Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaminen sattuu niin paljon!

Vierailija
29.09.2022 |

Miten ikinä tästä selviää eteenpäin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymällä siihen mikä on hyvää elämässä nyt. On tärkeää osata olla yksin. 

Vierailija
2/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä olla yksin. Mutta tässä menee liian paljon rikki. Liian paljon loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tekee. Vaikka suhteella ei mitään tulevaisuutta näekään, niin ei haluaisi luovuttaa. Pakko vain on.

Vierailija
4/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan minä olla yksin. Mutta tässä menee liian paljon rikki. Liian paljon loppuu.

Mikään elämässä ei ole pysyvää, kaikki loppuu joskus. Ole onnellinen siitä mitä sait kokea. Jos sait hetken onnellisuutta, se on enemmän kuin mitä moni saa koskaan. 

Vierailija
5/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse.

Vierailija
6/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaminen on parasta mitä sulle on tapahtunut.

Ens kesänä sitten hot girl summer.

Vierailija
7/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi aikaa surra.

Vierailija
8/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti elämästä ja harrastele nyt kerrankin PALJON yhden illan juttuja. Kerrankin voit valita!

Vierailija
9/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ollut valmis eroon. Itsellä ainakin ero oli helpotus. Kaikki paha ja paska oli siinä suhteessa.

Vierailija
10/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut 3kk sitten yli 20 vuoden suhteesta. Mies oli pettänyt pidemmän aikaa.

Kauheinta aikaa oli se aika juuri ennen eroa ja sen jälkeen n.3vko. Sitten alkoi helpottaa. Vielä on toki huonoja päiviä, mutta elämä tuntuu jo ihan mukavaltakin.

Oikeastaan enemmän pahaaoloa tuotti se eron pelkääminen ja miettiminen miten selviää.

Mieti että tilanne on nyt tämä, mutta joka päivä menet kohti parempaa. Ja nyt pitää vaan elää tämä läpi ja kyllä se vielä helpottaa. Puhu ystäville tai hae vertaistukea esim. Fb:n eroryhmästä. Tee vain juuri se tarpeellinen minkä jaksat ja syö sitä mikä maistuu.

Itse laihduin melkein 8kg kun en pystynyt syömään mitään. Välillä oksensin ihan yhtäkkiä kun oli niin akuutti stressitila päällä. En oikein saanut nukuttua ja koko keho oli kuin ylikierroksilla, mutta samalla olin aivan loppu. Mutta se menee ohi! Jonain päivänä vaan huomaa että ruoka taas maistuu ja ulkona näyttää kauniilta. Tsemppiä!

Vierailija
11/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vasta matkalla johonkin hienoon nyt ihmettelen kun olenkin menettänyt

Vierailija
12/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei kyllä ole hirveän kivaa:(

Vierailija
13/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eronnut 3kk sitten yli 20 vuoden suhteesta. Mies oli pettänyt pidemmän aikaa.

Kauheinta aikaa oli se aika juuri ennen eroa ja sen jälkeen n.3vko. Sitten alkoi helpottaa. Vielä on toki huonoja päiviä, mutta elämä tuntuu jo ihan mukavaltakin.

Oikeastaan enemmän pahaaoloa tuotti se eron pelkääminen ja miettiminen miten selviää.

Mieti että tilanne on nyt tämä, mutta joka päivä menet kohti parempaa. Ja nyt pitää vaan elää tämä läpi ja kyllä se vielä helpottaa. Puhu ystäville tai hae vertaistukea esim. Fb:n eroryhmästä. Tee vain juuri se tarpeellinen minkä jaksat ja syö sitä mikä maistuu.

Itse laihduin melkein 8kg kun en pystynyt syömään mitään. Välillä oksensin ihan yhtäkkiä kun oli niin akuutti stressitila päällä. En oikein saanut nukuttua ja koko keho oli kuin ylikierroksilla, mutta samalla olin aivan loppu. Mutta se menee ohi! Jonain päivänä vaan huomaa että ruoka taas maistuu ja ulkona näyttää kauniilta. Tsemppiä!

Kiitos tästä. Pakko tämä on vaan rämpiä läpi.

Vierailija
14/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä ajatella, että sinua on ikäänkuin kaksi: se sureva eronnut ja sitten se, joka jatkaa elämäänsä, tapaa ystäviä, harrastaa liikuntaa ja pitää itsestään huolta. Ensin 50/50 ja pidä huoli, että se elämässä normaalisti kiinni oleva todella saa sen puolen, ja päätä, että se sureva saa pikkuhiljaa aina vähemmän tilaa. Ja se pärjäävä itsenäinen nainen valtaa yhä enemmän alaa. Jonain päivänä pystyt hyvästelemään sen surevan kokonaan.

Vierailija
15/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta etkä edes muista tämänhetkisiä tunteitasi.

Vierailija
16/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta tuntuu just nyt ikuisuudelta.

Vierailija
17/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten eroa. Helppo ratkaisu.

Vierailija
18/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin täällä. Avioliitto 24 v ja erosta 1,5 vuotta. Helvettiä se on ollut. Mies petti pitkään eri naisten kanssa ja lopuksi hänellä oli pitkä salasuhde. Ei oikein kiinnosta miehet enää. Lasten suru on pahinta kestää.

Itse en vieläkään nuku kaikkia öitä yhtenäisesti. Ja tosi yksinäiseksi tunnen itseni.

Katkaisin kaikki välit exään, että ei tulisi muistutuksia hänestä. Lapset jo kohta onneksi täysi-ikäisiä.

En voi kuvitellakaan uutta suhdetta.

Vierailija
19/19 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten eroa. Helppo ratkaisu.

Tämä on fiksusti ajateltu. Voisitko vielä perua eron, ap?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi