MISTÄ VOI LÖYTÄÄ MIEHEN HETI
En käy baareissa tai muissa illanvietoissa tällä hetkellä ollenkaan, mutta olen ihan hemmetin puutteessa ja haluaisin seksiä nyt heti. MUTTA miten löydän ketään, kun en käy missään ja ketä tahansa en huoli. Nettiprofiileja en jaksa, koska suurin osa yhteydenotoista tulee ihan no-no-tapauksilta ja niitä tulee niin paljon, että menee hermot. No, laitoin iskuriin ilmoituksen, mutta en varmaan jaksa edes kattoa onko tullut vastauksia, kuitenkin kaikki on joltain karseilta tyypeiltä. Eikä mulla ole edes kovat kriteerit, mutta sen täytyy olla kuitenkin sellanen joka kiihottaa mua, että pystyn seksiin. En kenen tahansa babyfacen nysvän kanssa pysty ollenkaan. Pitää olla mua vanhempi ja särmikäs, karismaattinen, ei välttämättä tarvi olla edes niin komea, mutta pitää olla sitä jotain joka sytyttää. Vituttaa koska mulla ei ole mitään lelujakaan enää, ja haluan K*RPÄÄ!!
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:26"]No Tinder.... Odotat sopivaa mätsiä ja laitat ihan itse viestin miehelle, et paneen.
[/quote]
Tinderiä oon miettinyt, mutta mua ahdistaisi se että joku saattaisi missä tahansa (vaikka ruokakaupassa) bongata minut sieltä. Toisaalta se ois myös hyvä. Pitää miettiä. Ap
Joo onhan tässä tullu hyviä neuvoja. Ehkä mun pitää itekki tehdä vähän enemmän, ei varmaan ovelta tulla hakemaan kuitenkaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:26"]No Tinder.... Odotat sopivaa mätsiä ja laitat ihan itse viestin miehelle, et paneen. [/quote] Tinderiä oon miettinyt, mutta mua ahdistaisi se että joku saattaisi missä tahansa (vaikka ruokakaupassa) bongata minut sieltä. Toisaalta se ois myös hyvä. Pitää miettiä. Ap
[/quote]
Kantsii jakaa jos on jakovaraa!
Iha oikeesti lataat vaan tinderin ja heti kun tulee matchia niin laitat itse viestiä, juttelet hetken ja sovit treffit. Sillain tekisin ite.
Päästä vain rohkeasti sisäinen lutkasi valloilleen!
Omissa haaveissani on päästää fantasiamaailman "sisäinen miesprostituoitu" irralleen auttamaan puutteessa olevia naisia... :-D (reaalimaailmassa tuskin ikinä toteutuu, mutta aina sitä voi nähdä hulluja päiväunia)
Mitä meihin varattuihin aikuisiin herrasmiehiin tulee, maailma ei toki ole mustavalkoinen. Voihan jossain olla mies, joka elää tarpeeksi hyvässä parisuhteessa, sellaisessa josta saa yhteisestä sopimuksesta välillä pitää lomaa :-)
Itselläni on näin onnellinen tilanne. Tärkeää tietysti on, että säännöt on samat molemmille. Pikku mustasukkaisuus tekee sitäpaitsi välillä terää ja pitää parisuhteen kuumana. Ja kun on hyvä parisuhde, ei tarvitse jäädä mahdolliseen satunnaiseen suhteeseen roikkumaan, vaan pikku seksileikit voi hoitaa kaikkia osapuolia ja sopimuksia kunnioittaen.
Mutta yhtäkaikki, jos tarvitset nopeaa apua, saattaisin pystyä auttamaan...?
Ikää, kokemusta ja tietoa naisten tyytyväisenä pitämisestä on toki riittävästi ;-)
Vittu mikä vinkuprimadonna. Ei ihme ettei ketään kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:30"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:26"]No Tinder.... Odotat sopivaa mätsiä ja laitat ihan itse viestin miehelle, et paneen.
[/quote]
Tinderiä oon miettinyt, mutta mua ahdistaisi se että joku saattaisi missä tahansa (vaikka ruokakaupassa) bongata minut sieltä. Toisaalta se ois myös hyvä. Pitää miettiä. Ap
[/quote]
Ja tämähän olisi suunnilleen jokaisen Tinderissä olevan miehen suurin haave. Saada panokutsu naiselta, tekemättä itse juuri mitään.
Mene päivystämään jonnekin ravintolaan lounasaikaan, missä liikemiehet liikkuu? Katsot vaan sieltä jonkun sopivan ja kysy voisitteko käydä paneskelemassa jossain hotellissa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:02"]Kokeile nuorta. Helpommin saatavilla. Itsekin olin parikymppisen kanssa ja pani paremmin kuin vanhemmat miehet.
