Mies runkkaa, mutta ei anna!
Nyt siis paloi pinna!!! Mies pihtailee, väittää aina ettei jaksa, on väsynyt tai että olen niin kiukkunen ja pahalla tuulella että halut menee!!! Tiedän että suihkussa hän runkkaa ja tyydyttää itsensä. Eilenkin kun hän tuli kotiin, yritin tehdä aloitetta ja otin häntä haaroista kiinni, koitin vetää makkariin, mutta ei. Väitti että olen päällekäyvä!!! Olen kysynyt onko hänellä joku toinen, väittää ettei todellakaan. Kehtasi vielä suuttua kun olin katsonut hänen textarit, puhelutiedot ja fb-keskustelut. Yleensähän parisuhde perustuu avoimuuteen!!! Onko tämä ihan normaalia käytöstä mieheltä enää?!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:57"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:56"]
Runkkaaminen ei kuulu parisuhteeseen!!!
[/quote]
No, kyllä kuuluu! Myös parisuhteessa on oikeus omaan seksuaaliseen vapauteen!
[/quote]
Ei pidä runkkailla niin paljon, ettei jaksa vaimoaan tyydyttää.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:47"]
Nyt siis paloi pinna!!! Mies pihtailee, väittää aina ettei jaksa, on väsynyt tai että olen niin kiukkunen ja pahalla tuulella että halut menee!!!
[/quote]
No kokeile olla vähän aikaa vastakohta sitten!
Tee jotain kivaa miestä miellyttääksesi, onko sitten miehen lempiruokaa tai niskan hierontaa tai nojatuolissa istuvalle miehelle sanomalehti, olut, kaukosäädin ja rauha nauttia näistä. Etkä samana päivänä painosta seksiin etkä tietenkään nalkuta. Etkä valita päivästäsi etkä ongelmistasi, pois negatiivisuus. Ja mitä tärkeintä jos miehesi tekee jotain sinua miellyttääksesi niin osoita että arvostat sitä!
Teillä on nyt kitkaa ja pinna kierällä, jos haluat korjata tilanteen pitää nähdä vaivaa eikä odottaa välittömiä tuloksia. Ja pyydät tietysti anteeksi urkkimista.
Mut et sä tämmöistä kuitenkaan tuu tekemään, et pysty luopumaan kiukustasi edes viikoksi.
Onko Mika niminen?
Kuulostaa niin tutulta, onneksi se runkku/pihtari on taakse jäänyttä elämää.
Etsi mies jota kiinnostaa.