Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hiivatti! Nettideittailusta...

Vierailija
23.09.2015 |

Siis löysin deittipalstalta fiksulta,ok-näköiseltä, ehkä vähän erikoiselta vaikuttavan miehen. Nyt kun olemme vaihdelleet viestejä, osottautui että keski-ikäinen tyyppi on seurusteluasioissa "kokematon" :O En ole uskaltanut kysyä, mitä se tarkalleen tarkoittaa, mutta pelkään jopa pahinta... Treffit on jo sovittu. En millään jaksaisi alkaa aikuista miestä mihinkään opettamaan. Mitä teen???

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä juttuja. Varsinkin kun ei ole itse koskaan seurustellut. 

En sitten ilmeisesti tule koskaan kelpaamaan kellekkään miehelle, koska en ole seurustellut, eikä kukaan jaksa lähteä sitä "opettamaan".

Ajattelin, että sitten opettelisimme yhdessä ja toisiamme. Mut ilmeisesti naivistista paskaa.

Vierailija
2/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:55"]

Kiva lukea näitä juttuja. Varsinkin kun ei ole itse koskaan seurustellut. 

En sitten ilmeisesti tule koskaan kelpaamaan kellekkään miehelle, koska en ole seurustellut, eikä kukaan jaksa lähteä sitä "opettamaan".

Ajattelin, että sitten opettelisimme yhdessä ja toisiamme. Mut ilmeisesti naivistista paskaa.

[/quote]

Onko pakko olla totaalisen rehellinen?

Itse en enää 26-vuotiaana, ei koskaan vielä suhteessa olleena naisena aio olla rehellinen taustastani. Miehet kummeksuvat jo lähtökohtaisesti sitä, että olen sinkku. Voin kuvitella millaisia reaktioita seurustelemattomuus aiheuttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokseenkin eri asia olla ei-koskaan seurustellut tai neitsyt nelikymppisenä kuin kaksikymppisenä :D

Vierailija
4/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:23"]

On jokseenkin eri asia olla ei-koskaan seurustellut tai neitsyt nelikymppisenä kuin kaksikymppisenä :D

[/quote]

Ei ole. Ainakin monet miehet kavahtavat naisen neitsyyttä/suhteissa kokemattomuutta. Omakohtainen kokemus :)

Vierailija
5/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 20:23"]

[/quote]

Ei ole. Ainakin monet miehet kavahtavat naisen neitsyyttä/suhteissa kokemattomuutta. Omakohtainen kokemus :)

[/quote]

Siis kaksikymppisen? Kavahtaa voi, mutta kaksikymppisellä on edessään paljon enemmän vuosia hankkia niitä kokemuksia, jos niihin vain tarttuu.  En tiedä ketään kaksikymppistä, joka ei saisi seuraa kokemattomuuttaan, yli nelikymppisiä paljonkin. Katso huviksesi jotakin deittipalstaa :D

Vierailija
6/74 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, kyselin mieheltä, miten hän toimii/haluaisi toimia kun suhteessa tulee ristiriitoja, onko esim. vetäytyjä-tyyppi vai pystyykö keskustelemaan. Vastauksena oli suurinpiirtein "ei mulla voisi koskaan olla mitään ristiriita mun mussukan kanssa". Voi apua :D Eli joko han valehtelee tai ei oikeasti ole koskaan seurustellut. ap

Vierailija
7/74 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2015 klo 10:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 19:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:42"] Mä kysyn aina tyypin parisuhdehistoriasta hyvinkin varhaisessa vaiheessa viesteilyä. Kyllä se jotain kertoo, jos nelikymppinen ei ole oikeastaan koskaan ollut parisuhteessa. Ainakaan mulle sellainen tyyppi ei olisi oikea. En oikein ymmärrä, miksi et voisi kysyä asiasta suoraan. [/quote]   Kyllä se minustakin kertoo jotain, itsetunto-ongelmia, itsenäistymisongelmia, sitoutumiskammoa esimerkiksi. Mietin kauan, kysynkö suoraan, mutta sitten tulikin ilmi sattumalta ja nyt enää kehtaa kysyä lisää. Jatkossa alan kysyä alkuvaiheessa, kiits. ap [/quote] Niin, ja jos miehellä vaikka onkin menneisyydessään em. ongelmia ollut, se ei tarkoita, etteikö hän voisi niistä selvittyään olla erinomainen puoliso. Mutta toivoisin kyllä siinä tapauksessa miehen löytävän jonkun ymmärtäväisemmän ja empaattisemman naisen rinnalleen.

[/quote]

Ei tarkoita, mutta edelleen: Jos ei ole parisuhdetta ollut, ei ole voinut oppia olemaan parisuhteessa. Toki toivon, että hän löytää jonkun empaattisen naisen, paras olisi varmasti samanlaisen taustan omaava. ap

[/quote]

Nimenomaan, sitten hän tarvitsee sellaisen naisen, joka vastaa hänen tarpeitaan. En minäkään piilottele tutustuessa uuteen ihmiseen ominaisuuksiani, vaan olen ihan oma itseni. Toinen joko hyväksyy tai ei hyväksy.

