Pipsaa muuten, mutta aivan kuin olisi esim. rauhoittavien vaikutuksen alaisena. Siis silmät ovat jotenkin sen nököiset. Voi toki olla vain esim. väsynyt. Toivottavasti kaikki ok.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa säätää YouTubesta puolelle nopeudelle. Kuullostaa paremmalta ja kestää pitempään.
Toimii!
Kyllä käytös on kuin olisi humalassa tai ottanut muutaman pillerin liikaa.
jaha ei oo bibs mihinkään muuttunut.totahan on vuosia epäilty että on esiintynyt joissakin videoissaan humalassa.
Videota katsomatta, todennäköisesti on outoa.