[/quote]
No kun en oikein syty nuorista. Tykkään hirveästi vanhemmista miehistä. Siinä on jotain kiihottavan irstasta kun on tosi paljon ikäeroa. Ap
[/quote] Kyllä! Meillä on yli kymmenen vuotta ikäeroa. Hän se nuorempi ja tuhmaa oli ;) Kaiken lisäksi hänellä ihan tajuttoman seksikäs ja hyvä kroppa.
[/quote]
Oo nyt hiljaa ällötys! Sugar mama
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:02"]Kokeile nuorta. Helpommin saatavilla. Itsekin olin parikymppisen kanssa ja pani paremmin kuin vanhemmat miehet. [/quote] Oon varmaan sairas, mutta se on niin siistiä kun on pieni sellanen "hyväksikäytetty" olo vanhempien miesten kanssa. Ap
[/quote]
Sulla tais olla aika musta lapsuus...
Ihme kermaperse olet. Muka kauhea munanpuute, mutta heti perään laitat pitkän ja tarkan vaatimuslistan siitä minkälainen miehen pitää olla. Osta dildo puutteeseesi, jos ei ihminen kelpaa.
Mistä tää ap:n ja viimeisen kommentoijan mielikuva tulee, että rajummasta seksistä tykkääminen on jotenkin sairasta tai johtuu lapsuuden traumoista? Seksuaalisuus ja kaikki sen moninaiset suuntautumiset on täysin normaaleja, niin kauan kun halut ja teot kohdistuvat aikuisiin, terveisiin, vapaaehtoisesti mukana oleviin ihmisiin. Se että tykkää pienestä tai isommastakin kovakouraisuudesta on ihan täysin normaali ihmisen seksuaalisuuteen kuuluva juttu - ei toki kaikille, mutta ei yhtään sen epänormaalimpaa, sairaampaa tms. kuin pimeässä peiton alla lähestyssaarnaajassa jyystäminenkään. Juhlikaa seksuaalisuuttanne, just sellaisena kuin itse siitä pidätte!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:21"]
Mistä tää ap:n ja viimeisen kommentoijan mielikuva tulee, että rajummasta seksistä tykkääminen on jotenkin sairasta tai johtuu lapsuuden traumoista? Seksuaalisuus ja kaikki sen moninaiset suuntautumiset on täysin normaaleja, niin kauan kun halut ja teot kohdistuvat aikuisiin, terveisiin, vapaaehtoisesti mukana oleviin ihmisiin. Se että tykkää pienestä tai isommastakin kovakouraisuudesta on ihan täysin normaali ihmisen seksuaalisuuteen kuuluva juttu - ei toki kaikille, mutta ei yhtään sen epänormaalimpaa, sairaampaa tms. kuin pimeässä peiton alla lähestyssaarnaajassa jyystäminenkään. Juhlikaa seksuaalisuuttanne, just sellaisena kuin itse siitä pidätte!
[/quote]
Tulikin yksi kommentoija väliin, sori, tarkoitin 32:a...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:49"]Vittu mikä vinkuprimadonna. Ei ihme ettei ketään kiinnosta.
[/quote]
No saa kai sitä anonyyminä netissä vähän vinkua :D Enkä oo mikään primadonna, mutta mulla on aika kovat vaatimukset että miehen pitää olla just mun tyyppinen, että pystyn kiihottumaan. Vaikka ois kuinka hyvännäköinen ja komea, niin jos se ei ole mun tyyppiä niin ei vaan iske ja jätän väliin. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:17"]Ihme kermaperse olet. Muka kauhea munanpuute, mutta heti perään laitat pitkän ja tarkan vaatimuslistan siitä minkälainen miehen pitää olla. Osta dildo puutteeseesi, jos ei ihminen kelpaa.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 15:10"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:07"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:02"]Kokeile nuorta. Helpommin saatavilla. Itsekin olin parikymppisen kanssa ja pani paremmin kuin vanhemmat miehet. [/quote] Oon varmaan sairas, mutta se on niin siistiä kun on pieni sellanen "hyväksikäytetty" olo vanhempien miesten kanssa. Ap
[/quote]
Sulla tais olla aika musta lapsuus...
[/quote]
Joo ei ole käytetty koskaan hyväksi jos sitä meinasit. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:13"]Mua kiinnostaisi myös seksi varatun perheen isukin kanssa :DD oon aiemmin ollut tiukkana, että ei varattuja, mutta ei mua ees oikeasti haittaa onko varattu vai ei :D Oon vaan jeesustellut aiemmin. Ap
[/quote]
Eli perun tämän kommentin! Ap