Miksi ihmeessä nuoret miehet uskovat käyneensä Talvisodan?
Tai ainakin ovat sitä mieltä, että tietävät millaista siellä oli tai tietävät veteraanien ajatukset.
Punaniskat!
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/sotaveteraanilta-kovaa-palautetta-pakolaisia-vastustaville-mielenosoittajille-hapean-suomen-puolesta/5324360
Kommentit (46)
Ehkä he tietävätkin joidenkin veteraanien ajatukset, mutta ei juuri tuon kyseisen.
Haha, siinäs isäm maan puolustajat kuulitte. Säälittävyyden huippu ratsastaa veteraanien urotöillä omien agendojen saavuttamiseksi.
Tämä on ehdoton luettava:
http://lehtilehti.fi/2015/08/yha-useampi-nuori-uskoo-kayneensa-talvisodan/
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:33"]Ehkä he tietävätkin joidenkin veteraanien ajatukset, mutta ei juuri tuon kyseisen.
[/quote]No tämähän on sanomattakin selvää. Siellä rintamalla oli ihan yhtä monta eri ihmistä ja maailmankuvaa kuin nyky-Suomessakin. Säälittävää on niputtaa heidät yhdeksi joukoksi milloin minkäkin ideologian mukaan.
Kuulisitte, miten oma isoisoisäni välillä pärräilee uutisia katsoessaan. On siis talvi -ja jatkosodan veteraani. Juu, hän todellakin haluaisi rajat kiinni.
Tämä menee jo naurettavaksi kalasteluksi ja vanhuksien kiusaamiseksi.
Se on melko selvää, että yli 70v. ihmisistä 99% ei katso hyvällä tätä suomen mamuttamista ja se nimenomaan voidaan katsoa historiallisista uhrauksista juontavaksi.
En kyllä viitsinyt edes avata linkkiä, mutta tästä lienee kyse?
Luinkin tuon hoblarin uutisen aikaisemmin, kiva että maikkari huomioi. Itse olen isänmaallinen ja pidän ääriliikkeitä alhaisena saastana ja niihin kuuluvia maanpettureina.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:35"]Tämä on ehdoton luettava:
[/quote]Touché. :D
Oma ukkini vietti elämästään 5 vuotta rintamalla. Kantoi loppuelämänsä painajaisiaan nukkui välillä käsiase tyynyn alla. Kerran kertoi hieman siitä mitä on kokenut mieleeni on jäänyt seuraava " ... ei siihen turtunut siihen kasvoi se oli painajaista mistä ei herännyt... viereltä lähti monta ja joka kerta toivoin, että olisin minä joka kaatuisi... "
Ukki ei loukkaantunut kertaakaan ja palkittiin. Mieli loukkaantu.
Ja aivan varmaan ukkini ärähtäisi tätä nykymenoa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:34"]
Haha, siinäs isäm maan puolustajat kuulitte. Säälittävyyden huippu ratsastaa veteraanien urotöillä omien agendojen saavuttamiseksi.
[/quote]
Poikkeus vahvistaa säännön.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:35"]
Tämä on ehdoton luettava:
[/quote]
XD
Minusta nuo mielenosoittajat olivat juuri isänmaallisia ihmisiä, jotka uskalsivat osoittaa mieltään Suomen puolesta. Ja se oli osaltaan vaikuttamassa siihen, että rajavalvontaa todellakin kiristetään.
Olen äärimmäisen ylpeä siitä, että näillä suomalaisilla oli rohkeutta ja selkärankaa osallistua marssiin! 95% suomalaisista on teidän puolella.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:40"]Tämä menee jo naurettavaksi kalasteluksi ja vanhuksien kiusaamiseksi.
Se on melko selvää, että yli 70v. ihmisistä 99% ei katso hyvällä tätä suomen mamuttamista ja se nimenomaan voidaan katsoa historiallisista uhrauksista juontavaksi.
En kyllä viitsinyt edes avata linkkiä, mutta tästä lienee kyse?
[/quote]
Älä viitsi, 99 % kaikki tietävät että valehtelet, kuten maahanmuuttokriittisten tapaan kuuluu. Itse olen vanhainkodissa töissä ja tiedän että valtaosa yli 70-vuotiaista suhtautuu kovin penseästi ääriliikkeitä kohtaan. Eiköhän rasistiset aatteet ole tyhmien ja läskien huonosti koulutettujen keski-ikäisten miesten aate, joten jättäkää meidän suomalaisten sotaveteraanit rauhaan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:51"]Minusta nuo mielenosoittajat olivat juuri isänmaallisia ihmisiä, jotka uskalsivat osoittaa mieltään Suomen puolesta. Ja se oli osaltaan vaikuttamassa siihen, että rajavalvontaa todellakin kiristetään.
Olen äärimmäisen ylpeä siitä, että näillä suomalaisilla oli rohkeutta ja selkärankaa osallistua marssiin! 95% suomalaisista on teidän puolella.
[/quote]Terveisiä hommakuplasta!
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:04"]Me isäm maalliset oomma sitä mieltä notta tuo hurrihomo ei tiedä mitään Talvi sodasta.
Me isäm maalliset kolmi kymppiset tiedämme111
Notta turha tulla meille sanomaan yhtään mitään, MV-lehti tietää, nuo eliitti mediat valehtekevat!!!
AMPUA TUO VETERAANI PITÄIS!
[/quote]NIIMPÄ!!!! ISÄM MAAN PUOLESTA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi aina kaikki luulevat, että me persut emme osaa kirjoittaa?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 18:08"]Miksi aina kaikki luulevat, että me persut emme osaa kirjoittaa?
[/quote]Todennäköisesti vähän samasta syystä kuin kaikki persut kuvittelevat maahanmuuttajien olevan terroristeja?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:35"]Tämä on ehdoton luettava:
[/quote]
Illi Ommonen vaikuttaa ahkeralta veteraanilta, on jo kolme kertaa käynnyt Talvisodan. Vähän ot, mutta tiedättekö mitä eroa on Halla-aholla, Immosella ja Prinssi Jusufilla? Jusuf on käynnyt Suomen armeijan.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2015 klo 17:51"]
Minusta nuo mielenosoittajat olivat juuri isänmaallisia ihmisiä, jotka uskalsivat osoittaa mieltään Suomen puolesta. Ja se oli osaltaan vaikuttamassa siihen, että rajavalvontaa todellakin kiristetään.
[/quote]
Todella älytöntä (joskaan ei yllättävää), että jotkut luulevat niiden noin kahdensadan mielenosoittajan olleen vaikuttamassa viime päivien päätöksiin. Mikä lie harha, joka saa kuvittelemaan, etteivät päättäjät olisi voineet tulla ihan itse tuohon tulokseen siinä vaiheessa kun rajan yli tulee paljon ihmisiä. Sama olisi tapahtunut, vaikka tulijat olisivat olleet valkoihoisia kristittyjä.