Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaadoin yliopistoni halutuimman ja kauneimman tytön.

Vierailija
23.09.2015 |

Miten sen tein? Olen 190cm, komea ja hyvissä "lihoissa". Lämmittelin tyttöä pari kertaa ja sitten torjuin hänet ja katosin aina. Kolmannella kerralla (yliopistobileissä) hän ei voinut vastustaa ja koko illan oli minussa kiinni.

Mitä tästä seurasi?

- 80% opiskelukavereista heitti yläfemmat ja ihaili kaatoani

- 20% inhosi minua, koska kaadoin ns. "täydellisen tyttöystävämateriaalin"

- Ja se tunne, että kaatoi muiden haluaman tytön oli parempaa kuin itse seksi. En ole ollut tyttöön yhteydessä tapahtuneen jälkeen, koska on jotenkin kivempi fiilis panna ja torjua muiden haluama unelmien tyttö.

Ennestään kova itseluottamus nousi uusille lukemille. Tuntuu, että pystyn kaatamaan kenet vain.

Nainen ei ikinä tule kokemaan tätä fiilistä.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah :D Ihan hauskasti kirjoitettu, mutta älä baby ala selittämään, mitä fiiliksiä nainen (tytöt on erikseen) voi tuntea. Eritysesti jos syö kaltaisiasi poitsuja ihan vain pikkunälkään :)

Vierailija
22/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tommosta ole kuin jenkkileffoissa. Ei missään yliopistossa ole yhtä eukkoa jonka kaikki kymmenet oppiaineet muka haluaisi kaataa. Taktiikka kyllä on valitettavasti varmaan ihan pätevä kun naisetkin kaipaa sitä itsetunnon pönkitystä seksin avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mulla tulee mieleen eräs samassa yliopistossa aikoinaan ollut nuori mies. Hänellä oli ympärillään pieni lauma fanittavia naisia (noin 5, en muista tarkalleen), jotka olivat kaikki ihan lääpällään jätkään ja tuntuivat pitävän jokaista hänen sanaansa jonain helmenä. Sitten oli 99 % muut opiskelijat, jotka lähinnä pudistelivat päätään ihmeissään, että mitä ihmettä nuo naiset oikein kuvittelee? Jätkä oli kyllä ihan hyvännäköinen ja sanavalmis, mutta niin täynnä itseään ettei mitään järkeä. Itsekäs, omahyväinen ja epämiellyttävä kaveri. Sanoisin että näistä hänen noin viidestä naisfanistaan jätkä olisi varmasti ollut "koko yliopiston kuolaama ja haluama", vaikka totuus oli vähän toisenlainen... Tuli vain mieleen, että kuinkahan monen mielestä se yliopiston "kaunein ja halutuin nainen" nyt oikeasti on ollut tämän tittelin arvoinen..

Vierailija
24/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:03"]Onko Porvoon yliopistossa noin 30 opiskelijaa, jotka kaikki opiskelevat ja viettävät aikaa yhdessä?
[/quote]
Meillä on noin 31 opiskelijaa täällä porvoon esiyliopiston tiloissa, kokoonumme usein täällä entisen käymälän tiloissa, hyvissä lihoissa meistä on vain pari.
Ap tuleva dosentti porvoon käymälätieteistä

Vierailija
25/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Däni porvoon yliopistosta ;)

Vierailija
26/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä kiva fiilis vaan jatkuu.
Heitin itsekin itselleni parit ylämummot tässä äidin nakkikastikkeen ääressä. Äitini on muuten myös valmistunut täältä käymälätieteiden osastolta.
Ap

Vierailija
27/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son näämmä hirvenmettästys alkanau.

Vierailija
28/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vielä kertoa siitä miten tyttö kuumeni letustaan. Näytin hänelle mopokorttini takataskusta ja sitten tartuin entisen käymälän letkuun meidän luennolla ulosteiden kiertonopeudesta, sain aika paljon ihailevia katseita.
Ap

Vierailija
29/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea pitäytyä kaukana tytöstä, kuitenkin kuulisi vaan julmat faktat kehnosta seksistä. Tuskin se monelle kertoo ettei saanut.

