Minkälainen on tuntemasi Matti?
Kommentit (42)
Minun tietämät Matit ovat kaikki akateemisia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen kaksi. Molemmat erittäin narsistisia, vaimojaan henkisesti ja fyysisesti pahoinpiteleviä. Molemmilla kuluu vapaa-aikana alkoholia. En pysty arvostamaan. Valitettavasti nämä 2 esimerkkiä ovat vieneet hyvän maun koko nimestä.
Lol.
Lääketieteen lisensiaatti ( oli ainakin kun viimeksi tavasin), liekkö ylennyt
Hyvin heterogeeninen ryhmä ovat Suomen Matit
Pitkä, vaalea, hyvä isä ja joviaali puoliso. Ahkera ja luotettava.
Minun syöpään kuollut mieheni. Oli ihana, sympaattinen mies.
Parempi, kun en mainitse hänestä mitään, sillä positiivista en saa hänestä sanottua.
Kovatuloinen viinaan menevä seuramies.
Kaikki tuntemani Matit ovat viinaan meneviä ja itsekeskeisiä minäminäminä-ihmisiä, jotka eivät välitä edes lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
En kerro , on montakin Mattia !
Matti kukkarossa, taskussa taskumatti, tomatti, nukkumatti , unessa ja sairaalassa, on Nukkumatti, AMMATTI.
Ahmatti unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tuntemani Matit ovat viinaan meneviä ja itsekeskeisiä minäminäminä-ihmisiä, jotka eivät välitä edes lapsistaan.
Joku niillekin lettunsa tarjonnut pumpattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
En kerro , on montakin Mattia !
Matti kukkarossa, taskussa taskumatti, tomatti, nukkumatti , unessa ja sairaalassa, on Nukkumatti, AMMATTI.
Entä ahmatti?
Paras miehen malli, joka mulla on koskaan ollut eli isoisäni.
kaikki tuntemani Matit on mahtavia.Suvussani kulkee katsokaas nimi. Lisäksi on ystäviä Matti ja mahtavia ihmisiä.
Sanotaan että nimi ei miestä pahenna mutta toinen tuntemani Matti on muita mahtavampi mielestään.
Matti on alkoholisoitunut ja huono pitämään itsestään huolta. Yrittää kuitenkin, tekee rankkaa fyysistä duunarihommaa, on hituisen taipuvainen sovinsimiin, tupakoi ketjussa ja haaveilee olevansa kitaristi. Viettää kuusikymppisenä poikamiehen elämää ja käy kantabaarissa moikkaamassa vanhoja tuttujaan. Lapsiaan rakastaa mutta näkee heitä harvakseltaan.
Sellaisen Matin minä tunnen.
Minun rakas edesmennyt pappa, joka omien sanojensa mukaan ei pelännyt karhua eikä sutta. Äkäinen, mutta äärimmäisen reilu ihminen❤ Sodan käynyt ja joutunut sotaan liian nuorena ja sen kauhut kokenut, joita itki aina kun oli kuppia ottanut. Sitä muisteli, että kaverit pelastivat rintamalta, kun granaatinsirpaleet lentäneet päälle, ja kaunis sairaanhoitaja hoiti häntä. Muut on poikia, mutta kyllä Matit on miehiä💪
Hieno mies. Poikani. Tunnen minä muitakin, mutta tämä on paras.