Olen siirtynyt ostamaan Pirkka Costa Ricaa
Se onkin ihan juotavaa mutta en olisi voinut kuvitella kahvin suurkuluttajana (paketti viikossa) että joisin tuota, tottunut juoman kaupunkikahveja, JuhlaMokkaa, Brazilia jne. Onhan tuo Costa Rica vähän sellainen juoppojen kahvi. :(
Kommentit (17)
Kiva kuulla. Meillä hamstrattiin costa ricaa kaapin täydeltä, kun oli tarjouksessa. Ihan kelpo kahvi, vaaleapaahtoinen arabica maistuu pitkälti samalta kuin juhla mokka.
Yritän katsoa kaupassa, mikä juotavan makuinen kahvi olisi siedettävimmän hintaista. Mihinkään Pirkkaan tai Saludoon en sentään ole vielä alentunut. Tosi ärsyttävää, jos ei enää raaski ostaa Juhla Mokkaa tai Kulta Katriinaa, kun niihin olen tottunut.
Pirkka-kahvi on ihan hyvää. Maistuu itse asiassa tosi hyvälle sen jälkeen kun ensin joi pari viikkoa Lidlin halvinta kahvia :D
Brazil on kamalaa. Liian vaaleaa. Oli tarjouksessa ja hölmö hamstrasin. Parempaa toi Costa Rica on.
Costa Rica taisi olla yllätysvoittajakin jossain vertailussa äskettäin.
Me juodaan tummapaahtoista Pirkka Costa Ricaa, aika hyvää.
Lopetin koko kahvin juomisen, kun lopulta se maistuu ihan peeltä oli sitten mitä merkkiä tahansa.
Juhla mokka on täyttä kuraa.Kulta katriina se keltainen on parasta.Pirkka costarikaa olen myös ostanut ihan hyvää.Kahvin keittohan on taitolaji ei se ole parasta kun heti juot kun on tippunut vaan täytyy vähän aikaa antaa olla kannussa.
Hyi kamala mitä kurakahveja 🤮. Miksette osta kunnon kahveja.
Vierailija kirjoitti:
No koska ne "kunnon kahvit" maksaa maltaita. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
Onneksi en itse juo kahvia, joten ostan Costa Ricaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska ne "kunnon kahvit" maksaa maltaita. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
Paljonkohan ne kunnon kahvit nykyään maksaa, kun Juhla Mokkakin on nyt jotain 7 euroa? Saako kympillä edes?
Mä juon kahvia joka päivä, ei se ole mulle mikään ylellisyystuote. Siksi en maksa siitä maltaita, vaan yritän löytää hinta-laatusuhteeltaan siedettävää kahvia.
Suututtaa tuon yrjöhymiön käyttö muutenkin..... Ällöttävää ja ylimielistä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noista mene maha sekaisin?
Ei, miksi menisi?
Mmitä?