Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reimateceistä ym haalareista kysymys...

Vierailija
04.10.2006 |

Kuinka täällä etelä-suomessa hennotte laittaa lapsillenne noin kalliita haalareita päälle? Eikö ne oo sitten ihan ravassa ja kurassa ja kamalat kun talvi on mitä on? Käytättekö kurahousuja lisäksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tosissani kyselen, kun pitäisi esikoiselle hommata talvivaatetta ja oon ihan ulalla näissä lastenvaateasioissa.

Vierailija
2/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin joskus on pitänyt suihkuttaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä usein juuri niin märkää ja niissä tosi hyvä kosteussuoja. Itse pyyhkäisen vaatteen ulkoa tultuani. Riittää hyvin. En siis käytä päällä kurahousuja.

Kovilla pakkasilla meillä ainakin reimatec liian kylmä, silloin ollaan laitettu jonathan mikä huomattavasti lämpimämpi.

Jos minun pitäisi valita vain yksi puku talveksi, ottaisin varmaan jonathanin. Siinäkin ihan riittävä kosteussuoja vaikka ei ihan reimatecin veroinen.

Vierailija
4/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten on ihan hiekassa ja kurassa koko lapsi.

Minulla ei ole kokemusta haalareista, joiden lahjeosat ovat jo " itsessään" kurahousukangasta (muovitettu), kertokoon joku kokemuksistaan.

Vierailija
5/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta helpompaa ja mukavampaa itselle kun ei tarvitse kuriksia päälle pukea ja riisua.

Vierailija
6/6 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei hankais rikki. Eli ois voinu ostaa halvemmankin haalarin, kun kurikset päällä. Myönnän tuhlaavaisuuteni, tyhmää ostaa tosi kallis haalari yhdeksi talveksi lapselle, joka sen hankaa pilalle.. Ticket to heavenia en ole testannu, kuulemma hyvä ja kestää kulutusta.

Osta HM:stä ja kurikset kostealla kelillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi