Gallup: Olisiko sinut halunnut useampi mies?
Kommentit (52)
Minulla olisi ollut paljon vientiä ja paljon on minua kohtaa ilmaistu suoraan tai epäsuorasti ihastumisen tunteista. Mutta ajatus koskettamisesta ja seksuaalisesta kanssakäymisestä ihmisen kanssa, josta en ole kiinnostunut, on minulle niin vastenmielinen, ettei mitään valintatilanteita ole koskaan syntynyt. Olen mieluummin yksin kuin henkilön kanssa, johon en tunne viehätystä. Eikä yksin oleminenkaan olisi minulle mikään ongelma, koska viihdyn itseksenikin.
Olen ollut kahdessa pitkässä suhteessa (toinen niistä ja jatkuu tälläkin hetkellä) ja kummallakin kerralla myös oma kiinnostus heräsi.
Minulla oli 25-35v. välissä sellaista, että vähintään joka toinen uusi tuttavuus tuntui kiinnostuvan.
Olen introvertti ja jollain tavalla ärsytti ne kahvikutsut ja tikusta asiaa -juttelut kun en ole kovin puhelias itse, ehkä olin nimenomaan se vaikeasti tavoiteltava millaisista muuten itsekin olen aina kiinnostunut! Olin kuitenkin ihan kohtelias niin saattoivat lukea sen kiinnostukseksi. En usko, että kukaan noista ajatteli minun olevan niin suosittu tai tuskin kaverinikaan niin ajatteli, koska en oikein kertonut niistä kenelläkään.
Nykyään ei kukaan lähesty ja se sopii minulle just nyt, 10 vuoden päästä voi jo olla ikävä noita aikoja :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 25-35v. välissä sellaista, että vähintään joka toinen uusi tuttavuus tuntui kiinnostuvan.
Olen introvertti ja jollain tavalla ärsytti ne kahvikutsut ja tikusta asiaa -juttelut kun en ole kovin puhelias itse, ehkä olin nimenomaan se vaikeasti tavoiteltava millaisista muuten itsekin olen aina kiinnostunut! Olin kuitenkin ihan kohtelias niin saattoivat lukea sen kiinnostukseksi. En usko, että kukaan noista ajatteli minun olevan niin suosittu tai tuskin kaverinikaan niin ajatteli, koska en oikein kertonut niistä kenelläkään.
Nykyään ei kukaan lähesty ja se sopii minulle just nyt, 10 vuoden päästä voi jo olla ikävä noita aikoja :)
Ai niin siis sitten suhteessa on ehdotettu lastentekoa ja kihloja, mutta en halua sellaista joten nuo ovat nyt sellaisten kanssa jotka haluavat samaa. Minä elän nykyisen kanssa, jolla on samat toiveet kuin minulla.
On ollut useampi kiinnostunut. Nykyinen tuntuu kodilta. Turvallisempi olo hänen kanssaan kuin koskaan kenenkään muun kanssa. Ensitreffeillä jo huomasin että hänen ominaistuoksunsa on mulle jotenkin käsittämättömän rauhoittava ja hänen seurassaan on vaan aina tosi hyvä ja luonnollista olla.
Ei . Olin nuoruudessa aina se, joka jäi aina yksin istumaan pöytään kun muut tanssivat ja josta kukaan ei ollut kiinnostunut. Ensimmäinen avopuolisoni oli yleensäkin ensimmäinen mies, joka ehdotteli jotain. Tosin yritti hänkin ensin 10 vuotta vanhempaa hoikkaa ja kaunista sukulaisnaistani
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina kiinnostuneita. Ensimmäisen miehen kuoltua oli ihan kilpailuakin. Valitsin aviomieheni sen perusteella, että hän oli asiassaan hyvin päättäväinen ja vastasi täydellisesti etukäteen asettamiani kriteereitä.
Rakkaudesta ei siis ollut kysymys. Surullista.
Näköjään, nytkin yksi koettaa somen kautta kisutella. Olen tapailusuhteessa enkä asu miehen kanssa yhdessä, niin onkohan se ajatuksena että joku aina aika ajoin kokeilee jalkaa oven väliin.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole halunnut yksikään 😅. N39
Puhut paskaa. Riman korkeus on tietoinen valinta jolla ei voi perustella sinkkuutta.
Olisi ollut ottajia. Valitsin parhaan.
Joo, kolme kihlannut minut, yhden kanssa sain lapset (13 vuotta yhdessä), koskaan en mennyt naimisiin ja lähdin karkuun kaikilta. Nyt sinkkuna erosta useampi vuosi, olen kotona piilossa, en siis todellakaan mitään deittaile tai muuta. Somessa piti poistaa kaikki ja julkiset tilit laittaa yksityiseksi kun ulkomaita myöten hätyyttävät. Antakee mun olla rauhassa! :)
Kyllä mä jossain vaiheessa mieluusti löytäisin jonkun vielä jonkin verran aikaa kanssani viettämään, mutta olen vähän erikoinen ihminen, niin vaikea yksilöidä, että millainen Ritari minut saisi loitsittua itselleen.
N40
Joskus teininä halusi koko kaveriporukka, mutten huolinut ketään ja yksin jäin. 😅
-N33
No eipä ole mitään ruuhkaa ikinä ollut, tosin olen ollut varattu 18 v lähtien aina enkä paljon huomioi muita miehiä. Saman kumppanin kanssa ollut 27 vuotta, edelleen valitsen hänet.