Mulla ei ole monestakaan sairaanhoitajasta hyviä kokemuksia
Ovat tylyjä ja koppavia. Tietenkin on joitakin poikkeuksia, mutta monella heistä on aikamoinen asennevamma. Kunhan nyt sanoin oman kokemukseni.
Kommentit (4)
Monella osastolla olen ollut töissä, ja tietty tylyys kuuluu hoitajilla asiaan. Siitä huolimatta joukossa on joitakin tosi mukaviakin hoitajia, vaikka suurin osa toinen toistaan kamalampia. Ja osastonhoitajastakin riippuu paljon, jos on hyvä johtaja, keskimäärin hoitajat käyttäytyvät paremmin. Toisaalta jos on surkea johtaja, ja aikaa istua kahvipöydässä puolet työvuorosta, ilmapiiri menee nopeasti aivan hirveäksi.
Monen hoitajan kanssa olen asioinut. Monta valitusta mennyt johtoryhmälle. Mätämunia joukossa.
Mä oikein pysähdyin miettimään tätä, eikä mieleeni tule ikäviä kokemuksia hoitajien kanssa. Saan muutenkin lähes aina hyvää asiakaspalvelua, koska olen aina kohtelias ja asiallinen.
Mulla on vaan yksi ei-niin-kiva kokemus, kun kysyin joltain hoitajalta käytävällä että missäköhän tää huone x on, vastasi että "no ei ainakaan täällä" :D joku sen takana kävellyt lääkäri sitten neuvoi oikeaan paikkaan. Muuten kaikki hoitajat on olleet mukavia.