Tietääkö joku
Mitkä virastot soittaa salaisesta numerosta?
Soittaako joku lehtimyyjä salaisesta numerosta?
Yleensä ku mulle lehtimyyjä soittaa nii joku numero näkyy..
Turusta kyse..
Kommentit (21)
Niin mutkun en odota soittoa mistään,paitsi ehkä tyttären hammasröntgenin tuloksia, tytöllä kyllä uusi aika varattuna jo valmiiksi hammaslääkärille mutta isänsä oli tytön kanssa siellä ja sanoi mulle että sieltä soitetaan, aika kyllä oli jo maanantaina..
Kysyinkin että mistä yleensä soitetaan tuntemattomasta....?????
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:46"]
Niin mutkun en odota soittoa mistään,paitsi ehkä tyttären hammasröntgenin tuloksia, tytöllä kyllä uusi aika varattuna jo valmiiksi hammaslääkärille mutta isänsä oli tytön kanssa siellä ja sanoi mulle että sieltä soitetaan, aika kyllä oli jo maanantaina..
[/quote]
Jaa-a tässäpä meille pähkinä purtavaksi... Oiskohan ne sieltä röntgenistä nyt yrittänyt sua tavoitella? maanataista saakka?
No miksi et vastaa siihen puhelimeen kun se soi, sittenhän se selviää kuka soittaa.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:01"]Poliisi.
[/quote] ei soita nykyään enää, monella ihan näkyvissä oleva kännykkänumero. Lehtimyyjät kyllä monet soittelee tuntemattomasta jottei voi soittaa takaisin. Terveyskeskuksella näkyy numero.
En vastaa ikinä jos numero ei näy. Joskus vastasin, aina oli joku perkele myymässä jotain, milloin englanniksi, milloin suomeksi. Jos on jotain asiaa, soittakoon numeron kanssa, sitten voi soittaa takaisin.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"]
En vastaa ikinä jos numero ei näy. Joskus vastasin, aina oli joku perkele myymässä jotain, milloin englanniksi, milloin suomeksi. Jos on jotain asiaa, soittakoon numeron kanssa, sitten voi soittaa takaisin.
[/quote]
Niin ja aina voi jättää viestin perään, jos on jotain tärkeää asiaa...
Ei ole soittanut kun vasta tänään tuntemattomasta..ei eilen eikä maanantainakaan...
Olen kade, sulla on jo mamu-ihailija;)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:03"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:01"]Poliisi.
[/quote] ei soita nykyään enää, monella ihan näkyvissä oleva kännykkänumero. Lehtimyyjät kyllä monet soittelee tuntemattomasta jottei voi soittaa takaisin. Terveyskeskuksella näkyy numero.
[/quote]
Varmaan joku lehtmyyjä sitten...
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:13"]Olen kade, sulla on jo mamu-ihailija;)
[/quote]
Nouuuuuuuuuuuuuuuu
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:05"]
[/quote]
Ei voi aina soittaa takaisin, jos soittaja tekee sellaista työtä, että on välillä tiiviisti asiakkaitten parissa. Varsinkaan terveysasioista ei tekstareita lähetetä, tietoturvasyistä.
Mikä siinä vastaamisessa on niin vaikeaa? Voihan se olla vaikka äiti,sisko tai paras kaveri, joka on jotenkin onnistunut näpelöimään puhelimestaan soittajan numeron tuntemattomaksi eikä itsekään tiedä, miten.
Mistä päättelet, että kyse olisi virastosta?
Onko siis kyse sellaisesta numerosta, jonka tietoa et saa numerotiedustelusta, koska on salainen vai tuntemattomasta, jossa numero ei näy?
Jos numero näkyy, voisit googlata alkupään numeroilla, jotka ilmaisevat viraston. Esim. te-toimisto 0295-alkava.
Luki näytössä että yksityinen numero, eli salainen kai..ei mulle yleensä "tuntematon" soita..
Eli ei siis mitään numeroa..enkä tiiä et onko sit virasto vai mikä..
Luki näytössä että yksityinen numero, eli salainen kai..ei mulle yleensä "tuntematon" soita..
Eli ei siis mitään numeroa..enkä tiiä et onko sit virasto vai mikä..
Enkä ehtinyt vastaamaan..luulis,et uudelleen soittaa jos tärkeääkin asiaa???
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:48"]
Kysyinkin että mistä yleensä soitetaan tuntemattomasta....?????
[/quote]
Paljastuit blondiksi!
Tietää. Vaan eipä kerro, kun et sinäkään kertonut otsikossa asiaa eikä tätä avaa sellainen, joka voisi kertoa.
Soittaja voi olla kuka tahansa sellainen, jonka numeroon ei soiteta takaisin. Esimerkiksi joku diabeteshoitaja laboratoriokokeen tuloksista. Itse asiassa numero ei ole salainen vaan tuntematon.