Vierailija
30/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän miniyliopistossa opiskelet. Minulla kesti vuosi tietää edes suurin osa oman aloitusryhmän fukseista

Vierailija
31/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:13"]Hyvä idea pitäytyä kaukana tytöstä, kuitenkin kuulisi vaan julmat faktat kehnosta seksistä. Tuskin se monelle kertoo ettei saanut.
[/quote]
No, totuuden nimissä tytön nähtyä hyvälihaisen hieman pyöreän vatsani hän sai jo ensimmäisen orgasnin. Niitä tuli monta lisää alkaessani jyskyttämään 13 cm penikselläni kohdun takaseinää.
Ap

Vierailija
32/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:15"]Missähän miniyliopistossa opiskelet. Minulla kesti vuosi tietää edes suurin osa oman aloitusryhmän fukseista
[/quote]
Ehkä tämä meidän käymäläopisto on pieni, mutta monet meistä ovat edenneet pitkälle.
Mm. Porvoon linja-auton kuljettajista pari kappaletta on meidän yliopiston kautta tulleet.
Ap

Vierailija
33/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se Vaasan kauppatieteen laitoksen katkera miesproffa pyytää sua huoneeseen, laskemaan housut alas ja pyllistämään. Tai vaihtoehtoisesti todistaa kandityösi plagiaatiksi ja tuhoaa urahaaveesi.

Vierailija
34/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:24"]Kohta se Vaasan kauppatieteen laitoksen katkera miesproffa pyytää sua huoneeseen, laskemaan housut alas ja pyllistämään. Tai vaihtoehtoisesti todistaa kandityösi plagiaatiksi ja tuhoaa urahaaveesi.
[/quote]
Tämä on jo tapahtunut, mutta vilautin kunnolla oranssia vyötäni karatessa ja tein pari liikett kovan suhinan saattelemana.
Lopulta proffa tarjosi työtään minulle.
Ap

Vierailija
35/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu ootte noloja, kuka puhuu toisista ihmisistä tuohon sävyyn. Oot naurettava pelle jätkä ap. Painu helevettiin runkkaamaan. Ihmisiä ei esineellistetä. Sähän se tässä helppo olet. Kun oikein piti suuunnitelma luoda siihen että sua naidaan.Saatanan horo.

Vierailija
36/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 17:57"]

Miten sen tein? Olen 190cm, komea ja hyvissä "lihoissa". Lämmittelin tyttöä pari kertaa ja sitten torjuin hänet ja katosin aina. Kolmannella kerralla (yliopistobileissä) hän ei voinut vastustaa ja koko illan oli minussa kiinni.

Mitä tästä seurasi?

- 80% opiskelukavereista heitti yläfemmat ja ihaili kaatoani

- 20% inhosi minua, koska kaadoin ns. "täydellisen tyttöystävämateriaalin"

- Ja se tunne, että kaatoi muiden haluaman tytön oli parempaa kuin itse seksi. En ole ollut tyttöön yhteydessä tapahtuneen jälkeen, koska on jotenkin kivempi fiilis panna ja torjua muiden haluama unelmien tyttö.

Ennestään kova itseluottamus nousi uusille lukemille. Tuntuu, että pystyn kaatamaan kenet vain.

Nainen ei ikinä tule kokemaan tätä fiilistä.

[/quote]Provo?

Vierailija
37/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit sä heräsit.

Vierailija
38/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tosi outoja parisuhdeasioissa. Mutta naisen kuuluukin olla "häröpallo" eikä mikään kylmä järkeilijä.

Vierailija
39/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITTU MIKÄ HUORA OOT AP. RUMA HUORA

Vierailija
40/50 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit muuten aika surkea pano. Ja tyhmä kun saapas. Sinuna en paljon kehuskelis sillä että joku sun nördekerhos fanittaa sua:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän