Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tietääkö joku

Vierailija
23.09.2015 |

Mitkä virastot soittaa salaisesta numerosta?
Soittaako joku lehtimyyjä salaisesta numerosta?
Yleensä ku mulle lehtimyyjä soittaa nii joku numero näkyy..
Turusta kyse..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää. Vaan eipä kerro, kun et sinäkään kertonut otsikossa asiaa eikä tätä avaa sellainen, joka voisi kertoa.

Soittaja voi olla kuka tahansa sellainen, jonka numeroon ei soiteta takaisin. Esimerkiksi joku diabeteshoitaja laboratoriokokeen tuloksista. Itse asiassa numero ei ole salainen vaan tuntematon.

Vierailija
2/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutkun en odota soittoa mistään,paitsi ehkä tyttären hammasröntgenin tuloksia, tytöllä kyllä uusi aika varattuna jo valmiiksi hammaslääkärille mutta isänsä oli tytön kanssa siellä ja sanoi mulle että sieltä soitetaan, aika kyllä oli jo maanantaina..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietää, joku ei, ei yleensä!

Vierailija
4/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyinkin että mistä yleensä soitetaan tuntemattomasta....?????

Vierailija
5/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:46"]

Niin mutkun en odota soittoa mistään,paitsi ehkä tyttären hammasröntgenin tuloksia, tytöllä kyllä uusi aika varattuna jo valmiiksi hammaslääkärille mutta isänsä oli tytön kanssa siellä ja sanoi mulle että sieltä soitetaan, aika kyllä oli jo maanantaina..

[/quote]

Jaa-a tässäpä meille pähkinä purtavaksi... Oiskohan ne sieltä röntgenistä nyt yrittänyt sua tavoitella? maanataista saakka? 

Vierailija
6/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi et vastaa siihen puhelimeen kun se soi, sittenhän se selviää kuka soittaa.

Vierailija
7/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi.

Vierailija
8/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:01"]Poliisi.
[/quote] ei soita nykyään enää, monella ihan näkyvissä oleva kännykkänumero. Lehtimyyjät kyllä monet soittelee tuntemattomasta jottei voi soittaa takaisin. Terveyskeskuksella näkyy numero.

Vierailija
9/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa ikinä jos numero ei näy. Joskus vastasin, aina oli joku perkele myymässä jotain, milloin englanniksi, milloin suomeksi. Jos on jotain asiaa, soittakoon numeron kanssa, sitten voi soittaa takaisin.

Vierailija
10/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"]

En vastaa ikinä jos numero ei näy. Joskus vastasin, aina oli joku perkele myymässä jotain, milloin englanniksi, milloin suomeksi. Jos on jotain asiaa, soittakoon numeron kanssa, sitten voi soittaa takaisin.

[/quote]

Niin ja aina voi jättää viestin perään, jos on jotain tärkeää asiaa...

Vierailija
11/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole soittanut kun vasta tänään tuntemattomasta..ei eilen eikä maanantainakaan...

Vierailija
12/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kade, sulla on jo mamu-ihailija;)

Vierailija
13/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:01"]Poliisi.
[/quote] ei soita nykyään enää, monella ihan näkyvissä oleva kännykkänumero. Lehtimyyjät kyllä monet soittelee tuntemattomasta jottei voi soittaa takaisin. Terveyskeskuksella näkyy numero.
[/quote]
Varmaan joku lehtmyyjä sitten...

Vierailija
14/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:13"]Olen kade, sulla on jo mamu-ihailija;)
[/quote]
Nouuuuuuuuuuuuuuuu

Vierailija
15/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"]

[/quote]

Ei voi aina soittaa takaisin, jos soittaja tekee sellaista työtä, että on välillä tiiviisti asiakkaitten parissa. Varsinkaan terveysasioista ei tekstareita lähetetä, tietoturvasyistä.

Mikä siinä vastaamisessa on niin vaikeaa? Voihan se olla vaikka äiti,sisko tai paras kaveri, joka on jotenkin onnistunut näpelöimään puhelimestaan soittajan numeron tuntemattomaksi eikä itsekään tiedä, miten.

Vierailija
16/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päättelet, että kyse olisi virastosta?

Onko siis kyse sellaisesta numerosta, jonka tietoa et saa numerotiedustelusta, koska on salainen vai tuntemattomasta, jossa numero ei näy?

Jos numero näkyy, voisit googlata alkupään numeroilla, jotka ilmaisevat viraston. Esim. te-toimisto 0295-alkava.

Vierailija
17/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki näytössä että yksityinen numero, eli salainen kai..ei mulle yleensä "tuntematon" soita..
Eli ei siis mitään numeroa..enkä tiiä et onko sit virasto vai mikä..

Vierailija
18/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luki näytössä että yksityinen numero, eli salainen kai..ei mulle yleensä "tuntematon" soita..
Eli ei siis mitään numeroa..enkä tiiä et onko sit virasto vai mikä..

Vierailija
19/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ehtinyt vastaamaan..luulis,et uudelleen soittaa jos tärkeääkin asiaa???

Vierailija
20/21 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:48"]

Kysyinkin että mistä yleensä soitetaan tuntemattomasta....?????

[/quote]

Paljastuit blondiksi!