Mieheltä viesti aamulla
Kerroin työkaverimiehelle pitäväni yhdestä leffasta ja seuraavana aamuna hän laittoi mulle tähän leffaan liittyvän kuvan. Sen oli varmasti tarkoitus olla hauska juttu.
Kertoisko edes siitä, että on miettinyt mua pienen hetken aamulla?
Olen tosi ihastunut, mutta en jotenkin torjunnan pelossa uskalla tehdä mitään aloitetta, hänkin hiukan ujo ehkä.
Kommentit (24)
Uin tähän ketjuun oman agendani kanssa (ei ansaitse omaa ketjua):
Mies lähettelee mulle useamman kerran viikossa jonkun ottamansa valokuvan. Yleensä paikoista, missä on juuri käynyt. Mä vastaan arvaamalla tai tietämällä, missä kuvabon otettu. Emme muuten viesteile kuin harvoin, jotain aika perusjuttua, "oletko käynyt hiihtämässä?" tms.
Mies soittaa minulle ex tempore muutaman kerran vuodessa, silloin juttua riittää hyvinkin tunti.
Mistähän tässä on kyse? Haluaa pitää yhteyttä jollain tapaa, mutta ei ota askelta lähempään tuttavuuteen?
Olemme molemmat sinkkuja. Hän jopa ns. ikisinkku.
Hihiii apua tirks tirsk. Mitä teinimeininkiä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla. Oon vähän huono viestitteleen ja joskus on vaikea keksiä sanottavaa. Siittä huolimatta saatan joskus haluta laittaa toiselle viestiä. Sillon esim kuva tai gif on sellasia mitä laitan
Laita ihmeessä. Niitä on kiva saada :D
Kyllähän tuo kertoo että olet hänen mielessä ollut. Ja jos ajattelen miten itse toimisin, niin en kyllä laittaisi tuollaistakaan viestiä kenellekkään merkityksettömälle ihmiselle.