M39

[/quote]

Musta tuntuu, että hän tarvitsisi äidin.

Vierailija
8/74 |
26.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

-Se oikea viisas AP

Vierailija
9/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa sanoa mitään...

Vierailija
10/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kannattaa tavata ensin ja murhetia asiaa vasta sitten, kun tuo "kokematon" voi tarkoittaa montaa asiaa. Esim. sitä, että on ollut vain yksi nainen, jonka kanssa on ehkä ollut 20 vuotta, tai muutama pitempi suhde, ei siis kymmeniä naisia kuten "kokeneilla". Tai sitten jotain muuta, mutta parempi tavata ja katsoa, onko mies ylipäätään yhtään kiinnostava vai ei. Jos ei, niin turhaan asiaa olet miettinyt, ja jos on tarpeeksi kiinnostava, niin ehkä et edes välitä siitä, mitä se "kokematon" mahtaa tarkoittaa

Vierailija
11/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nyt aikuista miestä tarvii alkaa mihinkään opettamaan, camoon. Mitä jos se on ollu vaan yhen kanssa tai ei kenenkään, mitä käy? Jos muuten osuu nappiinn, niin tämäkö on hylyn syy.

Vierailija
12/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyn aina tyypin parisuhdehistoriasta hyvinkin varhaisessa vaiheessa viesteilyä. Kyllä se jotain kertoo, jos nelikymppinen ei ole oikeastaan koskaan ollut parisuhteessa. Ainakaan mulle sellainen tyyppi ei olisi oikea. En oikein ymmärrä, miksi et voisi kysyä asiasta suoraan.

Vierailija
13/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:36"]Tuskin nyt aikuista miestä tarvii alkaa mihinkään opettamaan, camoon. Mitä jos se on ollu vaan yhen kanssa tai ei kenenkään, mitä käy? Jos muuten osuu nappiinn, niin tämäkö on hylyn syy.
[/quote]

Kyllä se naisille on.... Terv. Ainoastaan lyhyitä (max 6kk) ja yhden yön suhteita omaava 37-vuotias mies.

Vierailija
14/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:43"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:36"]Tuskin nyt aikuista miestä tarvii alkaa mihinkään opettamaan, camoon. Mitä jos se on ollu vaan yhen kanssa tai ei kenenkään, mitä käy? Jos muuten osuu nappiinn, niin tämäkö on hylyn syy.
[/quote]

Kyllä se naisille on.... Terv. Ainoastaan lyhyitä (max 6kk) ja yhden yön suhteita omaava 37-vuotias mies.
[/quote]

Eli itseään toistava kierre.

Vierailija
15/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois ihana tavata kokematon mies, sellainen kun olen itsekin.

N27

Vierailija
16/74 |
27.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia

Vierailija
17/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä kokemattomia nelikymppisiä, jotka ovat vain ajautuneet olemaan seurustelematta. Ovat ujoja ja vaikka pieneltä paikkakunnalta. Ei se aina ole sitä, ettei mukamas ole kelvannut.

Vierailija
18/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:36"]

Tuskin nyt aikuista miestä tarvii alkaa mihinkään opettamaan, camoon. Mitä jos se on ollu vaan yhen kanssa tai ei kenenkään, mitä käy? Jos muuten osuu nappiinn, niin tämäkö on hylyn syy.

[/quote]

No jos ei ole ollut kenenkään kanssa, on se hylyn syy kyllä valit. Olen juuri päässyt sitovasta parisuhteesta itsenäiseksi enkä jaksa mitään parisuhdekoulu-rumbaa uudelleen. Ei vaan jaksa. ap

Vierailija
19/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 13:42"]

Mä kysyn aina tyypin parisuhdehistoriasta hyvinkin varhaisessa vaiheessa viesteilyä. Kyllä se jotain kertoo, jos nelikymppinen ei ole oikeastaan koskaan ollut parisuhteessa. Ainakaan mulle sellainen tyyppi ei olisi oikea. En oikein ymmärrä, miksi et voisi kysyä asiasta suoraan.

[/quote]

Kyllä se minustakin kertoo jotain, itsetunto-ongelmia, itsenäistymisongelmia, sitoutumiskammoa esimerkiksi. Mietin kauan, kysynkö suoraan, mutta sitten tulikin ilmi sattumalta ja nyt enää kehtaa kysyä lisää. Jatkossa alan kysyä alkuvaiheessa, kiits. ap

Vierailija
20/74 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä täällä joku voi jonkun tuntemattoman miehen kokeneisuuden ja taidot tietää?

Siinähän selviää kun kokeilet, jos et muuta osaa asian suhteen tehdä.