Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Brion junarata

Vierailija
22.09.2015 |

Täytyy ehkä myöntää että itsekin.kuten myös.lapset olen tykästynyt rataan ja varsinkin kaikkiin erikoisuksiin. Onhan ne aika hintavat uuteena, mutta että käytetyistä pyydetään vielä enemmän mitä osa maksa a uutena kaupassa?! en voi ymmärtää, en millään..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lelu, ikävä niitä aikoja kun lapset olivat Brio-iässä. Silloin tuntui ettei aina jaksa tehdä jättikokoista junarataa, nyyh, nyt ei kukaan halua enää leikkiä.

Mitäs niistä käytettyinä maksetaan?

Vierailija
2/3 |
22.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 20:55"]Tosi kiva lelu, ikävä niitä aikoja kun lapset olivat Brio-iässä. Silloin tuntui ettei aina jaksa tehdä jättikokoista junarataa, nyyh, nyt ei kukaan halua enää leikkiä.

Mitäs niistä käytettyinä maksetaan?
[/quote]
No itse olen ostanut muutaman kerran isot kassilliset (ikea, vallila ym) 50e:lla. Ja siinä on ollut raidepaloja, vaunuja, erokoisosia...mut olen nähnyt ilmoituksia jossa käytetystä sillasta pyydettiin 35e, kun uutena se maksaa max 30e
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/3 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion junaradan kanssa sopii yhteen lähes kaikki muutkin puiset junaradat. Markkinoilla on yli kymmenen merkkiä, jotka valmistaa samantyyppisiä junaratoja ja osia niihin, ei tosin yhtä monipuolisesti kuin Brio. Hinta niissä on joskus jopa puolet Brion hinnasta. Täältä jutusta löytyy Brion kanssa yhteensopivat junaradat.