Mies runkkaa, mutta ei anna!
Nyt siis paloi pinna!!! Mies pihtailee, väittää aina ettei jaksa, on väsynyt tai että olen niin kiukkunen ja pahalla tuulella että halut menee!!! Tiedän että suihkussa hän runkkaa ja tyydyttää itsensä. Eilenkin kun hän tuli kotiin, yritin tehdä aloitetta ja otin häntä haaroista kiinni, koitin vetää makkariin, mutta ei. Väitti että olen päällekäyvä!!! Olen kysynyt onko hänellä joku toinen, väittää ettei todellakaan. Kehtasi vielä suuttua kun olin katsonut hänen textarit, puhelutiedot ja fb-keskustelut. Yleensähän parisuhde perustuu avoimuuteen!!! Onko tämä ihan normaalia käytöstä mieheltä enää?!
Kommentit (23)
On. Ihan normaalia.. Itsetyydytys on maailman luonnollisin asia. Anna miehen runkkailla.
Runkkaaminen ei kuulu parisuhteeseen!!!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:56"]
[/quote]
No, kyllä kuuluu! Myös parisuhteessa on oikeus omaan seksuaaliseen vapauteen!
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:56"]
[/quote]
Mitenpä ajattelit estää?
No, empä yhtään ihmettele miks miehes pihtaa sulta. Enpä mäkää tommoselle eukolle antais mitään muuta ku monon kuvan perseelle.
Kamalaa käytöstä sulta ap!!!!!
Miehesi ei todellakaan ole väärässä, jos otit haaroista kiinni ja odotit hänen olevan auttamattaa valmiina makkariin.
Miehesi käytös on ihan normaalia, mutta omaasi sinun olisi ihan hyvä vähän peilata.
Mun miehellä samaa käytöstä, joskus vielä jaksoin yrittää vietellä häntä, mutta en enää. Kyllä mä vielä löydän jonkun joka haluaa mun kanssa sänkyyn, ehkä mieskin sitten havahtuu.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:48"]
On. Ihan normaalia.. Itsetyydytys on maailman luonnollisin asia. Anna miehen runkkailla.
[/quote]
Mieshän voi sit runkkailla ihan sinkkuna.
M39
On "normaalia" ja heittomerkit siksi, että joidenkin mielestä ei ole normaalia. Seksiin kyllästyminen saman partnerin kanssa ei todellakaan ole harvinaista, ja siksi laskettakoon normaaliksi.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:59"]Miehesi ei todellakaan ole väärässä, jos otit haaroista kiinni ja odotit hänen olevan auttamattaa valmiina makkariin.
[/quote]
Kertokaa jotain hyviksi havaittuja keinoja haaroihin tarttumisen sijasta :D Alkaa olla ideat lopussa kun mikään yrittämäni ei auta. Ei alusvaatteet, asut, suora ehdotus, ei mikään.
T. Ohis jonka miestä kiinnostaa vain nopeat krapulapanot
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:59"]Miehesi ei todellakaan ole väärässä, jos otit haaroista kiinni ja odotit hänen olevan auttamattaa valmiina makkariin. [/quote] Kertokaa jotain hyviksi havaittuja keinoja haaroihin tarttumisen sijasta :D Alkaa olla ideat lopussa kun mikään yrittämäni ei auta. Ei alusvaatteet, asut, suora ehdotus, ei mikään. T. Ohis jonka miestä kiinnostaa vain nopeat krapulapanot
[/quote]
Jos kyseessä on totaalinen kyllästyminen kumppaniin seksuaalisesti, niin ainut toimiva keino on kumppanin vaihto. Toki en ole käynyt terapiassa, joten niiden tehoa en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:19"][quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 11:59"]Miehesi ei todellakaan ole väärässä, jos otit haaroista kiinni ja odotit hänen olevan auttamattaa valmiina makkariin. [/quote] Kertokaa jotain hyviksi havaittuja keinoja haaroihin tarttumisen sijasta :D Alkaa olla ideat lopussa kun mikään yrittämäni ei auta. Ei alusvaatteet, asut, suora ehdotus, ei mikään. T. Ohis jonka miestä kiinnostaa vain nopeat krapulapanot
[/quote]
Jos kyseessä on totaalinen kyllästyminen kumppaniin seksuaalisesti, niin ainut toimiva keino on kumppanin vaihto. Toki en ole käynyt terapiassa, joten niiden tehoa en tiedä.
[/quote]
Ongelma ollut melkeinpä suhteen alusta asti, eikä ikäkään paina päälle kun ollaan vasta parikymppisiä. Kyllä tuo kumppanin vaihto käy aika ajoin mielessä kun on niin turhauttava tilanne. Runkatkoon yksinään :)
[quote author="Vierailija" time="23.09.2015 klo 12:26"]
Ongelma ollut melkeinpä suhteen alusta asti, eikä ikäkään paina päälle kun ollaan vasta parikymppisiä.
[/quote]
No sitten kyseessä onkin jo vakavampi ongelma, tai nopeasti kyllästyvä mies.
Miehesi runkkukulli sykkii lujaa mutta ei sinulle.
Meillä ollut samanlaista jo vuosikausia. Nyt pienet lapset. Mies sanoi juuri taannoin että kun on edellisenä iltana juonut niin seuraavana päivänä haluttaa ei muulloin.. että tähän sitten totutaan..joko toivoa miehestä alkkista tai eksää..
Noh on se kumma kuinka empatia on vähissä kun miestä haluttaa vähemmän, mutta toisinpäin on eri ääni kellossa.
Mulla on tämän foorumin suosittelemat ohjeet:
-Tee enemmän kotitöitä (jos lapsia hoida heidän mejojaan yms).
-Huolehdi arkivelvolisuuksista (nuohooja, autin huolto ja katsastus, huoltomiehen tilaukset yms. mitä teidän taloudessa nyt saattaa olla)
-Anna miehellesi enemmän mahdollisuuksi harrastuksiin ja omaan aikaan.
-Hiero jalkoja ja niskaa, osoita hellyyttä ILMAN odotusta vastapalveluksista tai että arkihellyyden pitäisi johtaa seksiin.
-Tee selväksi että et vain halua seksiä vaan juuri miestäsi - että hän voi aidosti kokea olevansa haluttava
-pidä huolta omasta ulkonäöstäsi.
mikäli mun vaimo katsois mun viestit tai avais mun postia, niin se tapahtuis tasan yhden kerran, eikä ihme että ukkosi pihtaa.
Oletko miettinyt omaa asennettesi? ;)