Gallup: Olisiko sinut halunnut useampi mies?
Kommentit (52)
Mö en koskaan saanut sitä jonka halusin, vaikka olin kaunis, lahjakas ja fiksu….
Mutta ujo ja itsetunto nollassa, joten ehkä en siksi kelvannut. En tiedä.
Harva mies on minua halunnut. En laske minun haluamiseksi sitä että ulkonäköni kelpaa.
Exän ja nykyisen miehen välissä ei ollut yhtään joka olisi minuun koittanut tutustua ennen kuin alkoi keksiä minulle piirteitä ja mukamas haluta olla kanssani.
Miten jotkut saa sen ketä rakastaa? Mulla jahtaajia 6 kpl, ketään niistä en huoli. Yhtä rakastan ja ihailen. Tapailtiin 1,5 v kavereina ( ei halunnut hän koronan takia mitään fyysistä). Häntä en enää saa, kaikki loppui....
Vierailija kirjoitti:
On ollut aina kiinnostuneita. Ensimmäisen miehen kuoltua oli ihan kilpailuakin. Valitsin aviomieheni sen perusteella, että hän oli asiassaan hyvin päättäväinen ja vastasi täydellisesti etukäteen asettamiani kriteereitä.
Sä oot vähän kuin mun äiti. Kun isäni kuoli, hyvä kun hänen ruumiinsa oli ehtinyt kylmetä kun miehet olivat äitini kimpussa. Ei hän itse kuitenkaan pystynyt viiteen vuoteen ajattelemaan uutta miestä. Itse en ole koskaan ollut miesten himoitsema, en edes nuorena ja äitini on haluttu vielä vanhana mummonakin =D
Eivät muut ole olleet paitsi nykyiseni. No lapsuudessa eräs kaverini, mutta sitä ei kai lasketa
Surullista että täällä niinkin moni olisi halunnut seurustella jne, mutta ei vaan ole osunut kohdalle se oikea ihminen:(
Nuorena kyllä. Nyt eläkeikää lähestyessä ei varsinaista jonoa ole oven takana, joten aviomies saa kelvata.
Ei ulkomuoto, ei ikä, ei paino ei mikään tälläinen vaikuta. Joku kemia on, jota joillain naisilla ja joillain ei. Silloin niitä ottajia on jonoksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että täällä niinkin moni olisi halunnut seurustella jne, mutta ei vaan ole osunut kohdalle se oikea ihminen:(
On minulle osunut oikeita kohdalle, mutta kun itse olen se väärä niin ongelma on siinä.
Se N40.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkomuoto, ei ikä, ei paino ei mikään tälläinen vaikuta. Joku kemia on, jota joillain naisilla ja joillain ei. Silloin niitä ottajia on jonoksi asti.
Kemia on kahden välistä. Tuo mitä tarkoitit on karismaa. Joillakin sitä vaan on ja ei edes tarvitse olla erityisen hyvän näköinen, jos sitä on.
Vierailija kirjoitti:
Naisten kohdalla se on surullista ja miesten puolestaan pitää lopettaa ulina.
Haukotus.
Usea on haikallut perään kun päätin lähteä suhteesta, ja parhaimmillaan iltaa viettämässä on ollut viisikin miestä yrittämässä vielä lähemmäs nelikymppisenä. Ei siinä, tiedän olevani hyvä saalis ja luulen terveen itsetunnon olevankin syy miksi kiinnostan, kun maailman kaunein nainen en ole. Pelkkää iloa ei asiasta ole ollut, nuorena koin joskus ahdistavia tilanteita kun takerruttiin kiinni. Ja en siis todellakaan ole esim. paljastaviin vaaatteisiin pukeutuja tms.
Kumppanini on ihanin mies, kohtelee minua äärettömän hyvin, on fiksu, hauska, sporttinen ja paras rakastaja. Ja silti oman tiensä kulkija eikä tahdoton tossukka. Teen luonnollisesti kaikkeni jotta hän olisi yhtä onnellinen.
No olisihan noita ollut ottajia useampi.
Valitsin mieheni koska rakastuin häneen korviani myöten. Hän oli erityisen huomioonottava käytöstavoiltaan, avoin ja kohtelias. Lisäksi hyvänäköinen ja välillämme oli alusta asti vahva kemia ja intohimo, joka on kestänyt jo yli 20 vuotta. Olen onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta sellaista se elämä on. Kaikkea ei voi saada. Olen kiitollinen siitä, että mulla on kuitenkin asiat hyvin, vaikka rakkautta en ole kokenut.
Ei ole halunnut. Olen seurustellut joskus. Nyt sinkkuna,ei ole jonoa. Baarissa on joku seksinvonkaaja sattunut,mutta töissä eikä missään ole nyt sattunut ketään,kehen olisin kiinni jäänyt. Joillekin naisillehan sataa huomiota ihan kaupassa tai kadunkulmassa ja miehet oikein tulevat jutulle. Itse en kuulu niihin naisiin :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kohdalla se on surullista ja miesten puolestaan pitää lopettaa ulina.
Haukotus.
Naiset ei hirveemmin ulise, vaan toteavat kelpaamattomuutensa jo nuorena ja vetäytyvät sivuun sovinnolla.
On joo, mutta ei näillä kellään ollut mitään mahiksia, koska olen aseksuaali. En sitä vain ihan silloin tajunnut, että mistä kiikasti kun en kenellekään lämmennyt siinä mielessä. Seurustelinkin jopa, mutta aina se ajatus että "rupeaisi olemaan aika seksille kun tässä jo näin kauan ollaan oltu" oli pelkästään vastenmielinen, joten lopetin suhteen. No nyt tiedän mistä kiikasta joten olen jättänyt nämä seurusteluleikit täysin pois :).
Vierailija kirjoitti:
No olisihan noita ollut ottajia useampi.
Valitsin mieheni koska rakastuin häneen korviani myöten. Hän oli erityisen huomioonottava käytöstavoiltaan, avoin ja kohtelias. Lisäksi hyvänäköinen ja välillämme oli alusta asti vahva kemia ja intohimo, joka on kestänyt jo yli 20 vuotta. Olen onnekas.
Olet todella. Harvalla naisella käy noin hyvä tuuri.
Olisi, mutta lopulta päädyin sinkuksi velaksi. Tai no, kai mulla taas joskus parisuhde tulee olemaan. Naimisiin en varmaan koskaan mene.
Kyllä, ja varsinkin sen jälkeen kun olin jo naimisissa.
Valitsin sen, johon rakastuin.